Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] TT ( 19" 8.5j /10j / Gwint KW V3 INOX / Audio ) fotki str 46


Nowak_zg

Rekomendowane odpowiedzi

a co mi da oryginalny xenon bez samopoziomu i spryskow ? swieci tak samo jak hid...

jesli mialbym $ to bym zrobil calosc ... ale koszt wyrezania ori xenonu ( lacznie z samopoziomem i spryskami ) narazie jest zbyt duzy jak dla mnie tym bardziej ze jeszcze musze kupic dokladke z wersji 3.2 na przod i gwint, a potem dlubac silnik trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slupki przerobione pod gwizdki

jeden boczek przerobiony juz na 2x16cm

drugi boczek dzis bedzie skonczony

jutro plastiki i boczki leca w skore

co z deska nie wiem... mam nadzieje ze juz obszyta. jutro bede wiedziec

na swieta powinna byc juz w domu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja co do ksenow :) Ja w koncu bede mial teraz samopoziom wiec pan wladza mnie moze cmoknac w :dziura::decayed:

Oj ty na swieta moze i moja wroci do zywych ale na pewno nie z tak ladnym wnetrzem :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł kiedy coś w kierunku mocy? Chcę robić patrola w Poznaniu a czym więcej nas będzie tym taniej. Jak by co to daj znać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie teraz trzy priorytety chcialbym jeszcze zrealizowac na ta wiosne/lato co bedzie.

xenon ( maly koszt wiec luz )

gwint

chip

na nastepny sezon postaram sie grubiej rozwinac moc jesli mi nie przejdzie i jesli beda fundusze ( marzy mi sie wymiana suszarki, zrobienie fmica, inne wtryski etc... ) chcialbym aby bylo te 250-270km. przy tej masie i biorac pod uwage ze to oska to bedzie grubo szla z rolki.

ps. auto odbiore po swietach lub tuz po sylwestrze poniewaz zmienila sie troche koncepcja :kox: nie bedzie skrzynki a bedzie zrobiona zabudowa z zywicy ;) bo bedzie to taki troche democar carmanii odrazu :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps. auto odbiore po swietach lub tuz po sylwestrze poniewaz zmienila sie troche koncepcja :kox: nie bedzie skrzynki a bedzie zrobiona zabudowa z zywicy ;) bo bedzie to taki troche democar carmanii odrazu :gwizdanie:

pachnie przepychem :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps. auto odbiore po swietach lub tuz po sylwestrze poniewaz zmienila sie troche koncepcja :kox: nie bedzie skrzynki a bedzie zrobiona zabudowa z zywicy ;) bo bedzie to taki troche democar carmanii odrazu :gwizdanie:

pachnie przepychem :naughty: :naughty:

na bogato tanczy :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ku*wa je*ana mac....

oczywiscie jeszczen ie odbiore auta bo tapicer spier*olil podobno obszywanie deski w skore i sie skora pofaldowala....

w poniedzialek lub wtorek to ogarne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ku*wa je*ana mac....

oczywiscie jeszczen ie odbiore auta bo tapicer spier*olil podobno obszywanie deski w skore i sie skora pofaldowala....

w poniedzialek lub wtorek to ogarne

życie :decayed:

cały czas nie daje mi spokoju jak Ty w tej tetce się mieścisz :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a potem dlubac silnik trzeba

ziom, najlepiej tylko tego sie trzymaj!! :)

heh i tak ta tt nigdy nie bedzie takm pociskiem jaki bym chcial

a ja raczej uznaje tylko kompletny tuning czyli musi ruszone byc wszystko jak dla mnie .... od body, przez zawieche, kola, audio!, silnik ....

dlatego tak jak i w a4 tak i tutaj postaram sie ruszyc wszystko

niestety silnik jest dosc drogi w tuningu... podobnie jak audio ;) ( jesli cos sie chce zrobic dobrze to niestety trzeba sie wykoszstowac... zarowno na silnik jak i na car audio czy felgi + zawias )

ogolnie przez pol roku juz duzo zrobilem wiec mysle ze w miare szybko uda mi sie zaczac dlubac silnik

najpierw pewnie pojdzie sam chip

jesli bedzie czas i fundusze to chcialbym zrobic te 250-270KM ... co i tak przy tej masie i przod napedzie bedzie dawalo rade wg mnie do codziennej jazdy do szkoly ;)

ps. z drugiej strony tak se mysle ze niby zwiekszam moc ale zwiekszam tez wage poprzez car audio ( wygluszenie, zabudowa i panele z zywicy, glosniki, wzmacniacze itp... felgi 19" 10j i 8.5j tez swoje waza .... ) ale przeciez te auto nigdy nie bedzie jezdzic na 1/4 mili tylko ma byc w miare sprawnym ladnie zrobionym lanso-wozem ;)

i chyba zawsze mi o to chodzi w projektach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowak, ja bym zbierał graty do silnika, zakładał a potem jechał na program, bo po co masz potem płacić za konkretną korektę?

za cenę korekty to masz już IC + orurowanie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowak, ja bym zbierał graty do silnika, zakładał a potem jechał na program, bo po co masz potem płacić za konkretną korektę?

za cenę korekty to masz już IC + orurowanie :gwizdanie:

dobrze prawi, polać mu :decayed::good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za cenę korekty to masz już IC + orurowanie :gwizdanie:

dolot+stożek tez mógłby załozyć wcześniej , koszt nie bedzie duzy 600-700 pln :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boje sie stozka przy autach z turbina ... nie wiem czy dobrze czy sie pofilmowalem :wallbash:[br]Dopisany: 02 Styczeń 2010, 10:43_________________________________________________powiedzcie mi jakie sa wg was koszty modyfikacji silnika tak na ok 250-260-270KM +/-

turbina -

wtryski -

ic + orurowanie -

wydech -

program (ew korekta) -

dolot -

cos jeszcze ?

jesli mozecie to uzupelnijcie mi tam ceny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...