woski Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 witam, czy ktos z wroclawia doswiadczony w tej kwestii podjalby sie zalozenia relingow w a4 b6 avant? nie masz ori mocowań i chcesz wiercić dziury w dachu czy jak ? ale upał.. kolejne piwko trzeba sączyć... ja z 2 godziny wstawiam fure na podjazd i też rozpoczynam rozrzedzanie krwi W b6 wierci sie listwy, nie dach jak w b5. Owszem, obecnie nie mam relingow wcale. Na forum jest instrukcja jak sie to robi, ale nie mam ani narzedzi, ani warunkow. ---------- Post dopisany at 19:17 ---------- Poprzedni post napisany at 19:17 ---------- witam, czy ktos z wroclawia doswiadczony w tej kwestii podjalby sie zalozenia relingow w a4 b6 avant? nie masz ori mocowań i chcesz wiercić dziury w dachu czy jak ? ale upał.. kolejne piwko trzeba sączyć... ja z 2 godziny wstawiam fure na podjazd i też rozpoczynam rozrzedzanie krwi W b6 wierci sie listwy, nie dach jak w b5. Owszem, obecnie nie mam relingow wcale. Na forum jest instrukcja jak sie to robi, ale nie mam ani narzedzi, ani warunkow.
kaju Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 Pany widzieliście to?!: http://www.se.pl/rozrywka/plotki/koko-euro-spoko-tekst-piosenki-jak-jarzebina-dopinguje-pilkarzy-na-euro-2012_254628.html Mój skromny komentarz.......
szczuraz Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Opublikowano 3 Maja 2012 ALE WSTYD W b6 wierci sie listwy, nie dach jak w b5. widzę że z modelu na model coraz gorzej... niedługo jak nie zamówisz przy kupnie to założą ci dodadkowe wzmocnienia żeby coś przypadkiem pnp nie siadło
kaju Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 Później się wszyscy dziwimy, dlaczego każdy naród się z nas napierdala... Mój booooosz...
szczuraz Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Opublikowano 3 Maja 2012 Waldi nie kompromituj się To wyszło tak jak z Palikotem... "Zagłosuję na ten twór tak dla jaj" - pomyślało 100 000 głosujących
emay Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 ---------- Post dopisany at 10:44 ---------- Poprzedni post napisany at 10:37 ---------- Pany jak legalnie można ominac akcyze 19 % za kupno samochodu powyżej 2 litrów ?
hornet Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 ---------- Post dopisany at 10:44 ---------- Poprzedni post napisany at 10:37 ---------- Pany jak legalnie można ominac akcyze 19 % za kupno samochodu powyżej 2 litrów ? Nad czym tam myślisz powyżej 2L ?
hornet Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 3.0 v6 a6 c5 Jak w tipie to motor nie często spotykany i nie wszyscy go ogarniają... widzę chcesz maksymalizować koszta Zrób swapa w tym na 1.8 t i będzie najlepiej a nie kombinujesz.... Ten motor ma tylko 220 PS. Policz sobie ile pali Ci 2.0 a ile będzie palił 3.0 Tym bardziej, że poruszasz się na krótkich odcinkach i nie dogrzewasz silnika
kaju Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 Jak na krótkich to nawet bym tego 1,8 nie katował...
kaju Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 Uuuu, Karol chyba chce fure zmienić? Na swapa byś bude brał?
