Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE BGW] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Prosze o sprawdzenie logow mojego passata 2.0 TDI - (BGW) 136KM, niedawno wymienialem w nim lacze elastyczne (bylo zerwane) i waz, ktory laczy turbo z intercolerem (byl przetarty), ale wydaje mi sie, ze jeszcze niema tej sily co powinien miec i jakos tak glosno (jakby glucho) chodzi silnik, jakby gdzies byla nieszczelnosc w dolocie.

Czasami zdarza sie, ze jak podczas jazdy wrzuce luz to obroty spadna na ok. 770-780obr/min i dopiero jak sie zatrzymam to obroty sie podnosza na prawidlowe, co moze byc powodem?

Logi statyczne:

LOG 001 LOG 003 LOG 004 LOG 007 LOG 013 LOG 018 LOG 023

basic settings:

LOG 003 LOG 011

logi dynamiczne:

LOG 001 LOG 003 LOG 004 LOG 008 LOG 010 LOG 011 - pruba 1 LOG 011 - pruba 5

Mam nadzieje, ze da sie to odczytac.

Pozdrawiam

Opublikowano

Jesli temp. 82* to max do jakiej udalo Ci sie nagrzac auto - to termostat trzeba bedzie wymienić.

Odnosze wrazenie, ze pomimo poprawnych odczytow w 003nd dawka paliwa jest przycieta.

Opublikowano

Raczej przeplywomierz jest padniety,może testa na diodę spróbuj i wrzuć logi.

Jest tez nie doladowanie 100mbar w pewnym zakresie obrotow.

Opublikowano

Co do temperatury, to pozniej minimalnie sie podniosla, na ok. 85 st, co to moze oznaczac, ze dawka paliwa jest przycieta?

Co do przeplywomierza to byl pare miesiecy temu wymieniany (Bosch), myslalem, raczej, ze zapieczone kierownice sa, bo ogulnie to autem bylo jezdzone spokojnie, a w bloku 011 jest zadane 2397, a dmucha momentami 2601, to chyba troche przeladowuje, co myslicie?

Opublikowano

co do OB na poziomie 2601 mbar to najprosciej mowiac ten typ tak ma ... :wink4:

ale bardziej skierowalbym sie do wspomnianego juz braku ~100 mbar w dosc duzym zakresie ...

jak pamietam to tam jest DPF .. moze juz jest troszke zasyfialy ... a moze sie kierownice przycinaja ... :mysli:

Opublikowano

Tak, jest tam DPF (mokry), ale od czasu do czasu sie wypala, co mozna z tym zrobic oprucz wymiany na nowy, jest jakas mozliwosc wywalenia tego DPFa, albo jakies czyszczenie, bo gdzies na necie czytalem, ze mozna go wyczyscic, ale mozna go rowniez wywalic zmieniajac cos w oprogramowaniu, zeby niewywalalo bledow - ogulnie wolalbym wywalenie go, tylko gdzie?

Co do zapieczonych kierownic turbiny, czy sztanga rusza sie wtedy normalnie, bo u mnie sztanga pracuje tak?

http://hudzior.wrzuta.pl/film/0Aet4o...ztangi_w_tdi_1

http://hudzior.wrzuta.pl/film/2RLW33...ztangi_w_tdi_2

A i jeszcze jedno, czy jest mozliwosc sprawdzenia VAGiem jak zasyfiony jest DPF i ewentualnie go wypalic

Opublikowano

ja bym ten DPF odpuscil ... [bardziej stawialbym na turbo]

a sprawdzenie DPF'a vag'iem .. oczywiscie ze mozna ... :wink4:

Opublikowano

ja bym ten DPF odpuscil ... [bardziej stawialbym na turbo]

a sprawdzenie DPF'a vag'iem .. oczywiscie ze mozna ... :wink4:

Czyli na zapieczone kierownice, tak?

Co do DPFa, mozesz mi krotko napisac w jaki sposob moge go sprawdzic?

Opublikowano

Panowie dzisiaj wypalil mi sie DPF i troche tam pokrecilem go na wyzszych obrotach i wydaje mi sie, jakby troche bylo lepiej, wiec zrobilem jeszcze raz logi blokow 003-008-011:

LOG 003-008-011

Sorki, ze zawracam wam tak d... tymi moimi LOGAMI, ale chcialbym miec zdrowe autko.

Pozdrawiam

Opublikowano

Panowie dzisiaj wypalil mi sie DPF i troche tam pokrecilem go na wyzszych obrotach i wydaje mi sie, jakby troche bylo lepiej, wiec zrobilem jeszcze raz logi blokow 003-008-011:

LOG 003-008-011

jest lepiej ... czyli albo DPF blokowal albo rozruszales kierownice w turbo robiac logi dynamiczne ... albo jedno i drugie ... :wink4:

Sorki, ze zawracam wam tak d... tymi moimi LOGAMI, ale chcialbym miec zdrowe autko.

zawracasz,zawracasz .... na forum paska tez zawracasz ... :naughty:

Opublikowano

zawracasz,zawracasz .... na forum paska tez zawracasz ... :naughty:

Nooooooo.... zgadza sie, ale wiesz jak to jest, co 2 fora to niejedno :gwizdanie:

spanky a mozesz mi jeszcze wytlumaczyc jak sprawdzic tego DPFa VAGiem?

Opublikowano

i na forum golfa :gwizdanie: ale po to sa zeby troche pozawracac no nie :kox: ps teraz duzo lepiej juz jest tak naprawde nie ma co sie juz czepiac tylko jezdzic i tankowac :good:

Opublikowano

No po to sa te fora :naughty:, dzieki chlopaki za pomoc, a jeszcze powiedzcie mi jak sie tu przyznaje POMOGL, bo prubowalem i jakos nie idzie, a zescie zasluzyli :)

Opublikowano

No po to sa te fora :naughty:, dzieki chlopaki za pomoc, a jeszcze powiedzcie mi jak sie tu przyznaje POMOGL, bo prubowalem i jakos nie idzie, a zescie zasluzyli :)

u nas nie ma takich bajerow ... :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

No po to sa te fora :naughty:, dzieki chlopaki za pomoc, a jeszcze powiedzcie mi jak sie tu przyznaje POMOGL, bo prubowalem i jakos nie idzie, a zescie zasluzyli :)

u nas nie ma takich bajerow ... :polew: :polew: :polew:

Ale na innych sa, a jakby niebylo tam zescie mi tez pomogli :banan:

spanky napisz mi jeszcze prosze jak sprawdzic VAGiem ten DPF, czy tak jak jest to tu opisane:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=55260&highlight=dpf

albo to jest instrukcja do DPFa w B6?

Opublikowano

zieki chlopaki za pomoc, a jeszcze powiedzcie mi jak sie tu przyznaje POMOGL

No guzika nie ma,ale numer konta moge podac. :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...