kiblos Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 witajcie mam silniczek aeb i mam w nim lpg sekwencje na sterowniku stag 200. Audi cienko mi pali ale po wymianie info z jednym forumowiczów okazało się że słabe palenie jest przez lpg, a mianowicie sonda lambda wisza kompa i samochód nie chce palić, zdejmuje klemę komp sie resetuje samochód zapala normalnie aż do momentu kiedy włączę lpg i znowu historia się powtarza, słyszłaem o emulatorach prawidłowego odczytu sondy lambdy, czy może ktoś się wypowiedzieć w tej kwestii?? jak zrobić żeby moje aeb normalnie zapalało
mstan Opublikowano 12 Czerwca 2009 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Witam Spróbuj może dojść do ładu z autkiem na samej BP.(Rozumiem że silniczek nie ma żadnych usterek i na VAG-u nie ma żadnych błędów,po resecie ECU przeprowadzasz adaptacje przepustnicy).Zrób na BP około 500km i jak silnik będzie dobrze chodził podjedz do dobrego gazownika by przeprowadził Ci regulacje. Pozdrawiam
Buba Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 A moze warto sprawdzic czy sonda nie padla? a moze swiece/przewody/cewki . sprawdzaj po kolei a moja rada najlepiej wymieniaj bo predzej czy pozniej i tak odmowi posluszenstwa a tak to wiesz co jest masz nowe i pewne. tak to za kazdym razem gdy cos sie stanie to musisz od nowa weryfikowac kazda czesc A najpierw
kiblos Opublikowano 14 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2009 nie wiem czy ja nie wyraźnie piszę?? i nie tylko ja mam en problem to wina lpg, jeeli w samochodzie nie użyję lpg to mi silnik normalnie pracuje normalnie zapala więc po co mam wymieniać świece przewody cewki?? ja się pytam o coś co oszukuje sondę lambdę bo odczyt z niej zawiesz kompa i przechodzi w san awaryjny, może znajdzie się ktoś ko będzie umiał się wypowiedzieć w tej kwestii.
mateogda Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 ja się pytam o coś co oszukuje sondę lambdę bo odczyt z niej zawiesz kompa i przechodzi w san awaryjny, może znajdzie się ktoś ko będzie umiał się wypowiedzieć w tej kwestii. Tylko, że przy sekwencji sonda jest potrzebna do poprawnej pracy sterownika, więc problem tkwi w prawidłowej regulacji. Możesz sobie założyć emulator sondy, ale wtedy na lpg nic nie będzie regulować składem mieszanki, auto nie pojedzie za dobrze, a na pewno odbije się to na zdrowiu silnika.
nex Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 witajcie mam silniczek aeb i mam w nim lpg sekwencje na sterowniku stag 200. Audi cienko mi pali ale po wymianie info z jednym forumowiczów okazało się że słabe palenie jest przez lpg, a mianowicie sonda lambda wisza kompa i samochód nie chce palić, zdejmuje klemę komp sie resetuje samochód zapala normalnie aż do momentu kiedy włączę lpg i znowu historia się powtarza, słyszłaem o emulatorach prawidłowego odczytu sondy lambdy, czy może ktoś się wypowiedzieć w tej kwestii?? jak zrobić żeby moje aeb normalnie zapalało witaj w klubie, mam identyczny problem. Fachmany od 7 boleści nie piszcie o cewkach itd bo silnik na PB pracuje iideał, sprawa wygląda tak że po przejściu na LPG sonda dostaje złe sygnały dawki paliwa i komputer PB to zapisuje, a nastepnie po przejsciu na PB auto jest juz zamulone i ma lagi, to samo przy odpalaniu, obroty skacza itd. Wystarczy zdjąć kleme, robi reset komputera i auto na PB zrobi i milion kilometrów bez problemu. Wymiana sondy kiblos nic nie da, bo ja swoją wymieniłem. Kwestia jest tego typu że trzeba podjechać do gaziarza który ogarnia temat na regulacje i po problemie. Ja mam Elpigaz i nie łatwo o takiego bo nie każdy ma program do ustawienia tego wlasnie kompa. Tu musi być ktoś kto ma pojęcie o LPG
