GAJOSTOMASZ Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Witam wszystkich . Na wstępie chciałem powiedzieć, iż czytałem kilka postów związanych z obrotomierzem, ale nie spotkałem się dokładnie z takim problemem jak mój. A wiec dziś nagle przestał działać obrotomierz nawet nie zauważyłem, kiedy ale na pewno dziś. Pozostałe funkcje działają prawidłowo tzn. prędkościomierz kontrolki no dosłownie wszystko oprócz obrotomierza. Wskazówka się nie rusza tak jakby cały czas był wyłączony silnik. Dodam, że sprawdziłem wtyczki z tyłu licznika, aby wykluczyć poluzowanie się ich oraz sprawdziłem bezpieczniki numer 5 tak mi się wydaje, że one są odpowiedzialne za to w każdym razie jest ok. a obrotomierz nie działa, co może być przyczyną. Bardzo proszę o pomoc . Pozdrawiam Tomasz
Oskaro Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Podłączałeś VAGa i sprawdzałeś elektrykę ?
leoncjo Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Na początek zrób VAG-iem test licznika... może masz jakiś zimny lut w zegarach, a może ...... .Na początek VAG i zobaczy czy działa obrotomierz.
GAJOSTOMASZ Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2009 A gdzie to mogę zrobić na stacji diagnostycznej? Sorry ale jest zielony w tym bo to pierwszy mój samochód a nigdy sie nie interesowałem takimi sprawami. A czy ładowanie jest- (nie bardzo rozumiem)wydaje mi się że wszystko jest ok
jacekm Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Z tego co wiem obrotomierz dostaje sygnał z alternatora. Dlatego pytałem czy jest ładowanie
leoncjo Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 A nie z czujnika na wale ?? Dziś jest już późno, ale jutro z ciekawości odepnę ten trzeci kabelek i zobaczę, czy obrotomierz będzie nadal chodził, chyba, że już to robiłeś "Jacekm" i masz pewność ??
jacekm Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 W Audi nie robiłem. Robiłem w T4. Jak padło ładowanie to obrotomierz też. Po usunięciu usterki w altku obroty wróciły. Nie jestem jednak pewien jak jest w Audi Tak jak Koledzy radzili wyżej, podepnij VAG-a to może coś podpowie[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2009, 12:44_________________________________________________Poszperałem troszkę w sieci i sygnał raczej nie idzie z altka tylko z ecu. Skąd dane ma ecu to już nie doczytałem
leoncjo Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 To po co jest ten trzeci kabelek w altku ?? A sygnał obrotomierza ECU może brać z czujnika na wale...
GAJOSTOMASZ Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2009 Ładowanie jest bo kontrolka gaśnie bo zapaleniu silnika. leoncjo czekam na Twoją odpowiedz w sprawie czujnika.
leoncjo Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Kolego jakbyś miał uszkodzony czujnik na wale to autko by nie odpaliło, wiec ten masz w porządku. Dyskusja zeszła na nieco inny tor ... urcze dzisiaj nie miałem chwili, ale jutro na bank odepne kabel z alternatora i powiem co wyszło. Wg mnie usterka leży gdzies w liczniku... poszukaj kogos z okolicy i podepnij VAG, jak zegary wystartują i przejdą test to bedziemy sie dalej martwic ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się