Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY RADOMSKIE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki chłopaki za info. Bezpieczniki sprawdzałem - wszystkie ok. Spryskiwacze mam na szybę i reflektory - obydwa nie działają, nie słychać pompki, za to wycieraczki pracują po aktywowaniu sprysków.

  • Odpowiedzi 28.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • tomaszu

    5648

  • mcm

    4873

  • oZiX

    3679

  • wuju

    2421

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

sprawdź przekaźniki od pompek

Opublikowano

spryskiwacze reflektorów w MCE są osobno niż spryskiwacze szyby... myślę, że poszła pompka - koszt - z tego co pamiętam - ok. 100zł

Opublikowano

najprościej dostać się do pompki i sprawdzić na krótko czy zabangla

Opublikowano
:hi: czyje srebrne wozidło było wczoraj pod "Neptunem"? ramka klubowa na klapie
Opublikowano
:hi: czyje srebrne wozidło było wczoraj pod "Neptunem"? ramka klubowa na klapie

B5, B6, B7, B8 ??? :decayed:

Opublikowano

B 7 Wr chyba N na końcu

Opublikowano

Ozio ma chyba srebrną B7 avant

Opublikowano

Ten był sedan

Opublikowano

Ja często widzę B8 sedan w kolorze szarym i z ramkami klubowymi.

Opublikowano

Oziu, czego konkretnie szukasz?

Opublikowano
Oziu, czego konkretnie szukasz?

s4 b6 weekendowo bo na moto jeździć a najbliższym czasie nie mogę więc muszę sobie to jakoś wynagrodzić;)

a na codzień terkoczące b6/b8 lub a5 tylko jak tam z psem będę jeździł ?!

Opublikowano

S4 B6 nie jedzie :decayed:

Opublikowano
S4 B6 nie jedzie :decayed:

ale ładnie brzmi;[

Brzmi przepieknie :wink:

Opublikowano
S4 B6 nie jedzie :decayed:

Nie jedzie? moskal - tak - na hamowni S4 B6 w temperaturach powyżej 20' celc. wypluwało ok.300koni, ale to jeszcze nie powód do takich stwierdzeń.

Seryjne S4 B5 miało katalogowo takie samo przyspieszenie do 100km/h jak S4 B6, a do 200km/h dostawało baty.

Pomijam fakt, że po ściągnięciu blokady S4 B5 z bólem rozpędzało się do 258km/h, a S4 B6 do ponad 270km/h (tyle jechałem) MTM sciąga ogranicznik i nazywa to "Speed limiter 344 PS (253 kW) - 282 km/h"

Stock na youtube:

S4 B5 - 5.6s do 100; 21.5 do 200

S4 B6 - 5.6s do 100; 18 do 200

Czy po tych danych, naprawde B6 zasługuje na opinie, że "nie jedzie"?

Wiem - potencjał mocy jest zupełnie inny w autach doładowanych,niż w wolnossących, można modzić i zrobić spokojnie auto dużo szybsze niż S4 B6.

Natomiast dźwięk V8 - miażdży, a równie ważny jest fakt, że nie trzeba wymieniać/regenerować zmodzonych do granic możliwości turbin co roku.

Nie dam złego słowa powiedzieć na S4 B6 - to świetne, w miarę komfortowe auto, ma oczywiście swoje wady i zalety, ale patrząc i porównując B6 do B5 trzeba przyznać wizualnie, to trochę inna epoka.

Znalezienie "świeżego" nie zajeżdżonego B5, graniczy z cudem - a kupowanie czternastoletniego B5, wymienianie milionów elementów, wymiana turbin, a także odświeżanie lakieru, tapicerki w całym samochodzie - moim zdaniem - kupując auto na codzień, mija się z celem.

Lepiej cieszyć się z dźwięku V8, a i tak 95% samochodów na ulicy jest sromotnie objeżdżane przez S4 B6.

EDIT:

Też jak ktoś chce można pomodzić S4 B6 i założyć turbo

Firma ProTurbo z Siedlec zrobiła dwa projekty S4

S4 B5 po modach wypluło 400KM; S4 B6 z dołożoną turbiną 552KM

oczywiście zestaw, można u nich montować w każdej chwili.

w_fota_silnik.jpg

w1.jpg

Opublikowano

Panowie nie dajcie sie podpuszczać :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...