Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Po wymianie wahaczy dalej słychać stukanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

jak w temacie napisałem przed wymianą wahaczy słychać było stukanie jadąc po dziurach na obu kołach więc wymieniłem wszystkie wahacze i gumy pod stabilizatorem i dalej słychać stukanie i to się wydaję jak by bezpośrednio tłukło w budę . Co to może być amortyzatory ??

Opublikowano

A końcówki i drążki kierownicze też wymieniłeś? :decayed:... Może na którymś z nich jest jeszcze luz :wink4:

Opublikowano

jedź na stację diagnostyczną na badanie amortyzatorów i powiedz co się dzieje, niech oni na szarpaku szukają przyczyny.

koszt 20 zł za to nie jest wygórowany

Opublikowano

A łączniki stabilizatorów wymieniłeś??? :gwizdanie: Czasami nie ma na nich widać śladów zużycia a nawalają jakby sie autko miało rozlecieć :cool1:

Opublikowano

jedź na stację diagnostyczną na badanie amortyzatorów i powiedz co się dzieje, niech oni na szarpaku szukają przyczyny.

koszt 20 zł za to nie jest wygórowany

podjedź, :good:

ja też myślałem ze to wahacze dają znac o sobie a na szarpakach wyszło że to obydwie końcówki drążka mówią papa

Opublikowano

łączniki i końcówki też były wymieniane nawet i te gumy na amortyzatorach . Więc chyba pojadę na szarpaki i może się wyjaśni . :hi:

Opublikowano

łączniki i końcówki też były wymieniane nawet i te gumy na amortyzatorach . Więc chyba pojadę na szarpaki i może się wyjaśni . :hi:

mysle ze to bedzie drazek albo listwa, mam to samo wymienilem wszystkie wahacze, gumy stabilizatora koncowki i amortyzatory i dalej stuka wiec pozostala albo przekladnia albo drazki

Opublikowano

Witam tez mam taki stuk na dolach,gwaltownym ruszaniu i hamowaniu.Wymienilem laczniki stabilizatora oraz gumy na stabilizatorze nadal jest to samo!! co to moze byc?? :disgust:

Opublikowano

Ja tak miałem przed wymiana dolnych wahaczy ale po wymianie przestało .

Opublikowano

Witam tez mam taki stuk na dolach,gwaltownym ruszaniu i hamowaniu.Wymienilem laczniki stabilizatora oraz gumy na stabilizatorze nadal jest to samo!! co to moze byc?? :disgust:

Przekładnia kierownicza
Opublikowano

Proponuje sprawdzić tzw krzyżaka który znajduje w przekładni,przed maglownicą(można się dostać do niego klękając pod kierownicą)

Opublikowano

a nie stukają wam kocki w rozbitych jarzmach?

Potrafi się taki klocek zdrowo tłuc -, ale ten stuk jest metaliczny

Jarzma rozbijają się z reguły od środka, aby sprawdzić, trzeba podjechać na kanał i śrubokrętem poruszać klockiem dół- góra. Jak luźno lata to mamy winowajcę stuków

Opublikowano

Musisz mieć coś z przekładnią. Ja miałem podobne efekty, ale jeździłem. Później puścił olej na maglownicy i musiałem ją regenerować

Opublikowano

no właśnie, mam podobnie, ale wiem też że końcówki drążka mam wywalone, najpierw wymienie końcówki, a potem biorę się za przekładnie, ale to znów spore koszty, jak rozpoznać że przekładnia się kończy?

podczas szybkiego poruszania kierownicą na postoju, słychać wyraźne walnięcia i czuć luz, to przekładnia czy coś innego?

Opublikowano

no właśnie, mam podobnie, ale wiem też że końcówki drążka mam wywalone, najpierw wymienie końcówki, a potem biorę się za przekładnie, ale to znów spore koszty, jak rozpoznać że przekładnia się kończy?

podczas szybkiego poruszania kierownicą na postoju, słychać wyraźne walnięcia i czuć luz, to przekładnia czy coś innego?

raczej nic innego, albo drazki, albo przekladnia, mam to samo, ale na razie nie przejmuje sie tym za bardzo.

Opublikowano

no właśnie, mam podobnie, ale wiem też że końcówki drążka mam wywalone, najpierw wymienie końcówki, a potem biorę się za przekładnie, ale to znów spore koszty, jak rozpoznać że przekładnia się kończy?

podczas szybkiego poruszania kierownicą na postoju, słychać wyraźne walnięcia i czuć luz, to przekładnia czy coś innego?

raczej nic innego, albo drazki, albo przekladnia, mam to samo, ale na razie nie przejmuje sie tym za bardzo.

Kuba ale jak to będą drążki a ty jak piszesz nie przejmujesz się tym,pojeździsz z tym możliwe że magiel dostanie po pupie i koszt znacznie większy większy :wink4:

Opublikowano

u mnie możliwe że to te drażki, bo założyłem te super mega Master Sporty, każdy mi mówił żeby dać inne ale na próbe dałem, prawy mam wybity, a lewy już też prawie, no ale nawet jak założyłem całe zawieszenie nowe to luz na kierownicy i tak miałem

Opublikowano

u mnie jest jeszcze lepiej .... nawet nie musze hamowac ani szybko ruszac. Poprostu jak jade po prostej drodze, nawet na luzie, nie ma zadnych dziur w drodze to i tak mi cos puka w prawym kole... Galke ukladu wymienilem i nic to nie dalo. Ciekawe co moze byc tego przyczyna...

Opublikowano

Koledzy z tego co wiem od mechaników i kilku diagnostów tego zawieszenia nie zdiagnozuje się na szarpakach.Jest mozliwość ze kolega zamontował najtańsze zamenniki i temu dalej tłucze zawiecha.należy zaczynac szukać przyczyn od najtańszych,bo tu można majątek zostawić<nieszczęsne te zawieszenie>stację diagnostyczną wolę odpuścić,szkoda 20 zl.

Opublikowano

Koledzy z tego co wiem od mechaników i kilku diagnostów tego zawieszenia nie zdiagnozuje się na szarpakach.Jest mozliwość ze kolega zamontował najtańsze zamenniki i temu dalej tłucze zawiecha.należy zaczynac szukać przyczyn od najtańszych,bo tu można majątek zostawić<nieszczęsne te zawieszenie>stację diagnostyczną wolę odpuścić,szkoda 20 zl.

Nie rozumiem :decayed:

To niby jak poznasz gdzie jest luz??????

Jeżeli nie można zdiagnozować luzu na stacji proponuje brechę w rękę i samemu szukać :wink4:

Jeżeli to nie pomoże to zostaje albo wykręcenie wahacza i sprawdzenie go na stole.

Ostatecznością jest wymienianie części na przysłowiowy przypał :no:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...