Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WROCŁAWSKIE -> Info ostatnie posty.


szczuraz

Rekomendowane odpowiedzi

Pany

Namawiajcie kolegów Goldi i Kaju by jechali na imprezę do BT :D

Jarek nie może tyle pić , a kaju to hmm

Pfff

Taki kaju :wink::grin:

On tylko Latex i Dwa i Pół :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • szczuraz

    4607

  • hornet

    3524

  • kaju

    3181

  • Spartan_Wroc.

    1873

Top użytkownicy w tym temacie

Oca ale to chodzi żeby oni nas namawiali a nie my ich :P

Edytowane przez Lolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


przy samym sterującym takie spalanie to przy pełnej piździe... jak dla mnie to tam wszystkie leją i tłoki zaczęło wypalać, na kompie posłucham filmiku - rozumiem że wycieku żadnego nie ma?

Nie ma żadnych wycieków silnik suchy i u góry jak i od spodu... wtryski nie leja dawno by już turbo wypaliły,tłoków to raczej też nie wypala chyba napisałeś najgorszą opcję jaka mogła by być w tym przypadku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wtryski mają turbo wypalić? wtryskują paliwo do turba czy do komory spalania, w której pracuje tłok? zrób logi popatrzymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łopatki wirnika wypalone, powyginane, spowodowane zbyt wysoką temperaturą spalin dostającą się na stronę gorącą turbosprężarki


W poście zrobiłem błąd tam nie miało być spalanie 17/100 tylko 13/100 przepraszam za zamęt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już mówiłem że nigdzie nie jadę do Bukowiny jeśli się coś zmieni to zdążę się zapisać i tak jedzie spora ekipa od nas oni ci wystarczą Harry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łopatki wirnika wypalone, powyginane, spowodowane zbyt wysoką temperaturą spalin dostającą się na stronę gorącą turbosprężarki

W poście zrobiłem błąd tam nie miało być spalanie 17/100 tylko 13/100 przepraszam za zamęt

eee to zacznij od sterującego i po wymianie ustaw prawidłowy kąt wtrysku i dawkę. jak nie ma dymienia to jest git, tylko jeździsz teraz na

jakieś 70% możliwości silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łopatki wirnika wypalone, powyginane, spowodowane zbyt wysoką temperaturą spalin dostającą się na stronę gorącą turbosprężarki

W poście zrobiłem błąd tam nie miało być spalanie 17/100 tylko 13/100 przepraszam za zamęt

eee to zacznij od sterującego i po wymianie ustaw prawidłowy kąt wtrysku i dawkę. jak nie ma dymienia to jest git, tylko jeździsz teraz na

jakieś 70% możliwości silnika.

Kaju potrafisz pocieszyć,wszyscy czarne scenariusze piszą. Wymienie sterujący i wpadam na spot z rudym opić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe to inni sie opiją za niego dla mnie to nie problem mam tylko 25km do Was

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też myślałem zabrać się z nim mojej żony autem bo wczoraj urodził się mi drugi syn i od dziś zaczołem %%%%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje ponownie :) Oca może jutro wstępnie się umówimy gdzieś na mieście obgadać temat bo chętnie na sobote bym zgadał się na spot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje ponownie :) Oca może jutro wstępnie się umówimy gdzieś na mieście obgadać temat bo chętnie na sobote bym zgadał się na spot

Dawaj do mnie na wieś obadamy co jest cięte, Karolek pokieruje :grin:

Wysłane z mojego SM-T535

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dojade wszędzie byle bym miał sie z kim skączyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...