marcin9680 Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Witam! Moje pytanka dot. FISa to czy do mojej niuni A4 B6 lecz wersji Angielskiej z MONO licznikiem moge zalozyc kolorowy licznik RB4 rowniez z B6 2004r lecz wersji europejskiej? Kolejne to o jakie 2 klucze chodzi ? bo nie bardzo kumam i ostatnie juz czy musze miec oba PINy z obu licznikow czyli z mojego starego i nowego? bo jezeli nie bede mial PINu z tego nowego-kolorowego FISu to czy nadal mozna temat ogarnac?
szogun0 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 Jak nie będziesz miał PIN-u z nowego licznika, to raczej nie ogarniesz tematu. Aczkolwiek wymiana RB4 to i tak raczej temat dla elektronika, jeśli chce się wszystko zrobić jak należy.
marcin9680 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 Rozumiem kolego "szogun0" ale jezeli nie posiadam tegoz PINu z tego kolorowego FISu to czy osoba , ktora zna sie na tym , na wymianie licznika na kolorowy to jest wstanie zczytac ten PIN z licznika i uruchomic go? Czy raczej bez PINu jest to nie mozliwe
krolu Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 PIN można odczytać odpowiednim kabelkiem z każdego licznika bez problemu
szogun0 Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 Rozumiem kolego "szogun0" ale jezeli nie posiadam tegoz PINu z tego kolorowego FISu to czy osoba , ktora zna sie na tym , na wymianie licznika na kolorowy to jest wstanie zczytac ten PIN z licznika i uruchomic go? Czy raczej bez PINu jest to nie mozliwe Osoba, która zna się na tym, raczej będzie miała odpowiedni sprzęt i wyciągnie PIN z nowego licznika oraz dogra wszystko, aby było tak jak należy.
krolu Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 Rozumiem kolego "szogun0" ale jezeli nie posiadam tegoz PINu z tego kolorowego FISu to czy osoba , ktora zna sie na tym , na wymianie licznika na kolorowy to jest wstanie zczytac ten PIN z licznika i uruchomic go? Czy raczej bez PINu jest to nie mozliwe Osoba, która zna się na tym, raczej będzie miała odpowiedni sprzęt i wyciągnie PIN z nowego licznika oraz dogra wszystko, aby było tak jak należy. nie rozumiem takiego podejścia... forum jest po to żeby pomagać... a nie odsyłać do ludzi którzy zrobią nam to za kase...
szogun0 Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 Spoko, spoko, już ci piszę. Nie denerwuj się. . . . . . . . . . . . . . . . Kup programator pamięci (jakbyś coś zepsuł, przyda się) - za kilkaset zł. Następnie kup odpowiedni interfejs, najtańszy za jakieś 700-800 zł. Potem jeszcze posiedź, bo nie ma prowadzącego za rączke How-To i zrób taki licznik. Dodatkowo, duża ilość RB4 jest Crypto, w związku z tym, jak coś spaprasz raczej żaden wsad z netu nie pomoże. . . . . Czy cena, jaką trzeba zapłacić komuś (na pewno niższa niż zakup potrzebnego sprzętu) wydaje się teraz jakaś okropna? Za tą cenę śpisz spokojnie i nie martwisz się, bo jak ktoś coś spapra, to jego problem. . . . Jak dla mnie jest to wystarczający powód aby mechanikowi zapłacić za naprawę zawieszenia w moim aucie (uwierz mi, potrafię, ale za takie ceny nie chce mi się brudzić) a elektrykowi za grzebanko w elektryce (tutaj byc może się nie znam).
