przemtor Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 witam, pomóżcie koledzy bo już mi ręce opadają. Turbo po czyszczeniu, kat wywalony. A on jak nie jechał poniżej 2200 - 2300 obrotów tak nie jedzie. Normalanie dziuuuuura aż strach. Strasznie długo myśli zanim turbo dopompuje i to na każdym biegu, później jest już OK. Logi dynamiczne 3 bieg: i dynamiczny 4 bieg: statyczne BS: i statyczny MB: Egr niby OK, kat odpada. Kierownice raczej też, choć jakby jednak leciutko się przycinały. Skąd ten poteżny lag do 2200 prn? Przepływka?? Czy może grucha od turbiny ? Po czyszczeniu miałem wymienić gruchę bo dość ciężko chodziła (ale potrzeba było szybko dupowóz a zakup trochę trwa) To znaczy jest szczelna, ale aby wcisnąć sztangę trzeba użyć sporej siły i coś jakby w niej chrobotało. Wypycha natomiast leciutko i szybko. Choć kierownice pracuję w pełnym zakresie jak sie sprawdza organoleptycznie. Co myślicie? Czy to może być LMM? Bo jeśli nie to chyba tylko grucha zostanie. Dzięki
odzim Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 zrob poprawnie logi czyli pojedynczo bo tak to sobie mozna ..............nie bede sie wyrazał dam ci cytat "Uwież, jest różnica: patrząc na logi 003,008,011 mamy TIME STAMP w jakim jest robiony odczyt: 0,68 - odczyt z logu 003 1,10 - odczyt z logu 008 1,52 - odczyt z logu 011 i pętla wraca 1,92 - odczyt z logu 003 2,32 - odczyt z logu 008 2,72 - odczyt z logu 011 itd. W ciągu 2 sek masz 2 odczyty logu 003 więc różnica jest taka że między powyższymi odczytami w logu np. 003 jest przerwa ok. 1,20 a jak zrobisz to pojedyńczo to przerwa między odczytami będzie znacznie krótsza i dane dokładniejsze bo zamiast odczytywać log 008 i log 011 to w tym miejscu będzie odczyt logu 003. W takim przypadku w ciągu 2 sek mamy 6 odczytów logu 003 0,68 - odczyt z logu 003 1,10 - odczyt z logu 003 1,52 - odczyt z logu 003 1,92 - odczyt z logu 003 2,32 - odczyt z logu 003 2,72 - odczyt z logu 003 " kapewu
przemtor Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2009 wiem, wiem. Ale wiesz jak to jest - troche jest z tym zabawy. Dobra postaram sie zrobić osobno. 003,008, 011 3 bieg chyba w tym wypadku wystarczą? Problem jest też z 011 BS w AHF, bo ECU nie podkręca obrotów do 1407 a nogą cieżko utrzymać.
odzim Opublikowano 13 Czerwca 2009 Opublikowano 13 Czerwca 2009 wezyki podcisnieniowe ( srednice )masz orginalne ?
przemtor Opublikowano 14 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2009 tak wężyki są oryginalne. Nie widać żeby były gdzieś przetarte. ps. czy z tego z wrzuciłem da się wykluczyć przepływkę? Bo od dołu słabo pokazuje no ale turbo słabo ładuje. U góry znowu jakby za dużo.
odzim Opublikowano 14 Czerwca 2009 Opublikowano 14 Czerwca 2009 nie z tego nie da sie ocenic- za mało -za krotko
spanky Opublikowano 15 Czerwca 2009 Opublikowano 15 Czerwca 2009 tak wężyki są oryginalne. Nie widać żeby były gdzieś przetarte. ps. czy z tego z wrzuciłem da się wykluczyć przepływkę? Bo od dołu słabo pokazuje no ale turbo słabo ładuje. U góry znowu jakby za dużo. popraw logi !!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się