Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WROCŁAWSKIE -> Info ostatnie posty.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
13 godzin temu, Toskańczyk napisał:

Poprawiałeś już lampy w których montuje te przetwornice od Mitsubishi?

Nie ma różnicy jakie przetwornice. Ma się zgadzać polaryzacja, podłączenie przesłon a wszystko musi być polutowane i w termokurczu. Wtedy masz pewność że bedzie ok.

 

Co do parowania. Przetwornice masz dobrze zasraną silikonem czy tam klejem do szyb. Tu bym problemu nie szukał. Jeżeli masz szczelne dekle to kup przeźroczysty silikon do akwariów i opierdziel klosz dookoła na łaczeniu.  

  • Odpowiedzi 32.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • szczuraz

    4607

  • hornet

    3524

  • kaju

    3181

  • Spartan_Wroc.

    1873

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, szczuraz napisał:

Nie ma różnicy jakie przetwornice. Ma się zgadzać polaryzacja, podłączenie przesłon a wszystko musi być polutowane i w termokurczu. Wtedy masz pewność że bedzie ok.

 

Co do parowania. Przetwornice masz dobrze zasraną silikonem czy tam klejem do szyb. Tu bym problemu nie szukał. Jeżeli masz szczelne dekle to kup przeźroczysty silikon do akwariów i opierdziel klosz dookoła na łaczeniu.  

Mówiąc polaryzacja masz na myśli żeby zamienić ze sobą przewody które idą do przesłony, te zaznaczone na czerwono? H7 się zapala wiec problem jest z prądem między przesłoną a drogowymi H7

50d6cfcef8232a81med.jpg

 

I ktoś wie jak wyciągnąć ten Palnik? Siedzi dość mocno i nie chce szarpać a na zewnątrz jest jakaś plastikowa opaska 

Edytowane przez Toskańczyk
Opublikowano

Przekręć tę osłonę w prawo tylko nie żarnik tylko tą osłonę plastikową

Ona jest na takich 3 łapkach

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano
25 minut temu, marky2552 napisał:

Przekręć tę osłonę w prawo tylko nie żarnik tylko tą osłonę plastikową

Ona jest na takich 3 łapkach

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Jednak w lewo się odkręca:)

Opublikowano

Noo czy tam w lewo nie pamietam już :)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
2 godziny temu, Toskańczyk napisał:

Mówiąc polaryzacja masz na myśli żeby zamienić ze sobą przewody które idą do przesłony, t

wypnij przewody i podaj na krótko prąd. Jak przesłona klika to znaczy że działą. Nie da się jej nie usłyszeć. ;)

Opublikowano

Wygląda na to że temat ogarnięty, prawdopodobnie tylko kostki od przesłon były za lekko wsadzone bo poruszanie nimi rozwiązało problem, 

została jeszcze tylko polerka kloszy bo światło mega rozproszone w lampie, znacie kogoś kto dobrze ogarnia temat ?

Opublikowano

Może ja nie znam takich osób ale jak bedziesz to robić to tylko papier ścierny i zabezpieczenie klosza lakierem bezbarwnym z dodatkiem filtra UV bo polerka maszyno da efekt tylko na jakis czas a potem bedzie znów to samo

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Pasta z filtrem kosztuje 10 pln. to nie jest jakiś straszny wydatek. Są też magicy którzy malują klarem a potem się dziwią że wychodzą tłuszcze z odprysków. :decayed:

Opublikowano (edytowane)

Koledzy, jest ktoś z Wrocławia lub okolic z A4/A6 z piecem 4.2 ? Jeździmy z kolegą i szukamy (dla kolegi) ale jak na razie same truchła i chcielibyśmy dla kontrastu obejrzeć jakąś zdrową sztukę. Wiecie - żeby mieć punkt odniesienia.

Edytowane przez rogigor
Opublikowano

Pi-Jay z AKP ma lalke w c5. Wpadnijcie na spot to obejrzycie. :wink:

Opublikowano
Pasta z filtrem kosztuje 10 pln. to nie jest jakiś straszny wydatek. Są też magicy którzy malują klarem a potem się dziwią że wychodzą tłuszcze z odprysków. :decayed:

Dobry lakiernik to ogarnie malowanie klarem z uv z dodatkiem rozpuszczalnika rozcieńczonego z klarem w 20% i będzie lusterko im mniej %rozpuszczalnika tym bedzie wieksza morka a 20% rozp. wychodzi lustro tylko to musi być malowane odpowiednim pistoletem z odpowiednią dyszą a nie sprayem jak janusz w garażu

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Opublikowano

Pracowałem parę lat na lakierni. Wiem jak wygląda teoria a jak praktyka. :wink:

Opublikowano

Panowie ma ktoś działającą płytę z mapą do rns-d dx? Potrzebuję wrzucić do siebie na moment żeby mieć pewność czy płyta czy laser nie trybi.

Opublikowano
Panowie ma ktoś działającą płytę z mapą do rns-d dx? Potrzebuję wrzucić do siebie na moment żeby mieć pewność czy płyta czy laser nie trybi.
Za 20 minut będę w domu to zerknę w piwnicy powinna leżeć.
Opublikowano

Mapę mam w radiu jeśli byś chciał musiał byś podłączyć u siebie rns-d i wyjąć płytę radio mam luzem.

Opublikowano
6 godzin temu, szczuraz napisał:

Panowie ma ktoś działającą płytę z mapą do rns-d dx? Potrzebuję wrzucić do siebie na moment żeby mieć pewność czy płyta czy laser nie trybi.

Jeśli to taka sama mapa jak do Rns-e to ja mam 

Opublikowano

Chyba inna wydaje mi się. Mam polska Czechy 2014 do RNS-D. Jeszcze mam gdzieś ori mapę do RNS-D ale jutro musiał bym poszukać.

Opublikowano
9 godzin temu, Toskańczyk napisał:

eśli to taka sama mapa jak do Rns-e to ja mam 

Marku te dwie nawigacje oddziela przepaść jak z B5 do B8. :decayed:

 

16 godzin temu, luki19862121 napisał:

Mapę mam w radiu jeśli byś chciał musiał byś podłączyć u siebie rns-d i wyjąć płytę radio mam luzem.

Wrzuć mi proszę numer do siebie na PW. Coś z nią nie tak było że leży wyjęta czy może apgrejt?

Opublikowano
Wrzuć mi proszę numer do siebie na PW. Coś z nią nie tak było że leży wyjęta czy może apgrejt?
Apgejt na rns-e.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...