Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WROCŁAWSKIE -> Info ostatnie posty.


szczuraz

Rekomendowane odpowiedzi

czyli kupić B7 po gongu i szczepić AFN :naughty:

O panie, to już nie ta masa, nie to spasowanie tajli :whistling: jakieś 300kg+ różnicy?

Dlatego ja dziś odchudziłem b7 o katalizator :D

jak zaspawasz bagażnik to jeszcze będzie mniej palił o litr:grin:

---------- Post dopisany at 21:09 ---------- Poprzedni post napisany at 21:08 ----------

mówie o odcinku od odpalenia zimnego auta po zgaszenie go po 5kilometrach i odczycie sredniej z kompa:

2.0tdi - okolo 8l

1.8T q - okolo 9.5l

i dalej trasa 200km

moje b7 okolo 8l

2.0tdi okolo 6-6.3l

TO to 2.0 TDI jest rozyebane jak tyle pali :polew:

---------- Post dopisany at 21:10 ---------- Poprzedni post napisany at 21:09 ----------

czyli kupić B7 po gongu i szczepić AFN :naughty:

nie rób ulepów :facepalm: to nie klocki lego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • szczuraz

    4607

  • hornet

    3524

  • kaju

    3181

  • Spartan_Wroc.

    1873

Top użytkownicy w tym temacie

Pany jak już mówimy o spalaniu to mi się udało na jednym zbiorniku trzasnąć 1100km ale to full trasa :wink: na mieście 650km to standard :decayed:

Ja po mieście ponad 700 robiłem, ale moja noga jest znana... Także tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego jak czytam temat na tym forum o spalaniu silnika AFN to wszystkim tak mało pali a przychodzi co do czego to i tak wynosi 7-8 litrów na 100 km a ttym bartdziej jak mają fury po modzone tłudto czyli program plus większe wtryski turbina od AWX i on mi powie że pali 6 litrów chyba k**wa oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego jak czytam temat na tym forum o spalaniu silnika AFN to wszystkim tak mało pali a przychodzi co do czego to i tak wynosi 7-8 litrów na 100 km a ttym bartdziej jak mają fury po modzone tłudto czyli program plus większe wtryski turbina od AWX i on mi powie że pali 6 litrów chyba k**wa oleju

:brawo: masz u mnie flaszkJe!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tu sie kaju z tobą zgodzę bo tak wychodzi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany jak już mówimy o spalaniu to mi się udało na jednym zbiorniku trzasnąć 1100km ale to full trasa :wink: na mieście 650km to standard :decayed:

Ja po mieście ponad 700 robiłem, ale moja noga jest znana... Także tego.

Ja w avf-ie trasa warszwa- poznań- berlin zrobiłem 1160 km. Auto było zapakowane i nie piłowałem na trasie tylko 6 bieg i relaks.

---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 21:15 ----------

dlatego jak czytam temat na tym forum o spalaniu silnika AFN to wszystkim tak mało pali a przychodzi co do czego to i tak wynosi 7-8 litrów na 100 km a ttym bartdziej jak mają fury po modzone tłudto czyli program plus większe wtryski turbina od AWX i on mi powie że pali 6 litrów chyba k**wa oleju

dokładnie... a moc biorą ze szklanej kuli :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

180km na połowie zbiornika..... to Panie ile to pali ???

ostatnimi czasy 1.8T nie była oszczędzana i na 25 litrach robiłem średnio 160km w warunkach praca-dom AOW-A4-Wiochy

nie rób ulepów :facepalm: to nie klocki lego

to nie ulep tylko mod na + :decayed: większe mody już wychodziły w warsztacie spod mojej ręki :whistling:

dlatego jak czytam temat na tym forum o spalaniu silnika AFN to wszystkim tak mało pali a przychodzi co do czego to i tak wynosi 7-8 litrów na 100 km

z takiego spalania byłbym bardzo zadowolony :jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tu sie kaju z tobą zgodzę bo tak wychodzi :wink:

Tylko, że ja mówię o moim ex 2,5 w manualu i ośce po samym programie. piz*ując jej w mieście nie mogłem powyżej 10 litrów pójść. W trasie potrafiła zejść do 5,7 ale to przy PSJ, najniżej jak zszedłem tak w miarę możliwości do 130 (chociaż i to dla mnie jest PSJ), no to 6 z kawałkiem, a tak normalnie, to 7-7,4. I nie było zmiłuj, żeby niżej zejść, trzeba te 6 garów wykarmić jakoś, a że u mnie była traktowana jak książka nakazuje, to oszczędzana była tylko do rozgrzania. I tak przy przebiegu prawie 700kkm potrafiła jeszcze 230+ jebnąć bez żadnej dyskusji :whistling: paliła na strzał, kontrolka świec zgasła, jeb, strzał, poszła, o dymieniu zapomnij. Podsumowując - jak dbasz, tak masz, proste, jeśli Ty dbasz o silnik prawidłowo, on Ci się odwdzięczy w całym okresie eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeszcze sie miałem pytać o jakiś potencjometr gazu. Co to jest gdzie to jest i jak sprawdzić czy faktycznie niedomaga jak twierdził poprzednik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa przerozne wersje sterowników tych samych silników np afn, w ktorych mapki SOI mają pewne górki albo ich nie mają. Umozliwia to uzyskanie sporej oszczędności na paliwie jadąc stale z określoną prędkością. Np taki AJM 116 konia, w golfie, w passacie, sharanie sporo się różni...w golfie jak pomodziłem mocno soft to miałem na pompowtrysku spalanie w trasie jakieś 4 litry przy emeryckiej jezdzie. W audi AVF było już to 5 litrów.

