Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Przerwy w mocy, olej w gruszce podciśnienia turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam jestem posiadaczem audi a4 z 1997 roku silnik AHU mam problem z mocą w mojej niuni , a więc około 2000 tysięcy obrotów auto stopuje jakby coś mu brakowało , po wciśnięciu do dechy gazu idzie dalej ( ma przerwy w trakcie przyspieszania ) , po dłuższej jeździe całkowity brak mocy, (podejrzewam tryb awaryjny tak jakby nie było turbiny )po zgaszeniu i ponownym rozruchu przez pewien czas można jeździć, oczywiście z pierwszym objawem czyli czasami brak mocy . zaworek n75 cyka sprawdziłem gruszkę pod turbiną jest szczelna (choć tu jest pewien problem stosując metodę podciśnienia uzyskałem z tej gruszki trochę oleju według mnie całkiem sporo, przy pompowaniu tego elementu cięgno wychodzi i otwiera zawór niema nieszczelności między n75 a turbiną , wag wykazuje błąd 575 jak go skasuję to po krótkiej jeździe znowu wyskoczy.

moje pytanie to czy jest możliwy olej w sterowaniu turbiną a jeżeli tak czy ma to wpływ na dziłanie n75 , no i oczywiście o diagnozę z waszej strony.

Opublikowano

no jest ten olej prubę przeprowadziłem strzykawką zdjąłem przewód z gruszki i strzykawką wyciągałem z niej powietrze , i tu pokazał się olej nawet sporo parę mililitrów około 30 ale gruszka jest Strzelna (po napompowniu gruszki ,wtłaczałem w nią powietrze , cięgno otworzyło się płynnie ) ALE SKĄD TEN OLEJ ? próbę tą przeprowadziłem przed 2 godzinami

Opublikowano

Ja zimą miałem wodę w N75 i tez łapał tryb awaryjny.... Może porozbieraj wszystko dokładnie (wężyki, zaworek itp.. ) i wyczyść z oleju, może olej jest także w zaworku i po prostu go zatyka chwilami. Olej do gruszki mogłdostać się z dolotu powietrza, jest w nim zawsze troche oleju i przez N75 zassało go do gruszki. Dobrze by było jakbyś zrobił logi.

Opublikowano

po próbach nocnych (puste drogi) fura już niełapie błędu 575 ale jeszcze wyczuwam spadki mocy ,przyśpiesza jest płynne tylko z małą przerwą ,przymuli i dalej ciągnie ,pewnie jednak coś z tym zaworkiem. logów nie mogę zrobić moim wagiem bo co chwila traci kontakt z autem (jedynie mogę kasować błędy :( ) jeżeli jest ktoś blisko KOŁOBRZEGU kto ma waga chętnie podjadę na logi ,

Opublikowano

A może po prostu turbo pada, a olej leci do N75 i gruszki od turbawki. Zrób logi, falowanie mocy może też dawać kończąca sie przepływka.... LOGI i może będzie coś więcej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...