mstan Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Witam "nex" dlaczego do "Buba" zwracasz się w liczbie mnogiej-"Fachmany". Okazując szacunek innym kolegom sam na niego zasługujesz. Pozdrawiam
Buba Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Okazując szacunek innym kolegom sam na niego zasługujesz. pokazuje swoj poziom. jedyne co sie nauczyl to obrazac innych
nex Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Okazując szacunek innym kolegom sam na niego zasługujesz. pokazuje swoj poziom. jedyne co sie nauczyl to obrazac innych kolego jak nie jestes w temacie to nie doradzaj innym wymiany połowy auta bo to poleci każdy fachman z tzw "d*py". A może świece a może filtry a może sonda a może cewka. Wydam 3 tys a auto będzie w takim samym stanie. Sprawa jest zarazem prosta i trudna. Prosta pod tym względem że wystarczy wyregulować mieszanke, a trudna bo znaleść fachowca od gazu to jak trafić 5 w totka
Buba Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Zgadzam sie ale nie zawsze wszystko jest takie piekne jak sie wydaje. Czy ja powiedzialem ze ma wymieniac wszystko?? powiedzialem zeby sprawdzil i ewentualnie wymienil jak cos nie bedzie gralo. Czy przez internet mozesz wyeliminowac ktoras z rzeczy o ktorych ja wspomnialem i powiedziec ze to i to na 100% nie jest przyczyna? Jestes takim magikiem i specem? Audi maja swoje lata i przejechane kilometry. sprawa jest zarazem prosta i trudna moglo pasc wszystko a zarazem nic. trzeba sprawdzic i wtedy powiedziec. Forum to burza mozgow a ty nie musisz od razu kogos obrazac ze ma inne zdanie na jakis temat. Przeczyta odpowiedzi, wyciagnie wnioski i zadecyduje co ma zrobic. Chilli out:drunk:
nex Opublikowano 15 Czerwca 2009 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Zgadzam sie ale nie zawsze wszystko jest takie piekne jak sie wydaje. Czy ja powiedzialem ze ma wymieniac wszystko?? powiedzialem zeby sprawdzil i ewentualnie wymienil jak cos nie bedzie gralo. Czy przez internet mozesz wyeliminowac ktoras z rzeczy o ktorych ja wspomnialem i powiedziec ze to i to na 100% nie jest przyczyna? Jestes takim magikiem i specem? Audi maja swoje lata i przejechane kilometry. sprawa jest zarazem prosta i trudna moglo pasc wszystko a zarazem nic. trzeba sprawdzic i wtedy powiedziec. Forum to burza mozgow a ty nie musisz od razu kogos obrazac ze ma inne zdanie na jakis temat. Przeczyta odpowiedzi, wyciagnie wnioski i zadecyduje co ma zrobic. Chilli out:drunk: ja akurat mam ten sam problem i wiem jak go rozwiązać, dlatego dostał odpowiedź
Dev Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 konieczna jest dokładna regulacja instalacji (sygnał z czujnika spalania stukowego daje sygnał na ECU a ten przestawia kąt wtrysku) powodem złego zapalania silnika jest zła mieszanka, postaraj sie Kolego kilka minut przed zgaszeniem auta przełączyc na Pb i zobacz czy przyniesie to jakiś wymierny wynik
M3I Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 Wg mnie rozstrojeniu ulegają obroty jałowe. Czasy wtrysków na benzynie są inne niż podczas pracy na gazie. Jeśli gazownik stosuje "Autokalibrację" , nie zawsze osiąga się dobry efekt. Trzeba naocznie sprawdzić , ustawiając odczyt czasów w kompie Gazowym kazdy wtrysk osobno. Nastepnie sprawdzić czas jaki jest na gazie ,a jaki na PB ( ma być taki sam /oscylować w tym samym przedziale). Jeśli się róznią , spróbowac autokalibracji ( oczywiście po kilkugodzinnym resecie zdejmując klemy). Jeśłi Autokalibracja nie pomoże , trzeba się pobawić w ręczne ustawianie "Przesunięcia" i "Nachylenia" .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się