kudalty66 Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 kolorek też zacny,. widzicie kupujesz takiego i juz nic nie trza rezać
tomaszu Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 ktoś go schował w stodole z sianem i o nim zapomniał, hehe Gość musi mieć stalowe nerwy.
kudalty66 Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 skończyłem swoje, jutro działam twoje,.
oZiX Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 ktoś go schował w stodole z sianem i o nim zapomniał, hehe Gość musi mieć stalowe nerwy. albo potraktował to jako lokatę
tomaszu Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 No to raczej się przeliczył. Chyba że jest altruistą i zrobił to z czystej przyjemności. BTW ile taka nówka wtedy mogła kosztować? ---------- Post dopisany at 11:49 ---------- Poprzedni post napisany at 09:04 ---------- Moskal, mówiłeś ostatnio o białych felgach i lusterkach. W sumie nie wygląda to źle. Ale ta ze zdjęcia nie ma dodatkowo naklejek, czarnych znaczków i aż takiej gleby jak u Ciebie. Może pomyślisz o podniesieniu, żeby dawała więcej frajdy z jazdy. ---------- Post dopisany at 11:53 ---------- Poprzedni post napisany at 11:49 ---------- O, taki tekst mi wpadł przy okazji: "(...) Jeżeli cenimy komfort, warto zrezygnować z zakupu A4 na felgach o dużej średnicy. Na rekomendację nie zasługują także egzemplarze opcjonalnym, sportowym zawieszeniem. Utwardzone sprężyny i amortyzatory ograniczają komfort, ale w naszych realiach jeszcze większym problemem jest zmniejszony prześwit, który zwiększa prawdopodobieństwo uszkodzenia elementów podwozia, z osłoną silnika i miską olejową włącznie." Źródło: Czy warto kupić: używane Audi A4 B6 (od 2000 do 2004) • Testy aut używanych • AutoCentrum.pl
tomaszu Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 ta na zdjęciu ma chromy Ale chyba felgi białe? Czy źle widzę?
oZiX Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 No to raczej się przeliczył. Chyba że jest altruistą i zrobił to z czystej przyjemności. BTW ile taka nówka wtedy mogła kosztować? teraz nowy pdostawowy to 372 100:>
moskal Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 O, taki tekst mi wpadł przy okazji: "(...) Jeżeli cenimy komfort, warto zrezygnować z zakupu A4 na felgach o dużej średnicy. Na rekomendację nie zasługują także egzemplarze opcjonalnym, sportowym zawieszeniem. Utwardzone sprężyny i amortyzatory ograniczają komfort, ale w naszych realiach jeszcze większym problemem jest zmniejszony prześwit, który zwiększa prawdopodobieństwo uszkodzenia elementów podwozia, z osłoną silnika i miską olejową włącznie." Źródło: Czy warto kupić: używane Audi A4 B6 (od 2000 do 2004) • Testy aut używanych • AutoCentrum.pl Skąd Ty ten text wytrzasnąłeś ? z "poradnika emeryta" :grin: Idąc tym tokiem rozumowania to cały swiat powinien jezdzic Mietkiem beczką Moskal, mówiłeś ostatnio o białych felgach i lusterkach. http://www.autocentrum.pl/gfx/opisyaut/913047013/5.jpg W sumie nie wygląda to źle. Ale ta ze zdjęcia nie ma dodatkowo naklejek, czarnych znaczków i aż takiej gleby jak u Ciebie. Może pomyślisz o podniesieniu, żeby dawała więcej frajdy z jazdy. Tomek słabe masz pojęcie "estetyki" , białe naklejki wrecz idealnie komponowałyby sie z bialymi felami i białymi lusterkami a gleba tylko pokreśla charakter auta Zrobie w weekend jakąś konkretną fotke , w VT ogarne felgi i lustra na biało to zobaczysz.
kudalty66 Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 panowie, co lepsze ten RS B5 nadal daje rade w porównaniu z v8 w b7,. i można program na 430koni machnąć, czy trzeba coś więcej??? z tego co wiem w 2001 roku RS b5 kiosztował około 270 tys, Kuzaj miał takiego od nowości, nawet jakoś ostatnio był do sprzedania za ok 70 tys,. jak bym miał wolne 400 tys, to bym sie nad tym b5 zastanowił i potraktował jako lokatę, jeżdżąc nim weekendowo,.
moskal Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 panowie, co lepsze ten RS B5 nadal daje rade w porównaniu z v8 w b7 Robert RS4 B5 wciaga B7 dolotem
tomaszu Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Tomek słabe masz pojęcie "estetyki" , białe naklejki wrecz idealnie komponowałyby sie z bialymi felami i białymi lusterkami a gleba tylko pokreśla charakter auta Zrobie w weekend jakąś konkretną fotke , w VT ogarne felgi i lustra na biało to zobaczysz. Jasne. Jak założysz białe adidaski i dresik z niebieskimi paskami to też się skomponuje. Ale ok, rozumiem Cię. Twój wóz służy Ci tylko do celów prywatnych, dlatego możesz sobie na nim naklejać co chcesz i "upośledzać" zawieszenie jak Ci się podoba. No bo w końcu jesteś młody i wyluzowany. Ale czy nie czujesz zażenowania, gdy rozpędzony w eSie nagle musisz hamować i telepać się jak emeryt, bo zaczyna się gorszy odcinek jezdni? A nie, przepraszam, Ty masz auto tylko na autostradę i ewentualne S7 do Radomia.
moskal Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 gdy rozpędzony w eSie nagle musisz hamować i telepać się jak emeryt, nie mam tego problemu bo ja latam po mieście z predkościa przelotowa 50km/h :grin:
tomaszu Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Moskal, co osoba to inna opinia i gust. Na tym chyba trzeba zakończyć tę jałową dyskusję. ---------- Post dopisany at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany at 17:23 ---------- Zapytam jeszcze tylko - który lepszy: Ten? Czy ten?
moskal Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Moskal, co osoba to inna opinia i gust. Na tym chyba trzeba zakończyć tę jałową dyskusję. ---------- Post dopisany at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany at 17:23 ---------- Zapytam jeszcze tylko - który lepszy: Ten? http://s29.postimg.org/3uype955v/image.jpg Czy ten? http://s17.postimg.org/yhgrp574b/image.jpg No proste ze ten dolny
tomaszu Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Da się jeszcze niżej. Ale koła trą o nadkola.
Bielun22 Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Da się jeszcze niżej. http://s28.postimg.org/9cm94xu1l/image.jpg Ale koła trą o nadkola. prawie jak u Moskala na drodze
tomaszu Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Pany, czy od Passata B5 kombi sprężyny są takie same jak w A4 B6? Pytam, bo akurat mam takie sprężyny w garażu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się