emay Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Właśnie w tym problem, że mam wielowahaczowe zawieszenie bodajrze 5 elementów na strone.
szczuraz Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 bardzo podobny żeby nie powiedzieć identyczny (ze zdjęć) jak w b5. http://allegro.pl/zestaw-wahacze-master-sport-audi-a4-b6-2000-2004-i2157152942.html te zestawy są chwalone i za rozsądną cenę
hornet Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 bardzo podobny żeby nie powiedzieć identyczny (ze zdjęć) jak w b5. http://allegro.pl/zestaw-wahacze-master-sport-audi-a4-b6-2000-2004-i2157152942.html te zestawy są chwalone i za rozsądną cenę Różne opinie były na forum odnośnie master sport. Ja bym tego nie zakładał do auta. ---------- Post added at 18:27 ---------- Previous post was at 17:37 ----------
emay Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 bardzo podobny żeby nie powiedzieć identyczny (ze zdjęć) jak w b5. http://allegro.pl/zestaw-wahacze-master-sport-audi-a4-b6-2000-2004-i2157152942.html te zestawy są chwalone i za rozsądną cenę Ładna cena kurde, nie zabija chociaż pierwszy raz słysze o tym master sport.
szczuraz Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 Ważne że mają gwarancję na 2 lata i z jej realizacją niema problemów. Różne opinie były na forum odnośnie master sport. Ja bym tego nie zakładał do auta. złe opinie pisali ci co dokręcali wahacze na opuszczonym kole albo łączniki staba pozakładali lewy na prawy. Ja na zeszłe lato wymieniałem całość i nic nie stuka pomimo tego że mam glebę na betonowych springach. Z resztą jak ktoś napierdala po dziurach i nie patrzy na drogę to i lemfordera zajedzie w pół roku.
kaju Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 U mnie mastersporty nie wytrzymały między wymianami oleju. Padły jak mucha, powoli nie jeżdżę, ale po dziurach nie **********m...
emay Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Raczej zdesperowany. Nie stać mnie na lema są 3x droższe. Nasze wroclawskie drogi szybko i sprawnie rozpierniczą tak samo lema jak te master sport.
szczuraz Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 Ja w każdym bądź razie nie narzekam. Przed masterami zakładałem lema ale nie w całości i sypał sie jak domki w Czeczenii. Albo całość albo nic.
e9matic Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Co ori to ori. Okazuje się, że Banany z zestawu MS maja mniejsza tuleje niż Lem. Kumpel polecał mi jeszcze Duńskie JOM za 9xx. Ponoć taksiarze się dobrze wypowiadają na ich żywotność. Weźcie jeszcze pod uwagę stan amorków. Jak będą wywalone, to nawet jak założycie Lema to padnie bardzo szybko
szczuraz Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 Joma to gwint można zasadzić Do B5 robi jeszcze wahacze jakaś polska firma. Chłopaki z Nowego Dworu mieli w hurtowni chyba za 600 pln. Zakładałem to do paska B5 wujkowi. 25 tysi ma już na nich nakulane i jest bez stuków. Tam gwarancja była na rok.
kaju Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Taksiarze to nawet jak założą za 450 zestawy, to nie będą narzekać, bo jeżdżą 30-40 na godzinę, omijają wszelkie dziury, to jak im to ma paść...
szczuraz Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 w końcu ksywa "złotówa" nie wzięła się znikąd
hornet Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 w końcu ksywa "złotówa" nie wzięła się znikąd Powiedz mi ile km robisz rocznie ? mowa o jeździe A4
emay Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Ja robie około 10000 km rocznie. Większość to miasto.
hornet Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Ja robie około 10000 km. Większość to miasto. Rocznie ?? ja rocznie ok 40tys
kaju Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 10?! No to nie obraź się, ale ***a jeździsz. Jeszcze powiedz, że masz diesla...? Zdania jak widzisz są podzielone, zrobisz, jak uważasz, ja pozostaję przy inwestycji w lemy
emay Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Nie mam diesla i nigdy nie będe miał. Nic na to nie poradze, że tak mało kilometrów robie
kaju Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Mało jeździsz, to główny powód, dlaczego robisz tak mało kilometrów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się