Bulczas Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Za rok może dwa wszystko się odmieni Ja bym zrobił wszystko od razu ale ta kasa. Stasiu ma większy moment Musimy się spróbować Stasiu mógł Ci może troszkę moment w górę podciągnąć Specjalnie jest niższy ale płaski moment żeby sprzęgło nie dostawało w d*pę Za rok może dwa wszystko się odmieni Ja bym zrobił wszystko od razu ale ta kasa. Stasiu ma większy moment Musimy się spróbować Stasiu mógł Ci może troszkę moment w górę podciągnąć moment powyżej 330 już jest bezsensu w ośce ale przydała by sie większa moc Na zimę wystarczy i tak już zrywa asfalt na dwójce
stanley Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Za rok może dwa wszystko się odmieni Ja bym zrobił wszystko od razu ale ta kasa. Stasiu ma większy moment Musimy się spróbować Stasiu mógł Ci może troszkę moment w górę podciągnąć moment powyżej 330 już jest bezsensu w ośce ale przydała by sie większa moc czemu, do tego wiadro przegubów i jazda PS. Ja tam sobie chwalę
Bulczas Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Za rok może dwa wszystko się odmieni Ja bym zrobił wszystko od razu ale ta kasa. Stasiu ma większy moment Musimy się spróbować Stasiu mógł Ci może troszkę moment w górę podciągnąć moment powyżej 330 już jest bezsensu w ośce ale przydała by sie większa moc czemu, do tego wiadro przegubów i jazda PS. Ja tam sobie chwalę No mówiłem mu żeby coś koło 360Nm wykręcił ale nie chciał :gwizdanie:
Kędzior Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Na zimę wystarczy i tak już zrywa asfalt na dwójce a później się robią koleiny
keżor Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 No mówiłem mu żeby coś koło 360Nm wykręcił ale nie chciał :gwizdanie: on nie ma nic do chcienia , twoja kasa i on jest Twoim sługą na czas strojenia ale fajnie , że przy 3400-3600 masz praktycznie max moc auto napewno ładnie zadupia jak już złapie trakcje
stanley Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Za rok może dwa wszystko się odmieni Ja bym zrobił wszystko od razu ale ta kasa. Stasiu ma większy moment Musimy się spróbować Stasiu mógł Ci może troszkę moment w górę podciągnąć Specjalnie jest niższy ale płaski moment żeby sprzęgło nie dostawało w d*pę Za rok może dwa wszystko się odmieni Ja bym zrobił wszystko od razu ale ta kasa. Stasiu ma większy moment Musimy się spróbować Stasiu mógł Ci może troszkę moment w górę podciągnąć moment powyżej 330 już jest bezsensu w ośce ale przydała by sie większa moc Na zimę wystarczy i tak już zrywa asfalt na dwójce mi na trójce
Bulczas Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 No mówiłem mu żeby coś koło 360Nm wykręcił ale nie chciał :gwizdanie: on nie ma nic do chcienia , twoja kasa i on jest Twoim sługą na czas strojenia ale fajnie , że przy 3400-3600 masz praktycznie max moc auto napewno ładnie zadupia jak już złapie trakcje No niby tak ale też bierze jakąś odpowiedzialność i to mi się podoba. Ja bym mu powiedział żeby doj**ał 1,7 bara itp ale potem by był płacz że się jebie [br]Dopisany: 26 Listopad 2010, 22:52_________________________________________________ Za rok może dwa wszystko się odmieni Ja bym zrobił wszystko od razu ale ta kasa. Stasiu ma większy moment Musimy się spróbować Stasiu mógł Ci może troszkę moment w górę podciągnąć Specjalnie jest niższy ale płaski moment żeby sprzęgło nie dostawało w d*pę Za rok może dwa wszystko się odmieni Ja bym zrobił wszystko od razu ale ta kasa. Stasiu ma większy moment Musimy się spróbować Stasiu mógł Ci może troszkę moment w górę podciągnąć moment powyżej 330 już jest bezsensu w ośce ale przydała by sie większa moc Na zimę wystarczy i tak już zrywa asfalt na dwójce mi na trójce Jak się ma łyse opony to tak jest
keżor Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 No mówiłem mu żeby coś koło 360Nm wykręcił ale nie chciał :gwizdanie: on nie ma nic do chcienia , twoja kasa i on jest Twoim sługą na czas strojenia ale fajnie , że przy 3400-3600 masz praktycznie max moc auto napewno ładnie zadupia jak już złapie trakcje No niby tak ale też bierze jakąś odpowiedzialność i to mi się podoba. Ja bym mu powiedział żeby doj**ał 1,7 bara itp ale potem by był płacz że się jebie no to wtedy by była jego wina , ale tak to płacisz to wymagasz :polew:
