Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Jak uzyskać 150PS ?


Grzesiekkbc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie j/w czyli jak uzyskać 150ps na silniku 1z 90ps. Na obecną chwilę mam chipsa i końcówki od AFN-a ale to wiadomo nie da rady więcej wyciągnąć na tym modzie.

Jaką turbinę kupić i ogólnie co będzie potrzebne ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak ogólnie powiedzmy że kupię tą turbawkę BRD to na ile max mogę liczyć mająć wymienione tylko te końcówki? Silnik mam zdrowy tak że się nie boję :decayed:[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2009, 21:18_________________________________________________Tak sobie czytam w necie coś na temat chipowania 1z i ludziska piszą że jeśli ktoś ma przepływkę BOSCH-a to jest cięzko wyciągnąć więcej niż 120ps na samym programie a mając jakiego Pitercośtam to jest inna bajka ( mowa o forum audi 80) czy w A4 też tak jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do uzyskania 150KM potrzebne beda wtryski 216ki ,turbo awx,fmic

Potrzebna bywa też pompa 10 na wysokiej fali (taka jak np. miał AFN) bo seryjne z 1Z często nie dają rady. Nie wiem jak w Audi, ale w VW wskazany też jest komp 16 bitowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile dmuchalo ori turbo ???

miało być jak najmocniej

właściciel mówił, że jak sie sypnie ori turbinka ..to sie wstawi zmienną geometrie

tak że miałem ustawić ją na maxa

no i dmuchała sobie 1,4 bara ...i sie nie sypła

została zamieniona na VNT AWX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy fmic o takich wymiarach: wysokość: 21cm, szerokość:5cm, długość:73,5cm będzie wystarczający?

Te wtryski 216 czym się różną od tych od AFN-a ??

Jestem na kupnie turbiny i jak bym zapodał jakąś lepszą pompę to w takim razie ile da się wytargać z mojej A4. Doszedłem do wniosku że jak szaleć to szaleć i zrobić coś mocnego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam swoje 3 grosze

miałem 1z-ta, wymieniłem w nim pompe i wtryski od afna, komp 16 bitowy + program i wyszło 130 KM 300 NM

szczerze to odpuściłbym sobie tuning 1z-ta, bo szału nie zrobisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obrobiona głowica( porting+polerka)

intercooler arl z orurowaniem z kwasa (stożek),

turbo gt17 arl,

wydech przelotowy z kwasa na jednym tłumiku przelotowym

wtryski hybrydowe asv/ 0.216.

Golf_1.9TDi_90_150.jpg.pdf

Prawie 150 koni auto nie było strojone

w razie co mam do sprzedania hybryde gt17/20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się z kamilem, żeby z 1z wycisnąć 150 trzeba tyle kasy co swap 131ps PD i program i masz 160-170ps

taki mały kosztorys ja zmieściłem się ze swapem w 3500zł z tym że robiłem wszystko sam, do tego 1100zł za program razem 4500

a do 1z/ahu za turbo awx dałem 800zł, przejściówka do turbo 70zł, końcówki wtryskiwaczy 0.216 760zł, (kolektor wydechowy,przewody, rurki, gruszka ciśnień, n75 350zł), uszczelki 65zł, fmic 500zł, program 1100zł potem pompa padła założyłem od ASV 110ps 600zł dołożyłem kolektor ssący od AWX 131ps i przejściówka na węża fi50 -150zł RAZEM 4395 no i pewnie było z 155ps

ceny z przed dwóch lat, ty do tego musisz dołożyć kompa z ahu, jak koniecznie chcesz rezać 1z to mam trochę jeszcze rzeczy przykładowo do przejścia na turbo vtg awx/avf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seba1-2 a czym różni sie ta pompa ASV od zwykłej AFN 110km ?? Bo moja też juz powoli chyba nie domaga :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa od asv to pompka 10 ma taki stojan jak pod pompę 11 i wtyczkę 10pin, a jak jest w afn to nie wiem może jaro4444 będzie wiedział, afn może mieć inny stojan i wtyczkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa od asv to pompka 10 ma taki stojan jak pod pompę 11 i wtyczkę 10pin, a jak jest w afn to nie wiem może jaro4444 będzie wiedział, afn może mieć inny stojan i wtyczkę...

W przypadku 90konnego pompa 11 z niego nie pasuje p&p do AFN :disgust: i tak mnie to ASV zainterosowało :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seba1-2 a czym różni sie ta pompa ASV od zwykłej AFN 110km ?? Bo moja też juz powoli chyba nie domaga :wallbash:

W ASV masz kąt wtrysku regulowany kołem napędzjącym pompę, w AFN przestawianiem całej pompy. Piasta koła napędowego w ASV wymaga założenia na stole u pompiarza i jest na stożek, ta od AFN jest na klin i sam ją zakładasz. Dlatego we wsporniku trzeba większą dziurę wytoczyć, by przeszła piasta od pompy ASV i dodatkowo dokupić koło napędowe z regulacją na fasolkach..[br]Dopisany: 10 Czerwiec 2009, 21:37_________________________________________________

W przypadku 90konnego pompa 11 z niego nie pasuje p&p do AFN :disgust: i tak mnie to ASV zainterosowało :gwizdanie:

Pompa ASV zewnętrznie jest identyczna jak 11 z AHH. Kostkę też ma taką samą - czyli na 10 pinów. Trzeba więc przelutować kostkę w aucie albo przy pompie i połączyć tam dodatkowe przewody. Rogal tu komuś tłumaczył, nawet kolorami, jak to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASV masz kąt wtrysku regulowany kołem napędzjącym pompę, w AFN przestawianiem całej pompy. Piasta koła napędowego w ASV wymaga założenia na stole u pompiarza i jest na stożek, ta od AFN jest na klin i sam ją zakładasz. Dlatego we wsporniku trzeba większą dziurę wytoczyć, by przeszła piasta od pompy ASV.

Dzieki Jaro4444 rozjaśniłes całą sytuacje :notworthy: chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie w takim razie regeneracja starej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Jaro4444 rozjaśniłes całą sytuacje :notworthy: chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie w takim razie regeneracja starej

Niekoniecznie - roboty tak naprawdę to masz tylko z przelutowaniem kostki i wytoczeniem większej dziury we wsporniku pompy (albo kupieniem wspornika od AHH).

Jak zdjąłem z Leona pompę (86kkm, sam montowałem 11) i założona została do 1Z to dostał takiego pierdolnięcia, że poezja :evil:

Możesz też odkręcić wspornik i zawieźć go z pompą do pompiarza. Przykręcasz najpierw pompę do wspornika, a dopiero potem on zakłada Ci piastę. Taki komplet montujesz wtedy na silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...