Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1,9 Tdi 115KM] Pytanie o część na zdjęciu ????


YATES

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś mi powie,bo ja naprawdę jestem laikiem w temacie co to za część ( zaznaczona czerwoną strzałką) ????? Pytam bo ten wężyk który idzie z tego urządzenia miałem urwany i niewiem gdzie go podłączyć.Czy to bardzo istotne,że ten wężyk był odłączony czy to tylko jakiś mało ważny czujnik???

URZ.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę zmienić nazwę tematu na właściwą.

To jest sterowanie zaworem recyrkulacji spalin, warto mieć to sprawne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten wężyk który idzie z tego urządzenia w dół zdjęcia jest podłączony we właściwe miejsce ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie nie oddaje zbyt szczegółowo tego co gdzie jest wpięte. Widzę natomiast jedno, idź sobie do sklepu motoryzacyjnego poproś o 1,5m wężyka przelewowego do wtrysków (to własnie taki jak te na zdjęciach), podocinaj fragmenty tak jak masz długości pod maską i powymieniaj wszystkie. Twoje już są sparciałe i zaraz się zaczną rozlatywać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A które dokładnie to przewody ??? Jeszcze jedna prośba - brakuje mi w miejscu pokazanym strzałką trójnika -od czego są te wężyki które idą do tego trójnika ???

TR_JNIK.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to które, wszystkie które widać w tej plecionej otoczce na zdjęciach, nie widzisz jakie końcówki masz już poszarpane ?

Poza tym, wygląda to tak jakbyś miał porozpinany całe fregmenty układu podciśnienia... Steruje on pracą układu recyrkulacji spalin i turbiną. Jakąś niezłą rzeźbę ktoś odstawił, ciekawe po co...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no przewody to mają tragiczny stan.... myszy nie masz w garażu ? (pytam całkiem poważnie :smile: )

Poza tym, wygląda to tak jakbyś miał porozpinany całe fregmenty układu podciśnienia