Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY RADOMSKIE


mcm

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 28.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • tomaszu

    5648

  • mcm

    4873

  • oZiX

    3679

  • wuju

    2421

Top użytkownicy w tym temacie

No to raczej się przeliczył. Chyba że jest altruistą i zrobił to z czystej przyjemności. BTW ile taka nówka wtedy mogła kosztować?

---------- Post dopisany at 11:49 ---------- Poprzedni post napisany at 09:04 ----------

Moskal, mówiłeś ostatnio o białych felgach i lusterkach.

5.jpg

W sumie nie wygląda to źle. Ale ta ze zdjęcia nie ma dodatkowo naklejek, czarnych znaczków i aż takiej gleby jak u Ciebie. Może pomyślisz o podniesieniu, żeby dawała więcej frajdy z jazdy. :naughty:

---------- Post dopisany at 11:53 ---------- Poprzedni post napisany at 11:49 ----------

O, taki tekst mi wpadł przy okazji: :decayed:

"(...) Jeżeli cenimy komfort, warto zrezygnować z zakupu A4 na felgach o dużej średnicy. Na rekomendację nie zasługują także egzemplarze opcjonalnym, sportowym zawieszeniem. Utwardzone sprężyny i amortyzatory ograniczają komfort, ale w naszych realiach jeszcze większym problemem jest zmniejszony prześwit, który zwiększa prawdopodobieństwo uszkodzenia elementów podwozia, z osłoną silnika i miską olejową włącznie."

Źródło: Czy warto kupić: używane Audi A4 B6 (od 2000 do 2004) • Testy aut używanych • AutoCentrum.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, taki tekst mi wpadł przy okazji: :decayed:

"(...) Jeżeli cenimy komfort, warto zrezygnować z zakupu A4 na felgach o dużej średnicy. Na rekomendację nie zasługują także egzemplarze opcjonalnym, sportowym zawieszeniem. Utwardzone sprężyny i amortyzatory ograniczają komfort, ale w naszych realiach jeszcze większym problemem jest zmniejszony prześwit, który zwiększa prawdopodobieństwo uszkodzenia elementów podwozia, z osłoną silnika i miską olejową włącznie."

Źródło: Czy warto kupić: używane Audi A4 B6 (od 2000 do 2004) • Testy aut używanych • AutoCentrum.pl

Skąd Ty ten text wytrzasnąłeś ? z "poradnika emeryta" :grin::grin::grin: Idąc tym tokiem rozumowania to cały swiat powinien jezdzic Mietkiem beczką :grin:

Moskal, mówiłeś ostatnio o białych felgach i lusterkach.

http://www.autocentrum.pl/gfx/opisyaut/913047013/5.jpg

W sumie nie wygląda to źle. Ale ta ze zdjęcia nie ma dodatkowo naklejek, czarnych znaczków i aż takiej gleby jak u Ciebie. Może pomyślisz o podniesieniu, żeby dawała więcej frajdy z jazdy. :naughty:

Tomek słabe masz pojęcie "estetyki" , białe naklejki wrecz idealnie komponowałyby sie z bialymi felami i białymi lusterkami a gleba tylko pokreśla charakter auta :wink: Zrobie w weekend jakąś konkretną fotke , w VT ogarne felgi i lustra na biało to zobaczysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie, co lepsze ten RS B5 nadal daje rade w porównaniu z v8 w b7,. i można program na 430koni machnąć, czy trzeba coś więcej???

z tego co wiem w 2001 roku RS b5 kiosztował około 270 tys, Kuzaj miał takiego od nowości, nawet jakoś ostatnio był do sprzedania za ok 70 tys,.

jak bym miał wolne 400 tys, to bym sie nad tym b5 zastanowił i potraktował jako lokatę, jeżdżąc nim weekendowo,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie, co lepsze ten RS B5 nadal daje rade w porównaniu z v8 w b7

Robert RS4 B5 wciaga B7 dolotem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek słabe masz pojęcie "estetyki" , białe naklejki wrecz idealnie komponowałyby sie z bialymi felami i białymi lusterkami a gleba tylko pokreśla charakter auta :wink: Zrobie w weekend jakąś konkretną fotke , w VT ogarne felgi i lustra na biało to zobaczysz.

Jasne. Jak założysz białe adidaski i dresik z niebieskimi paskami to też się skomponuje. :grin:

Ale ok, rozumiem Cię. Twój wóz służy Ci tylko do celów prywatnych, dlatego możesz sobie na nim naklejać co chcesz i "upośledzać" zawieszenie jak Ci się podoba. No bo w końcu jesteś młody i wyluzowany. Ale czy nie czujesz zażenowania, gdy rozpędzony w eSie nagle musisz hamować i telepać się jak emeryt, bo zaczyna się gorszy odcinek jezdni? :naughty: A nie, przepraszam, Ty masz auto tylko na autostradę i ewentualne S7 do Radomia. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdy rozpędzony w eSie nagle musisz hamować i telepać się jak emeryt,

nie mam tego problemu bo ja latam po mieście z predkościa przelotowa 50km/h :grin::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moskal, co osoba to inna opinia i gust. Na tym chyba trzeba zakończyć tę jałową dyskusję. :wink::drunk:

---------- Post dopisany at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany at 17:23 ----------

Zapytam jeszcze tylko - który lepszy:

Ten?

image.jpg

Czy ten?

image.jpg

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moskal, co osoba to inna opinia i gust. Na tym chyba trzeba zakończyć tę jałową dyskusję. :wink::drunk:

---------- Post dopisany at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany at 17:23 ----------

Zapytam jeszcze tylko - który lepszy:

Ten?

http://s29.postimg.org/3uype955v/image.jpg

Czy ten?

http://s17.postimg.org/yhgrp574b/image.jpg

:decayed:

No proste ze ten dolny :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, czy od Passata B5 kombi sprężyny są takie same jak w A4 B6? Pytam, bo akurat mam takie sprężyny w garażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...