krolu Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 Spoko, spoko, już ci piszę. Nie denerwuj się. . . . . . . . . . . . . . . . Kup programator pamięci (jakbyś coś zepsuł, przyda się) - za kilkaset zł. Następnie kup odpowiedni interfejs, najtańszy za jakieś 700-800 zł. Potem jeszcze posiedź, bo nie ma prowadzącego za rączke How-To i zrób taki licznik. Dodatkowo, duża ilość RB4 jest Crypto, w związku z tym, jak coś spaprasz raczej żaden wsad z netu nie pomoże. . . . . Czy cena, jaką trzeba zapłacić komuś (na pewno niższa niż zakup potrzebnego sprzętu) wydaje się teraz jakaś okropna? Za tą cenę śpisz spokojnie i nie martwisz się, bo jak ktoś coś spapra, to jego problem. . . . Jak dla mnie jest to wystarczający powód aby mechanikowi zapłacić za naprawę zawieszenia w moim aucie (uwierz mi, potrafię, ale za takie ceny nie chce mi się brudzić) a elektrykowi za grzebanko w elektryce (tutaj byc może się nie znam). Z tego co ja się dowiedziałem (NIESTETY NIE Z TEGO FORUM!) wystarczy interfejs do odczytu PINu - już taki do mnie leci koszt 300 zł... (zrzuciliśmy się w kilku i koszt już tak nie przeraża) do tego VCDS którego ludzi na spotach praktycznie w każdym regionie posiadają ludzie... i tyle procedury są na stronie ROSS TECHA...Z takim podejściem to jak ktoś pisze, że mu samochód wpada w tryb awaryjny to powinno się doradzać: jedź do ASO i kup sobie nowy silnik !! :wallbash: - bo po co się brać w robienie logów jak się na tym nie zna ...
szogun0 Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Licznika RB4 poprawnie nie zrobisz takim interfejsem, będzie miał wtedy 2 różne VIN zapisane. Ale na innym forum za rączkę cię poprowadzą. A dla ścisłości, wątek jest o liczniku w B7, a tam to już zupełnie inaczej.
kobra7 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Jest możliwość zmiany licznika z czerwonym FISem na kolor w B7. testowałem na swojej A4 i tak: oryginalny licznik to: 8E0 920 901D - czerwony FIS można zamienić na: 8E0 920 931P - kolor i 8E0 920 932K - kolor, obydwa liczniki poprawnie dopisałem do mojej A4 B7 3.0 ASB model 2007.
Lukaszxxx Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 kobra7 a jaki masz ten licznik czrwony i kolor rb4 czy rb8?
kobra7 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Miałem czerwony RB8 i włożyłem kolor też RB8, w B7 nie spotkałem RB4. 1
szogun0 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 To już wiem dlaczego pytałeś o Level 2.
Lukaszxxx Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 Panowie a Pin licznika jest gdzies zapisany albo mozna go zdobyc w serwisie po podaniu numeru vin??
akjam Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 Panowie a Pin licznika jest gdzies zapisany albo mozna go zdobyc w serwisie po podaniu numeru vin?? W serwisie za PIN zapłacisz kupe złota! A poza tym jeśli okaże się, że jest kradziony możesz mieć problem (oczywiście nie zakładam, że tak będzie).
Lukaszxxx Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 W serwisie za PIN zapłacisz kupe złota! A poza tym jeśli okaże się, że jest kradziony możesz mieć problem (oczywiście nie zakładam, że tak będzie). Yhm czyli ktos kumaty musi go odczytac innej opcji nie ma??
akjam Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 W serwisie za PIN zapłacisz kupe złota! A poza tym jeśli okaże się, że jest kradziony możesz mieć problem (oczywiście nie zakładam, że tak będzie). Yhm czyli ktos kumaty musi go odczytac innej opcji nie ma?? No wg mnie tak. CHyba, że kupisz licznik z PINem jeśli jeszcze nie masz. Ja mam jeszcze jedno pytanko. Wiadomo, że do diesla ma być licznik z TDI ale czy jest różnica czy to będzie z 2.0TDI czy 3.0TDI? Jak już gdzieś było to mnie nie linczujcie. [br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 22:40_________________________________________________:?: :?: :?:
Lukaszxxx Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Wydaje mi sie ze nie powinno byc roznicy, jesli do audi b6 1.9 bez problemu pasuje licznik z 2,5tdi to tu tez powinien pasowac.. generalnie to za kilka dni bede mial taki licznik na opylenie
David Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Wydaje mi sie ze nie powinno byc roznicy, jesli do audi b6 1.9 bez problemu pasuje licznik z 2,5tdi to tu tez powinien pasowac.. generalnie to za kilka dni bede mial taki licznik na opylenie bedziesz mial na sprzedaz z b6 czy b7?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się