darekaudi4 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Witam poblem jest w VW Passacie wiec po wymianie uszczelki pod glowica auto stracilo swoja dynamike przysppieszania ,moment obrotowy jest jakby na rownym poziomie nie odczowalne jest doladowanie turbiny przed wymiana tej uszczelki auto przyspieszalo zdecydowanie duzo lepiej ,robione byly logi dynamiczne i wszystkie parametry miescily sie w normach niestety nie posiadam zapisanych logow sprawdzane byly zawory N75 sa ok, byla pruba jazdy bez tlumikow to samo, sprawdziny rozrzad ok, przewody podcisnieniowe sa ok, bledow brak, sztanga chodzi ,logi robila osoba ktora sie na tym zna i stwierdzila ze wszystkie parametry sa ok ,aha jeszcze jedna pierwszy bieg do odciecia ,drugi to samo , trzeci to samo , czwarty dochodzi do 4tys i dalej nie daje rady co do cholery moze byc
kempas Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Sprawdź czy są dobrze podłączone gumowe przewody podciśnienia, ja takie same objawy miałem po wymianie rozrządu, a mechanik nie podłączył mi jednego przewodu ;/
Rudi Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 A przygazuj i zobacz czy węże od doładowania robią się twarde czy nie?
Darev Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 logi robila osoba ktora sie na tym zna i stwierdzila ze wszystkie parametry sa ok najlepiej jakbyś te logi wstawił do działu diagnostyka VAG i wtedy ocenimy co i jak
antonio Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 kolego zrób logi i wrzuć na forum, może rzeczywiście jest pomylony jakis wężyk od podciśnienia
Gość Solskier Opublikowano 27 Czerwca 2009 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Jeśli sterowanie turbo sprężarka jest ok, i jest prawidłowe ciśnienie na cylindrach to stawiam flaszkę wódki ze padły wtryskiwacze. Podmień wtryski z jeżdżącego auta i będzie wszystko jasne, sprawdzanie wtrysków na maszynie nic nie da. Dodam iż jest to dość częsta przyczyna straty mocy po robieniu głowicy bądź uszczelki a wszystko to przez niedbalstwo macherów - walną wtychami w brud i finał.
Musashi Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 sprawdz weze podcisnienia, pozniej VAG-iem kat wtrysku. jezeli bedzie w porzadku, kompresje silnika.
darekaudi4 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2009 Prosze oto logi http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_prosze_o_analize_logow_auto_zamulone_po_wymianie_uszczelki_pod_glowica-t85840.0.html
Gość Solskier Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Z logów wynika iż lekko dawki tnie przepływomierz ale nie na tyle aby auto było mułowate. Generalnie przepływomierz musiał być w takim samym stanie jak jest obecnie bo raczej na pewno nie zespól się w czasie naprawy. Przyczynę trzeba szukać gdzie indziej. Podmień wtryskiwacze tak jak Ci pisałem to najczęstsza usterka po naprawach głowicy/uszczelki. PS> Jak ma się kompresja na cylindrach ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się