robert22ff Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 witam.wymienialem baterie u siebie i ztad pytanko.czy po wymianie akumulatora potrzebna jest adaptacja przepustnicy? a jesli to jak to zrobic bez vag?
PAWEL69 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 witam.wymienialem baterie u siebie i ztad pytanko.czy po wymianie akumulatora potrzebna jest adaptacja przepustnicy? a jesli to jak to zrobic bez vag? Witaj generalnie powinno się wykonać adapt. poczytaj http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm bez vaga raczej nie dasz rady.... _________________________________________________ coś znalazłem.... nie wiem czy zadziała ,ja nigdy tego nie stosowałem 1.Najpierw należy wypiąć wtyczkę od przepustnicy. 2.Następnie podpiąć ponownie 3.Włączyć zapłon na ok.1min i czekać 4.Słyszalny będzie spod maski delikatny pisk-silniczek nastawnika przepustnicy 5.Po zakończeniu sygnału(pisku) należy odczekać jeszcze ok 30 sek dopuki nie usłyszymy kliknięcia z okolic przepusticy 6.Następnie należy wyłączyć zapłon całkowicie i odczekać ok 1 min. 7.Włączyć silnik czekając aż osiągnie temp.90st.
zibizab Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 I depnąć na 1bigu do oporu-razy 2. Wylącz i decha i jezcze raz. Ew.jak Ci podpowiada PAWEL-VAG
krisczarny Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Witam! Wlasnie wyczyscilem u siebie przepustnice, byla do polowy czarna. Adaptowalem ja w ten sposob:"Wyciągnij wtyczkę od przepustnicy, potem podepnij, włącz zapłon na 1 minutę, nic nie dotykaj, oczywiścią wyłącz wszystkie urządzenia elektryczne i czekaj. Bedzie wtedy słychać dzwięk spod maski, silniczek nastawnika przepustnicy. Jak przestanie nastawnik pracować, to odczekaj jeszcze jakieś 30-40 sekund (będzie słychać cichutkie kliknięcie jakby przekaźnika). Potem wyłącz zapłon i ciesz się zaadaptowaną przepustnicą." Wszystko jest ok, silnik nie gasnie po wcisnieciu sprzegla, czy tez po wrzuceniu na luz (a wczesniej gasl i to dosyc czesto). Silnik pracuje stabilnie, obroty nie faluja (a wczesniej falowaly na lubie czy tez biegu jalowym). Zastanawie mnie tylko czy: 1.obroty po wrzyceniu na lub lub po wcisnieciu sprzegla spadaja powoli - czy to normalne? 2.na luzie mam 1000 stabilnych obrotow - czy to normalne? (wczesniej bylo 900 i falowalo) Co Wy o tym sadzicie?
PAWEL69 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Zastanawie mnie tylko czy: 1.obroty po wrzyceniu na lub lub po wcisnieciu sprzegla spadaja powoli - czy to normalne? 2.na luzie mam 1000 stabilnych obrotow - czy to normalne? (wczesniej bylo 900 i falowalo) Co Wy o tym sadzicie? ad.1 tak to bardzo prawidłowy objaw ad.2 na vagu np.grupa 001 na jałowym będzie 960 co też jest OK
Rekomendowane odpowiedzi