predki74 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Witam mam pytanie czy muszę przestawiać kat wtrysku bo jest troszkę inny zamieszczam log BS z grupy 0000 proszę o rade
Gość Michał Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 No wypadało by go "popchnac" co by furka zimą dobrze odpalała
mjto Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 A tak zapytam czy kat wyprzedzenia zaplonu ma cos do przyspieszania/spalania?? Bo wydaje mnie sie ze tak, a wszedzie tylko sie pisze o odpalaniu na zimno...
predki74 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2009 Witam też chciałbym wiedzieć czy taki kąt wtrysku co mam to może być przyczyną większego spalania
Sztomel Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 można to i tak zinterpretować, zbyt późny kąt wyprzedzenia wtrysku powoduje podanie dawki paliwa w nieodpowiednim momencie do komór spalania co powoduje dopalanie ropki w wydechu a tym samym większe dymienie a silnik nie osiąga optymalnej mocy i paliwo nie jest optymalnie wykorzystane.
pawelwor Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Wczoraj został przestawiony w moim afn kąt wtrysku. W grupie BS vag pokazywał wartości ~22, silnik chodził grubo (niektórzy pytali się czy to nie v6 ) i nigdy nie mogłem odpalić od dotyku. Po przestawieniu kąt oscyluje w wartościach 49-51 (tyleże skacze od ~42 do ~56) i teraz żeby zapalić muszę kręcić kilka sekund... Silnik nie chodzi już tak grubo i ponadto ruszając np. ze zskrzyżowania ma się wrażenie że silnik chce zgasnąc. Ostatnio wymieniane miałem wtryski (używki) i szklanki. Pompa niby sprawna. Co może taki stan rzeczy powodować??? Ostatnio wkurza mnie strasznie ten samochod
Gość Solskier Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Mając stateczny kąt wtrysku w zakresie i nawet torche poza górną i dolną granicą to kąt wtrysku podczas jazdy i tak będzie prawidłowy, dla czego dla tego że regulator kąta wtrysku i tak ustawi go tak jak wymaga tego mapa, byle tylko nie zabrakło mu skoku regulacji....Co innego tyczy się kąta dynamicznego jeśli ten nie jest w zakresie możemy spodziewać się wzrostu spalania i nie odpowiedniej pracy silnika w poszczególnych warunkach. Wczoraj został przestawiony w moim afn kąt wtrysku. W grupie BS vag pokazywał wartości ~22, silnik chodził grubo (niektórzy pytali się czy to nie v6 ) i nigdy nie mogłem odpalić od dotyku. Po przestawieniu kąt oscyluje w wartościach 49-51 (tyleże skacze od ~42 do ~56) i teraz żeby zapalić muszę kręcić kilka sekund... Silnik nie chodzi już tak grubo i ponadto ruszając np. ze zskrzyżowania ma się wrażenie że silnik chce zgasnąc. Ostatnio wymieniane miałem wtryski (używki) i szklanki. Pompa niby sprawna. Co może taki stan rzeczy powodować??? Ostatnio wkurza mnie strasznie ten samochod Sprawdź w 04 grupie jakie masz nastawy, najlepiej zrób logi dynamiczne i statyczne w BS. Dodatkowo sprawdź w grupie 01 dawkę paliwa na nastawniku. Co do odpalanie z pewnością sytuacje poprawiło by zmienienie ustawień dawki startowej.
pawelwor Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Czy z tymi nastawami chodzi o zaworek n108? Znalazłem taki temat i się zastanawiam czy i u mnie o to nie chodzi... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=161586&postdays=0&postorder=asc&start=0
Gość Solskier Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Jak chcesz wiedzieć czy Twój N108 chodzi prawidłowo zrób logi dyanamiczne grupy 04.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się