emay Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 3.0 v6 a6 c5 Jak w tipie to motor nie często spotykany i nie wszyscy go ogarniają... widzę chcesz maksymalizować koszta Zrób swapa w tym na 1.8 t i będzie najlepiej a nie kombinujesz.... Ten motor ma tylko 220 PS. Policz sobie ile pali Ci 2.0 a ile będzie palił 3.0 Tym bardziej, że poruszasz się na krótkich odcinkach i nie dogrzewasz silnika Nie stać mnie na swapa, po za tym już Tobie mówiłem, że wogóle sie nie znam na rzeczy we Wro to bym musiał zapłacić jak za zboże. 2.0 dużo pali w mieście przy korkach. 3.0 i 220 ps w zupełności mi wystarczy. Ja nie patrze na spalanie przy małych odcinkach, przełkne nawet jak spali 15 litrów w mieście. Auto ma jechać a nie się toczyć. Załadowałem swojego po brzegi, wózek w bagażniku + 4 osoby i auto wogóle nie jechało. ---------- Post dopisany at 13:50 ---------- Poprzedni post napisany at 13:50 ---------- 3.0 v6 a6 c5 Ile chcesz za swojego ?? Poszło PW.
hornet Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 Uuuu, Karol chyba chce fure zmienić? Na swapa byś bude brał? Zapytałem z ciekawości.. ja tylko TDI bo mało pali i jedzie a nie jakieś wynalazki. ---------- Post dopisany at 14:51 ---------- Poprzedni post napisany at 14:50 ---------- 3.0 v6 a6 c5 Jak w tipie to motor nie często spotykany i nie wszyscy go ogarniają... widzę chcesz maksymalizować koszta Zrób swapa w tym na 1.8 t i będzie najlepiej a nie kombinujesz.... Ten motor ma tylko 220 PS. Policz sobie ile pali Ci 2.0 a ile będzie palił 3.0 Tym bardziej, że poruszasz się na krótkich odcinkach i nie dogrzewasz silnika Nie stać mnie na swapa, po za tym już Tobie mówiłem, że wogóle sie nie znam na rzeczy we Wro to bym musiał zapłacić jak za zboże. 2.0 dużo pali w mieście przy korkach. 3.0 i 220 ps w zupełności mi wystarczy. Ja nie patrze na spalanie przy małych odcinkach, przełkne nawet jak spali 15 litrów w mieście. Auto ma jechać a nie się toczyć. Załadowałem swojego po brzegi, wózek w bagażniku + 4 osoby i auto wogóle nie jechało. 15 to on spali tocząc się nie pchaj się w ten motor.
emay Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 Hornet to co mam kupić z benzyny w takim razie ? Co polecasz. Turbo nie chce bo w niemczech to same padaki z tymi turbo.
hornet Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 Hornet to co mam kupić z benzyny w takim razie ? Co polecasz. Turbo nie chce bo w niemczech to same padaki z tymi turbo. Turbo to najmniejszy problem w aucie. Już kiedyś szczur Ci pisał co i jak. Jak chcesz być pewniejszy auta to leć do salonu ale też nie masz gwarancji że turbo nie padnie. Nie wiem dlaczego boisz się tak tego turbo.....
emay Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 Hornet to co mam kupić z benzyny w takim razie ? Co polecasz. Turbo nie chce bo w niemczech to same padaki z tymi turbo. Turbo to najmniejszy problem w aucie. Już kiedyś szczur Ci pisał co i jak. Jak chcesz być pewniejszy auta to leć do salonu ale też nie masz gwarancji że turbo nie padnie. Nie wiem dlaczego boisz się tak tego turbo..... Niemiec kupuje turbo żeby dać w piz*ę, sa bardziej dojechane niż zwykłe wolnossące silniki.
hornet Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 Hornet to co mam kupić z benzyny w takim razie ? Co polecasz. Turbo nie chce bo w niemczech to same padaki z tymi turbo. Turbo to najmniejszy problem w aucie. Już kiedyś szczur Ci pisał co i jak. Jak chcesz być pewniejszy auta to leć do salonu ale też nie masz gwarancji że turbo nie padnie. Nie wiem dlaczego boisz się tak tego turbo..... Niemiec kupuje turbo żeby dać w piz*ę, sa bardziej dojechane niż zwykłe wolnossące silniki. turbo to część wymienna Z resztą.... kupisz co będziesz chciał... dziwne że 4.2ssak dostawał baty od 1.8T
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się