Co najlepsze zimą jadąc powoli audi avf za skoda mojej siostry oct 1.6 pb mi spalił 5.4 a jej 5.3, ale to byla jazda do 70km/h.

Diesel bardzo dużo pali jak sie nagrzewa, zresztą benzyna też ale jej przychodzi to zdecydowanie łatwiej.

Mówiłem o 5km ale nie odcinku prostej, tylko jazdy ponad 20minut przez miasto ze światłami.

Reasumując: co by sie nie mialo to i tak dużo pali jak się za***rdala...

btw. kazde 2.0tdi jest zjebane xD (bez urazy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to nie mogłeś powyżej 10 wejść... słabo deptana :D kiedyś jednemu udowadniałem, że 1,9 131PS weźmie więcej niż 10 w mieście.... też mówił że nie wiadomo jak pałować to nie łyknie.....

Dobra wódzia z zakładu była :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie porównuj nigdy spalania tego samego niby silnika w innych autach - waga już wpływa na spalanie, inny czynnik oporu powietrza. Fizyki w h*ja nie zrobisz :naughty:

---------- Post dopisany at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany at 19:23 ----------

jak to nie mogłeś powyżej 10 wejść... słabo deptana :D kiedyś jednemu udowadniałem, że 1,9 131PS weźmie więcej niż 10 w mieście.... też mówił że nie wiadomo jak pałować to nie łyknie.....

Dobra wódzia z zakładu była :grin:

Uwierz mi, że ja tam gdzie się dało, to od razu była kita i nie wzięła. Nie twierdzę, że nie jest ten wynik do osiągnięcia - jest, ale co mam k**wa przez całe miasto na pierwszym biegu i zamkniętym obrotomierzu popierdalać? Z c**ja nie spadłem :decayed: była to jazda start miękki i potem but (nigdy nie robiłem startu z obrotem - chyba, że jakiś kozak od świateł do świateł chciał iść, ale zazwyczaj się z rolki brałem) i nie do zamknięcia obrotomierza, bo to nie ma najmniejszego sensu, tylko w zakresie maksymalnego momentu obrotowego, gdzie mój kończył się na granicach pomiędzy 3,5-3,6krpm, do 4,2k ją dociągałem tylko i wyłącznie na trasie, żeby łopaty w suszarce rozruszać i to też 3 i 4 bieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

btw. kazde 2.0tdi jest zjebane xD

też tak myślałem .... do czasu. Po operacji na pacjencie bolączki ustępują i można ganiać jak 1,9 :decayed:

ale skrzynia HCK to miszcz :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No można z tego zrobić niezniszczalny sprzęt jak 1.9tdi tylko trzeba sporo porezać.

Wrzucam wszystkie 2.0tdi do jednego wora bo codziennie slysze albo ludzie mi piszą jak to się coś nie spierdolilo w 2.0tdi, a zresztą w 1.9tdi w nowszych wersjach zaczyna dziać się podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No można z tego zrobić niezniszczalny sprzęt jak 1.9tdi tylko trzeba sporo porezać.

Wrzucam wszystkie 2.0tdi do jednego wora bo codziennie slysze albo ludzie mi piszą jak to się coś nie spierdolilo w 2.0tdi, a zresztą w 1.9tdi w nowszych wersjach zaczyna dziać się podobnie.

bo te nowe 1,9 to shit. Co do 2.0 to tam wywalasz tylko pompę oleju i dalej już po sprawie. Wtryski, turbo, dwumas to i w 1,9 padają.

Nikt nie mówi o pękających głowicach w 1,9 a to ich bolączka.

Tak naprawdę większość ludzi kupuje B7 2.0 TDI, żeby mieć młodsze auto. Wcześniej ludzie nie dbali o silnik i później że sypie się.

---------- Post dopisany at 21:44 ---------- Poprzedni post napisany at 21:43 ----------

Nie pier**lić - Karol pijesz coś dzisiaj ciekawego bo ja gin ale z colą bo z tonikiem hoojowy -spalanie żeby nie było że nie w temacie 0,5 /38%

Dopiero zjechałem do domu.. mam katar i gorączkę i jedynie co walnę to polopirynę :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pier**lą tylko poglady wymieniają :decayed: a ja właśnie zwijam grilla i udaję sie przed telewizor :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pier**lą tylko poglady wymieniają :decayed: a ja właśnie zwijam grilla i udaję sie przed telewizor :hi:

milcz suko.... kiedy parapetówka jakaś bo jak tam wpadniemy to zarzygamy całe mieszkanie.... :grin: a wiesz jak mówię tak zrobię.. jeszcze powiem mojej żeby sałatkę jakąś zrobiła to będą kolory :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalanie żeby nie było że nie w temacie 0,5 /38%

Już go lubię :grin::banan:

:drunk:

Jego nie da się nie lubieć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...