Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WROCŁAWSKIE -> Info ostatnie posty.


szczuraz

Rekomendowane odpowiedzi

A co Ty mi tu pierdzielisz, że mocy ni ma... Ile masz nalotu? Robiłeś pompe, wałki? Ja po regeneracji pompy auta nie poznałem, po programie całkowicie.

przelot allegrowy 180tys (ja z tego zrobiłem 18tys) :gwizdanie: walki robione, pompa chyba nie ruszana (przynajmniej ja nie robiłem)... a programu nie robiłem. Jakoś boje się grzebać w tym silniku... tym bardziej ze mam w zestawie tipa... :)

a mocy niby ok...ale ciężka buda, ciężki motor... wczoraj się bujnąłem passatem b5fl 1.8T 4M 220ps i to była kosa :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • szczuraz

    4607

  • hornet

    3524

  • kaju

    3181

  • Spartan_Wroc.

    1873

Top użytkownicy w tym temacie

No to już na starcie TIP Cie spowalnia masakrycznie... No i co Ty kolego porównujesz AFB to 1,8tQ... Nie można tak :) jakby było w ośce to byś poczuł rzeczywistą różnicę ;) a czemu masz w opisie, że masz manuala? To za długo Ci wałki nie uciągnęły... Moje mają 256k teraz i nie wykazują zużycia, chce je wymienić dla spokojnego snu i żeby portfel miał lżej, w razie jakby się posypały razem z głowicami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to już na starcie TIP Cie spowalnia masakrycznie... No i co Ty kolego porównujesz AFB to 1,8tQ... Nie można tak :) jakby było w ośce to byś poczuł rzeczywistą różnicę ;) a czemu masz w opisie, że masz manuala? To za długo Ci wałki nie uciągnęły... Moje mają 256k teraz i nie wykazują zużycia, chce je wymienić dla spokojnego snu i żeby portfel miał lżej, w razie jakby się posypały razem z głowicami...

coś się przestawiło chyba :gwizdanie: albo nie dopatrzyłem :gwizdanie: ...wałki są ok :wink4: turbo szykuje się do regeneracji :gwizdanie: ...ogólnie to mój pierwszy diesel i stwierdzam ze tdi to nie dla mnie :gwizdanie: będę szukał mocnej uturbionej benzyny z perspektywami...albo coś starszego do uturbienia :decayed: nie koniecznie vag :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie regeneruj, tylko wyczyść, wystarczy, ja swoją miałem fest zayebaną, przeczyściłem i też inaczej łapie obroty z dołu. To też moje pierwsze TDI, ale stwierdzam, że na pewno nie ostatnie, mam uturbione 2,0TFSI i przeklinam ten silnik niesamowicie. Fakt faktem, że na trasie z 7-mio biegowym tipem nawet oszczędny jest, ale po mieście porażka i tak jak pisałem wcześniej - wpierdziela olej jak frytkownica, na 1000mil dolewam litr...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie regeneruj, tylko wyczyść, wystarczy, ja swoją miałem fest zayebaną, przeczyściłem i też inaczej łapie obroty z dołu. To też moje pierwsze TDI, ale stwierdzam, że na pewno nie ostatnie, mam uturbione 2,0TFSI i przeklinam ten silnik niesamowicie. Fakt faktem, że na trasie z 7-mio biegowym tipem nawet oszczędny jest, ale po mieście porażka i tak jak pisałem wcześniej - wpierdziela olej jak frytkownica, na 1000mil dolewam litr...

w sobote właśnie będę czyścił, jak nie pomorze to wtedy będę myślał... a ja bym bardziej w subaru celował, stara impreza, forester s-turbo :gwizdanie: w mojej poprzedniej firmie modziliśmy forestera... i powiem tyle... ma to potencjał :kox:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak czytam te posty to ręce opadają...

Narzekacie na wysokie ceny paliw, nowsze auta pala o wiele wiecej niz nasze parówy ...

W nowe auto też zapewne bedzie trzeba zainwestować, bo poprzedni wlasciciel nie zrobil tego, tamtego ...

Ja z moim autkiem jak Kaju zostaje do konca jej dni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jaki mam sens teraz sprzedawać, skoro porobiłem w niej wszytko na kolejne 250 albo i więcej tysięcy... Komuś prezent robić? B7 opchnę z miłą chęcią, bo mnie dobija po prostu... Ale B5 za cholerę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to już na starcie TIP Cie spowalnia masakrycznie...

tak sobie myślę co ten Kaju pier*oli ... a to chodziło o skrzynię a nie o Turbo Inlet Pipe :polew: mam już wykrzywiony umysł od czytania o modyfikacjach :decayed:

to b7 to masz w angliku czy jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tutaj kupiłem od szwagra. Totalnie mi nie podchodzi dolewanie co chwilę oleju... Chcę to opchnąć i pójść w C6 3,0TDI... Też w tipie, bo manual po mieście już niestety nie dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podlicz ile przewalenie kiery na katolicką stronę i czy się pyli ciągnięcie tego do PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja tego nie mam zamiaru ciągać... Tutaj chcę tym latać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

u mnie jest trochę do zrobienia. wsadzić z 1.5kzł i będzie igła... sprzęgło tylko zostało i blacharz, żeby go ogarnąć, ale tego ostatniego sam załatwię na wiosnę, bo wstyd takim jeździć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczurek jak wstaniesz to dzwoń do mnie... aku mi padło :wallbash: Andzia nie gada :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam jeden Szczurkowy prostownik już :decayed:

Potrzebuje go tylko odpalić. Jak już odpalę to pojadę chyba po nowe aku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co kabli nie masz rozruchowych

Nie mam bo nigdy niebyły mi potrzebne. Już znajomy jedzie do mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chwila

wstałem ... zjem coś i jak jeszcze jest potrzeba to podjadę

a wczoraj mówiłeś że aku już ledwo zipie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...