oca69 Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Pany Namawiajcie kolegów Goldi i Kaju by jechali na imprezę do BT Jarek nie może tyle pić , a kaju to hmmPfff Taki kaju On tylko Latex i Dwa i Pół
Lolek Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 (edytowane) Oca ale to chodzi żeby oni nas namawiali a nie my ich Edytowane 5 Lutego 2015 przez Lolek
adifek Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 przy samym sterującym takie spalanie to przy pełnej piździe... jak dla mnie to tam wszystkie leją i tłoki zaczęło wypalać, na kompie posłucham filmiku - rozumiem że wycieku żadnego nie ma? Nie ma żadnych wycieków silnik suchy i u góry jak i od spodu... wtryski nie leja dawno by już turbo wypaliły,tłoków to raczej też nie wypala chyba napisałeś najgorszą opcję jaka mogła by być w tym przypadku
kaju Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 jak wtryski mają turbo wypalić? wtryskują paliwo do turba czy do komory spalania, w której pracuje tłok? zrób logi popatrzymy.
adifek Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 łopatki wirnika wypalone, powyginane, spowodowane zbyt wysoką temperaturą spalin dostającą się na stronę gorącą turbosprężarki W poście zrobiłem błąd tam nie miało być spalanie 17/100 tylko 13/100 przepraszam za zamęt
goldi Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Już mówiłem że nigdzie nie jadę do Bukowiny jeśli się coś zmieni to zdążę się zapisać i tak jedzie spora ekipa od nas oni ci wystarczą Harry
kaju Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 łopatki wirnika wypalone, powyginane, spowodowane zbyt wysoką temperaturą spalin dostającą się na stronę gorącą turbosprężarki W poście zrobiłem błąd tam nie miało być spalanie 17/100 tylko 13/100 przepraszam za zamęt eee to zacznij od sterującego i po wymianie ustaw prawidłowy kąt wtrysku i dawkę. jak nie ma dymienia to jest git, tylko jeździsz teraz najakieś 70% możliwości silnika.
adifek Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 łopatki wirnika wypalone, powyginane, spowodowane zbyt wysoką temperaturą spalin dostającą się na stronę gorącą turbosprężarki W poście zrobiłem błąd tam nie miało być spalanie 17/100 tylko 13/100 przepraszam za zamęt eee to zacznij od sterującego i po wymianie ustaw prawidłowy kąt wtrysku i dawkę. jak nie ma dymienia to jest git, tylko jeździsz teraz najakieś 70% możliwości silnika. Kaju potrafisz pocieszyć,wszyscy czarne scenariusze piszą. Wymienie sterujący i wpadam na spot z rudym opić
Gość cwiara Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Kaju na spoty rzadko przyjeżdża a jak już jest to nie pije. Ale są inne mordy do napojenia
adifek Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Hehe to inni sie opiją za niego dla mnie to nie problem mam tylko 25km do Was
Gość cwiara Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Oca69 tez jest z Oleśnicy i jest co tydzień wiec zapraszamy
adifek Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Tak też myślałem zabrać się z nim mojej żony autem bo wczoraj urodził się mi drugi syn i od dziś zaczołem %%%%
adifek Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Dziękuje ponownie Oca może jutro wstępnie się umówimy gdzieś na mieście obgadać temat bo chętnie na sobote bym zgadał się na spot
kaju Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Dziękuje ponownie Oca może jutro wstępnie się umówimy gdzieś na mieście obgadać temat bo chętnie na sobote bym zgadał się na spotDawaj do mnie na wieś obadamy co jest cięte, Karolek pokieruje Wysłane z mojego SM-T535
adifek Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Dojade wszędzie byle bym miał sie z kim skączyć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się