maniak66 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Witam założyłem niedawno instalacje gazową zwykłą i wszystko było ok!!do czasu od nie dawna auto szaleje- tzn. jeak się troszke rozgrzeje silnik po jakiś 5 km zaczyna się szarpanie i utrata mocy(tak jak przy kończącym się gazie) 3 razy gazownik rególował i nic nie pomogło!!co to może być, samochód wtedy jest bardzo zamulony a tłumik wydaje dzwięk jak bym jechał garbusem nie wiem jaka może być tego przyczyna:( pomocy miuał ktoś taki przypadek!!?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 słaby impuls z cewki zapłonowej na przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamq Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Czyli jak silnik jest ciepły, to wariuje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaCZeK Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 kolego sprawdz przewody wysokiego napiecia i swiece ... mialem podobnie i to wyszlo niedlugo po zalozeniu instalacji gazowej a po wymianie przewodow problem zniknal takze radzilbym zaczac od tego skoro mowisz ze wielokrotna regulacja nie pomogla ... powodzenia [ Dodano: 17-04-2007, 20:46 ] znalazlem cos takiego: http://www.allegro.pl/item185287135_przewody_zaplonowe_kpl_ngk_audi_a4_1_6_adp.html ale czy to dobra cena to szukaj dalej i popytaj jakby co po sklepach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak66 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 takie przewody zamówiłem co o nich sądzicie?? http://www.janmor.pl/pl/sklep3.php?id_przewodu=00031p dodam jeszcze że wcześniej opisane przezemnie objawy wystepują tylko na gazie!bęzynka ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Surfer Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Akurat wczoraj miałem to samo i dziś auto już u mechanika. Dotankowałem butlę do pełna, ale objawy nie minęły. Momentami autko zachowuje się normalnie, a na benzynie kłopotów nie ma. A w tamtym tygodniu było na przeglądzie u gazownika. Dziś już jest u mechanika, dam znać jak będzie diagnoza (dodam, że to objawy z forda- zwykła instalacja, w audi sekwencja sprawuje się świetnie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak66 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Surfer daj znać co i jak u mechanika! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamq Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Na początek wymień filtr od LPG. W Polsce gaz nie jest najlepszej jakości. :frown: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Surfer Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Autko było u mechanika i ten nic nie znalazł (sprawdził sondy itd). Zawiózł je więc do swojego znajomego gazownika(ale nie mojego stałego serwisanta z Wrocławia) i ten stwierdził, że coś nie tak z programem sterującym. Przeprogramował komputer, niestety nic to nie dało. Najpewniej w piątek autko pojedzie do serwisu do Wrocławia, zobaczę co tam powiedzą i napiszę. Na benzynie nie ma żadnych problemów z jazdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamq Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 A sprawdziłeś na nowym filtrze?? Czasami proste rzeczy potrafią nieźle namieszać. Ewentualnie coś mogło się stać z reduktorem (trzeba spuścić z niego cały brud, który dostał się z gazem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Surfer Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Szczerze to nie sprawdzałem, ale auto było 2 tygodnie temu na przeglądzie u gazownika I nie było żadnych problemów. Nawet go nie pytałem co zrobił w ramach serwisu, bo zawsze było ok. Aż jestem ciekaw (mam nadzieję, że taniej w naprawie) przyczyny awarii... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak66 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 ja odkryłem że padla mi sonda lambda, przez nią te falowania obrotów i brak mocy na gazie???to mozliwe?? że tylko na gazie szalało jak lambda padła?to napewnow wyjaśnia mega wielke spalanie ale czy i pozostałe objawy szalejącego silnika na lpg a na bęzynie ok?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ma-ciej Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Też mam "zwykłą" instalacje gazową, tylko inny silnik (1.8T). Kiedy miałem uszkodzoną sondę lambda, to auto jeździło na gazie normalnie, tylko spalanie było większe o 1/4. Po wkręceniu nowej sondy, zanim ją podłączyłem, zmierzyłem na niej napięcie i było 0,9V na gazie, czyli bogata mieszanka. Wydaje mi się, że gaz II gen. bez lambdy nie powinien tak wariować, bo to świadczy o nieprawidłowym wyregulowaniu reduktora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 tak to jest jak się zakłada mieszalnikową do samochodów z wtryskiem wielopunktowym. A to, że kolega taką założył do 1.8 T to nawet nie skomentuję... . [ Dodano: 19-04-2007, 15:49 ] przez nią te falowania obrotów i brak mocy na gazie skoro padła to na pewno przez nią. Lambda podawała zły odczyt i komputer LPG oszalał. Przy jeździ na PB objawy mogły być mnie widoczne. LPG w końcu to spaliny wyższej temp. i o innym trochę składzie chemicznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ma-ciej Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Ciekawe, co okaże się przyczyną niesprawności u maniaka66. Wg mnie komputer gazowy II gen. nie ma dużych możliwości szalenia - może najwyżej zawór krokowy przykręcić, ale typowa awaria sondy lambda, to za niskie napięcie - informacja o mieszance ubogiej, więc komputer powinien ją usiłować wzbogacić i otworzyć zawór. Wtedy silnik więcej pali, ale pracuje normalnie. OT: Swoje A4 kupiłem już z instalacją założoną we Włoszech. Sterownik BRC Eco okazał się tak egzotyczny, że u nas w autoryzowanym serwisie BRC, na pytanie, czy potrafili by go wyregulować, odpowiedzieli, że BRC nie ma takiego typu sterownika. :-) Ten sterownik ma nietypowe rozwiązanie - dochodzą do niego rurki: jedna z kolektora ssącego, a druga z przed mieszalnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak66 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 no jutro będzie jasne, bo wymienie sonde i przewody!!przewony myśle że dobrej klasy kosztowały 210zł i są przeznaczone do gazu!! jak to nie pomoże to jade do gazownika i każe mu rozmontować instalacje!!!!mam ją 3-y tygodnie dopiero!! ale ja myśle że to lambda bo nie dzieje się tak na zimnym silnku!!a lambda zaczyna prace dopiero na ciepłym!!jak sądzicie dobrze myśle?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Surfer Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Jak mi siadła sonda, to i na benzynie była różnica (choć faktycznie mniejsza). A spalanie było jak w czołgu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniak66 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Spalanie na benzynie jest też bardzo duże!!i co ciekawe obroty też falują ale w bardzo dziwny sposób, tzn. jak na jałowym biegu przegazuje mocniej i puszcze gaz to wtedy kilka razy skoczą 300-1500 i jest normalnie za chwile jak znów bym przegazował to było by tak samo!gazownik jak podłączył kompa to mi powiedział że sonda raz chodzi raz nie i był tam jakiś współczynnik nie wiem o co chodzi on mówi że powienien wskazywać ok 1 a wskazuje 5-6 nie wiem o co chodzi ale tak mi mówił!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Surfer Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 U mnie już ponoć jasne co. Sonda. Wieczorem jak auto sprawdzę to się upewnię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamq Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 był tam jakiś współczynnik Tym współczynnikiem jest napięcie sondy Lambda. Powinno się zmieścić w zakresie 0-1V P.S. Spalanie na bęzynie jest też bardzo duże!!i maniak66, popraw ortografię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się