fellas Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 tak jak w temacie, jak odpalam samochod po dluzszym postoju, przez pierwszych 10 minut czuc wyrazne wibracje karoserii, w momencie dodania gazu wibracje znikaja, po odpuszczeniu gazu znowu wracaja, przy rozgrzanym silniku problemu praktycznienie nie ma. zostaly sprawdzone poduszki pod silnikem, poduszka pod skrzynia, wszystko jest ok. komputer po podlaczeniu nie pokazuje zadnych bledow. trzech niezaleznych od siebie mechanikow stwierdzilo ze nie widzi zadnych wad i samochod moze po prostu "tak miec". co o tym sadzicie?? z gory dzieki za odpowiedzi. ps szukalem w archiwum ale nie znalazlem identycznego problemu
Andrzej88 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Robi tak od pewnego czasu? Czy zawsze tak robił? Czuć to drżenie w środku czy tylko widać? U mnie też na wolnych obrotach drży lekko maska przy szybie, ale po dodaniu gazu przynajmniej do równych 1tys obr/min nic już nie drży... Moim zdaniem ten typ tak ma...
fellas Opublikowano 12 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2009 Robi tak od pewnego czasu? Czy zawsze tak robił? Czuć to drżenie w środku czy tylko widać? U mnie też na wolnych obrotach drży lekko maska przy szybie, ale po dodaniu gazu przynajmniej do równych 1tys obr/min nic już nie drży... Moim zdaniem ten typ tak ma... od kiedy go mam to wlasnie tak sie zachowuje, ale mam go zaledwie od 2 miesiecy , rzeklbym ze bardziej to czuc niz widac. nie jest to moze jakis WIELKI problem dla mnie, dziwi mnie to tylko troche, bo moze to smieszne porownanie, ale jezdzilem wieloma dostawczymi, wiadomo dieslami i w zadnym nie bylo takich przypadlosci. stad moje zdziwienie i lekkie zaniepokojenie w samochodzie za takie pieniadze. ale moze osobowe audi w dieslach tak maja. nie wiem...
ALBINEK Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Osobowe diesle nie maja tak coś jest nie tak. Może poduszki pod silnikiem ,może coś z obrotami musisz zacząć szukać przyczyny.
Musashi Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 za drgania odpowiedzialne sa zawiesznie zespolu napedowego, sprawnosc ukladu wydechowego oraz wtryskowego 1. sprawdz VAG-iem grupe 013 gdy silnik jest zimny i pozniej gdy cieply, wrzuc tutaj wartosci 2. auto na podnosnik lub kanal- obejrz uklad wydechowy - silnik zimny zeby drgania wystepowaly- i sukcesywnie chwytaj reka od plecionki az do tlumika koncowego elementy wydechu ale konkretnie tlumac ew. drgania, sluchaj czy wibracje znikna. problem moga powodowac uszkodzony lacznik elastyczny wydechu, zawieszenie wydechu lub przerdzewialy ktorys element 3. jezeli zadna z powyzszych prob nie przyniesie wyniku szukalbym problemu w zawieszeniu zespolu napedowego czyli poduszkach
fellas Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2009 dziekuje wszystkim. Musashi, zadzwonilem do swojego mechanika i przeczytalem to co napisales, powiedzial ze "ma to sens" , bede u niego w pon lub wtorek. jak zdaze rozwiazac problem przed moim urlopem na pewno dam znac co bylo przyczyna. pozdrawiam
Jericho Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 dziekuje wszystkim. Musashi, zadzwonilem do swojego mechanika i przeczytalem to co napisales, powiedzial ze "ma to sens" , bede u niego w pon lub wtorek. jak zdaze rozwiazac problem przed moim urlopem na pewno dam znac co bylo przyczyna. pozdrawiam Chyba kolega nie zdazyl rozwiazac problemu
alpinex Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Ja mam podobnie. Pod uwagę biore dwumas i łącznik elastyczny tłumika (wszystkie wtryski i poduszki nowe)
buli80 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 prawdopodobnie dwumas szykuje sie do wymiany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się