VR6 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Witam kolegow , mam pytanie , ktory wahacz jest odpowiedzialny najbardziej za "trzymanie" kola w pionie gora dół ? od kilku miechow mam problem i nie wiem co to moze byc ale podejrzewam ze to moze byc z ktorys z wahaczy . Bylem na geomerti kol i po ustawieniu facet powiedzial mi ze prawa strona jest ciutek nizej w/g pomiarow 3 mm ?? nie wiem co to za jednostka byla . Autem generalnie sciaga na prawo , najpierw podejrzewalem amorek prawy ale bylem na stacji diagnostycznej i sprawnosci wynosi lewego 70% a prawego 67% wiec nieduza roznica , koles sprawdzil koncowki drazkow i stwierdzil ze sa do wymiany (poltora miechu wczesniej wymienilem na nowe ale raczej jakies lipki). Panowie ktory to moze byc wahacz?
cobradd Opublikowano 18 Czerwca 2009 Opublikowano 18 Czerwca 2009 w pionie to trzyma sprężyna z amortyzatorem, przecież wahacze są zamocowane na pojedynczych śrubach i chodzą góra dół
VR6 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2009 dzis rozmawialem z mechanikiem odnosnie tego spadku , powiedzial zebym sprawdzil pomiar podlogi auta , kuzwa mam nadzieje ze nie jest krzywa podlurznica
kaczmar13 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 mam wrażenie że troszkę się nie dogadałeś z mechanikiem moim zdniem różnica w wysokości wynosząca 3mm nie będzie miała żadnego wpływu na ściąganie auta. mechanikowi napewno chodziło o kąt pochylenia koła, jeśli różnica będzie znaczna....pewnie nie 3mm a 3 stopnie to może ściągać delikatnie. A co do wahaczy to sprawdź górne bo one to ustalają. i udaj się na zrobienie geometrii do innego warsztatu bo ten nie ogarnia zupełnie....
cobradd Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 A co można sprawdzić w górnych wahaczach przecież tam nie ma możliwości regulacji. Sprawdzić możesz ewentualnie czy dolne wahacze z obydwu stron są zamontowne na tych samych otworach montażowych. VR6 a opony sprawdzałeś?
stempel72 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Amortyzatory to już masz cieniutkie, sprawdz czy nie ciekną. Jeśli różnica w kącie wynosi 3 stopnie, to powinno Cię ściągać, przy różnicy 0.5 st. już ściąga. Mechanikowi nie chciało się robić kątów, bo to się wiąże z masą pracy, a on wziął tyle co za geometrie i ma w d... bo przy większym nakładzie pracy zarobił by tyle samo.
VR6 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2009 niema roznicy na letnich / zimowkach , teraz zalozylem letnie oczywiscie juz wadno :kox:zamienilem przod na tyl tyl na przod i tak samo jest , moze faktycznie kąt jest inny?
Doman13 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 ściągała mnie na prawo jak przedni wahacz górny szlag trafił. Sprawdź go jakie te końcówki załozyłeś ze po 1,5 mies. padły. Co za gówno się w tym kraju sprzedaje wymień najpierw te gówniane końcówki, sprawdź górne wahacze i jak będą dobre to wtedy dopiero jedź na geometrie.
VR6 Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Opublikowano 8 Lipca 2009 hehe z końcowkami to mialem tego dnia troche mysle nia w nocy xD za miast z zona baraszkowac moje mysli zajmowaly slowa diagnosty - koncowki sa do wymiany , rano poszedlem i sam popatrzylem , na moje oko wygladaly przyzwoicie , pojechalem na przeglad generalny furki hehe konczyl sie wiec zrobilem oczywiscie zapytalem czy wszystko ok - koles powiedzial ze jest ok koncowki tak samo - podbil mi i jest dobrze , co do sciagania na prawo ja podejrzewam ze moga to byc lozyska tylniego prawego kola dlatego sciaga ale zasada jest jedna nie wymienie - to sie nie przekonam oczywiscie wybor padl na SKF
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się