Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Dopasowanie składu mieszanki


Robertkra36

Rekomendowane odpowiedzi

Robertkra36 nie słuchaj poprzednich wypowiedzi. Mi również wyskakiwał ten błąd odkąd zamontowałem LPG, jeździłem na regulacje i cały czas nękał mnie ten błąd, raz było to wartość nieosiągnięta innym razem przekroczona. Błąd pojawiał się po około 100km. Zapoznałem się z nim do tego stopnia, że obserwując chwilowe spalanie wiedziałem kiedy się pojawił :). Przeważnie lecąc ze stałą prędkością 100km/h spalanie pokazuje mi 6-7l/100km. W czasie kiedy pojawiał się błąd spalenie wzrastało do około 9l/100km na tej samej trasie. Zmieniłem gazownika i odpukać od 8tyś mam spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robertkra36 nie słuchaj poprzednich wypowiedzi. Mi również wyskakiwał ten błąd odkąd zamontowałem LPG, jeździłem na regulacje i cały czas nękał mnie ten błąd, raz było to wartość nieosiągnięta innym razem przekroczona. Błąd pojawiał się po około 100km. Zapoznałem się z nim do tego stopnia, że obserwując chwilowe spalanie wiedziałem kiedy się pojawił :). Przeważnie lecąc ze stałą prędkością 100km/h spalanie pokazuje mi 6-7l/100km. W czasie kiedy pojawiał się błąd spalenie wzrastało do około 9l/100km na tej samej trasie. Zmieniłem gazownika i odpukać od 8tyś mam spokój.

To co wywoływało błąd ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki za podpowiedz wybiorę się do gazownika niech zrobi regulację i zobaczymy. Ja u siebie nie mam wskazania spalania ale mam takie wrażenie że auto raz się lepiej zbiera innym razem jest przymulone. Spalenie na poziomie 11l lpg na 100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten błąd pojawia się nie tylko w zagazowanych autach i nie zwalajcie tu winy na gaz,odkąd przeczyściłem przepływomierz powietrza błąd znikł na dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie twierdzę, że winę ponosi tylko lpg. Ale jeżeli dziwnym trafem pojawia się zaraz po montażu tak jak u mnie to chyba coś znaczy. Tak samo kiedy znika po regulacji. Pewnie, że przyczyn może być więcej, widać to w tabeli z trzeciego postu. Najlepiej wykonać logi z kanału 8 na lpg. Potem pojeździć trochę na benzynie (przy okazji sprawdzić czy błąd również się pojawi) ponownie wykonać logi na kanale 8 i porównać wartości wyuczone sondy lambda. Jak na to spojrzeć można przeczytać tu: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/fuel-trim.html.

Jeżeli winowajcą nie okaże się złą regulacja/instalacja LPG lub sprawa dotyczy auta gdzie nie ma instalacji to:

-sprawdzić przepływomierz, dla AEB przy obciążeniu i obrotach rzędu 6000 wskazanie powinno wynosić lekko ponad 120g/s

-sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej, może pompa nie domaga

-sprawdzić szczelność dolotu i wydechu,

-świece,

-wtryskiwacze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...