Buszek Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Ok pojawił sie gorszy problem.... auto padło i nie chce odpalić ;( wtf? rozrusznik kręci aku cala noc sie dzis ladował i dalej nic... po prostu wczoraj rano odpalilem działal pojezdzilem, postal na dworzu po poludniu wsiadam i rozrusznik kreci a tu nic..
lukaszr Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Ok pojawił sie gorszy problem.... auto padło i nie chce odpalić ;( wtf? rozrusznik kręci aku cala noc sie dzis ladował i dalej nic... po prostu wczoraj rano odpalilem działal pojezdzilem, postal na dworzu po poludniu wsiadam i rozrusznik kreci a tu nic.. Sprawdź błędy w ENGINE ... oby to nie był błąd 01318
Buszek Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 lukaszr sprawdzalismy z adadur'em i zadnych bledow nie wykrywa auto we wtorek do mechanika co robil sterownik pompy paliwa bo wtedy tak samo sie dzialo tez cos z nia bylo
adadur Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2009 Błędów w engine zero ... ewidentnie brak paliwa w cylindrach (auto nie odpala - już wiem czemu nie kupie 2,5TDI)
AndyN Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Nie (...) auto we wtorek do mechanika co robil sterownik pompy paliwa bo wtedy tak samo sie dzialo tez cos z nia bylo Tzn? Rozkręcał/rozhermetyzowywał układ paliwowy? Powietrza w paliwie nie ma? -> Przezroczysty przewód paliwa zaraz przy pompie - po to właśnie zrobili go przezroczystym
adadur Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2009 Do mechanika nie ma co mieć zastrzeżeń raczej bo auto kilka miesięcy jeździło
adadur Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2009 Zapowietrzenie układu paliwowego pojawiło sie już dwukrotnie - nie znaleziono powodu, skończyło się na podokręcaniu i sprawdzeniu wszystkich przewodów i od kilku dni jest OK. WRACAMY DO SPRAWY LOGÓW - chybs dość ciekawie się to przedstawia: grupa 000 grupa 003 grupa 008 grupa 010 grupa 011 WNIOSKI: Wydaje mi się że auto się troszeczkę rozjeździło i jest lepiej, wykresy Imm się wygładziły. UWAGI: 1. Stwierdzono u pacjęta ponadto rozjechanie wskazań z czujników G62/G2 a dokładniej G2 (na potrzeby zegarów) świrował i temp. stała na ok. 65st.C, z tej wartości bardzo szybko dobiła ok. 90st.C aby po chwili spaść na ok. 55st.C, w tym czasie G62 wskazywał 87-91st.C. Brak błędów od czujnika więc najprawdopodobniej powoli się psuje (już raczej jest zepsuty ) 2. Dalej dla Buszka niesatysfakcjonujące jest spalanie - na biegu jałowym chlipie 1,2-1,3 l/godz. a powinno 0,4. Może ktoś podpowie na co zwrócić uwagę. Twierdzi że na FISie czasem przy podobym warunkach jazdy ma znacznie różniące sie wskazania spalania.
Buszek Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Znowu problem... czujnik G62/G2 wymieniony poprawe w spalaniu paliwa widać zaczyna schodzic do 10l itp powoli jest ok. Ale auto zapowietrzylo sie trzeci raz :wallbash: zadnych bledow z pompkami itp nam nie wybijalo, co moze byc nie tak? Auto zawsze jest tankowane do pelna i z paliwem conajmniej 1/4 baku. Zapowietrza sie mniej wiecej po przejechaniu 200km od pelnego zbiornika a pozniej po odpowietrzeniu juz jedzie normalnie do 1/4 znowu tankowany i znowu ok 200km i zapowietrza sie ;(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się