rolend Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Witam, Szukalem dlugo ale konkretnie nic nie znalazlem. Sytuacja wyglada tak. Temp. na zegarze cały czas 90-92 st. Wiec ok. Po wylaczeniu silnika, czy to krótka trasa czy długo po okolo 15-20 min włącza się wentylator i około 20 min chłodzi. Dzis rano przejechałem się 500 m. postawiłem niunie pod dom i wentylator znowu się włączył po 15 min. Niestety tym razem rozładował aku :/. Podlaczylem pod VAG-a, po wylaczeniu silnika, czujnik temperatury na Vag-u pokazywal 103 i powoli malal. Czekałem 10 min temp. spadla do okolo 90 i wentylator się nie załączył. Myślalem że problem zniknal, niestety podjechalem do domu i po okolo 20 min ponownie to samo, wentylator zaczal chlodzic i chodzil okolo20 min. Co moze byc przyczyna takiego zachowania?[br]Dopisany: 12 Czerwiec 2009, 17:25_________________________________________________Zrobiłem dodatkowy test. Odłączyłem akumulator, naładowałem do pełna, pozostawiłem auto na kilka godzin bez aku. Zdążył wystygnąć. Podłączyłem aku i po kilku sekundach wentylator zaczął znowu pracować :/. Czy to może być czujnik? Czy jeszcze coś innego? Czy możecie mi powiedzieć jaki to jest czujnik i gdzie leży?
mstan Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Witam Wentylator klimy jest załączany przez czujnik temperatury,który jest usytuowany w dolnej części chłodnicy (poniżej wentylatora wisko) z lewej strony chłodnicy patrząc z pozycji kierowcy.Proponuję odłączyć wtyczkę i sprawdzić zachowanie wentylatora.Jeżeli będzie spokój to pozostanie wymiana czujnika.Jeżeli nie zasilanie może pochodzić z układu klimy. Pozdrawiam
wladca_pierscieni Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 miałem ten sam problem głupia sprawa była pęknięta obudowa komory komputera silnika są tam przekażniki między innymi od chłodzenia i i od klimatyzacji były kompletnie zalane sprawdż tam
Maniusiek28 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 odgrzeję kotleta ale mam podobny problem.........załączał mi się wentylator zaraz po zapłonie zerknołem na ten słynny czujnik i okazało się ze kabel jest urawny zlutowałem usunołem błedy i ........teraz wentylator nie chodzi temp na blacie 90 st a wentylator nic ,wciąz nie chodzi ......najbardziej niepokoją mnie węze które ida od zbiornika wyrównawczego są gorące i wyglądają jakby miały zaraz eksplodować......,..czy to normalne???
pan kierownik Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 teraz wentylator nie chodzi temp na blacie 90 st a wentylator nic ,wciąz nie chodzi ...... A po co ma chodzić skoro temp. jest w normie?
marekcrv Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 panowie moze wy mi pomozecie.Mam Audi A4 1.8T 2003r i problem z temperatura.Chodzi glownie o to ze silnik nagrzewa sie bardzo wolno tak pokazuje zegar. objawy sa takie ze na zimnym silniku zaraz po odpaleniu wlaczaja mi sie wentylatory i po kilkunastu minutach sie same wylacza a jak silnik jest juz nagrzany jest juz ok.Wymienilem oba sensory 4 i 2 pinowe komputer zresetowany z bledow.Chodzil moze pare dni i znow robi swoje.Mechanik mowi ze sensory sa ok termostat tez podobno jest ok. Serwis oczywiscie w usa do bani bo chca wymienic ten sam czujnik a moze to termostat a moze pompa wodna i rzecz jasna wymieniamy na wlasny koszt nie majac pewnosci ze znajda przyczyne.jak ktos ma jakies rady to chetnie poczytam.Pozdr. Marek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się