stanley Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 No mówiłem mu żeby coś koło 360Nm wykręcił ale nie chciał :gwizdanie: on nie ma nic do chcienia , twoja kasa i on jest Twoim sługą na czas strojenia ale fajnie , że przy 3400-3600 masz praktycznie max moc auto napewno ładnie zadupia jak już złapie trakcje No niby tak ale też bierze jakąś odpowiedzialność i to mi się podoba. Ja bym mu powiedział żeby doj**ał 1,7 bara itp ale potem by był płacz że się jebie [br]Dopisany: 26 Listopad 2010, 22:52_________________________________________________ Za rok może dwa wszystko się odmieni Ja bym zrobił wszystko od razu ale ta kasa. Stasiu ma większy moment Musimy się spróbować Stasiu mógł Ci może troszkę moment w górę podciągnąć Specjalnie jest niższy ale płaski moment żeby sprzęgło nie dostawało w d*pę Za rok może dwa wszystko się odmieni Ja bym zrobił wszystko od razu ale ta kasa. Stasiu ma większy moment Musimy się spróbować Stasiu mógł Ci może troszkę moment w górę podciągnąć moment powyżej 330 już jest bezsensu w ośce ale przydała by sie większa moc Na zimę wystarczy i tak już zrywa asfalt na dwójce mi na trójce Jak się ma łyse opony to tak jest map sensor Cię nie puści, ja mam zimówki z 92 r [br]Dopisany: 26 Listopad 2010, 22:54_________________________________________________ No mówiłem mu żeby coś koło 360Nm wykręcił ale nie chciał :gwizdanie: on nie ma nic do chcienia , twoja kasa i on jest Twoim sługą na czas strojenia ale fajnie , że przy 3400-3600 masz praktycznie max moc auto napewno ładnie zadupia jak już złapie trakcje No niby tak ale też bierze jakąś odpowiedzialność i to mi się podoba. Ja bym mu powiedział żeby doj**ał 1,7 bara itp ale potem by był płacz że się jebie no to wtedy by była jego wina , ale tak to płacisz to wymagasz :polew: dokładnie
gregory Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Za rok może dwa wszystko się odmieni Ja bym zrobił wszystko od razu ale ta kasa. Stasiu ma większy moment Musimy się spróbować Stasiu mógł Ci może troszkę moment w górę podciągnąć moment powyżej 330 już jest bezsensu w ośce ale przydała by sie większa moc Najważniejsze są górne partie obrotowe, wtedy auto jedzie. Co z tego, że z dołu będzie mont everest z Niutona jak u góry może być lipa pipa.
talib1990 Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 a ja wiem kto wyrwał FMIC'a z kpl orurowaniem i złączkami elastycznymi do B5 za 4 stówki :gwizdanie: :gwizdanie: może na wiosne u mnie bedzie :naughty:
stanley Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 a ja wiem kto wyrwał FMIC'a z kpl orurowaniem i złączkami elastycznymi do B5 za 4 stówki :gwizdanie: :gwizdanie: może na wiosne u mnie bedzie :naughty: FMIC, FMICowi nierówny
gregory Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Specjalnie jest niższy ale płaski moment żeby sprzęgło nie dostawało w d*pę
stanley Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Za rok może dwa wszystko się odmieni Ja bym zrobił wszystko od razu ale ta kasa. Stasiu ma większy moment Musimy się spróbować Stasiu mógł Ci może troszkę moment w górę podciągnąć moment powyżej 330 już jest bezsensu w ośce ale przydała by sie większa moc Najważniejsze są górne partie obrotowe, wtedy auto jedzie. Co z tego, że z dołu będzie mont everest z Niutona jak u góry może być lipa pipa. spodziewałem się 20-30 Nm więcej
keżor Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 Wet Fingers & Tomasz Kot - Adin (Black Russian) (Original Mix) :kox: :brawo:
Bulczas Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Za rok może dwa wszystko się odmieni Ja bym zrobił wszystko od razu ale ta kasa. Stasiu ma większy moment Musimy się spróbować Stasiu mógł Ci może troszkę moment w górę podciągnąć moment powyżej 330 już jest bezsensu w ośce ale przydała by sie większa moc Najważniejsze są górne partie obrotowe, wtedy auto jedzie. Co z tego, że z dołu będzie mont everest z Niutona jak u góry może być lipa pipa. U mnie tak chyba jest :gwizdanie: czy nie [br]Dopisany: 26 Listopad 2010, 23:01_________________________________________________Kurwa tajniacy jezdza nawet Audicami :wallbash:
talib1990 Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 a ja wiem kto wyrwał FMIC'a z kpl orurowaniem i złączkami elastycznymi do B5 za 4 stówki :gwizdanie: :gwizdanie: może na wiosne u mnie bedzie :naughty: FMIC, FMICowi nierówny jak z re5pect.pl .... bardzo gęste użebrowanie, szczelny :)
keżor Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 szczelny no to połowa sukcesu
stanley Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 szczelny no to połowa sukcesu hehe Pucek taki ma
talib1990 Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 szczelny no to połowa sukcesu za tą cene warto było to sprawdzić..... Dawid go kupił, Keżor wiesz który jeździł w 1.8 T i na wiosne zobaczymy czy u niego bedzie czy u mnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się