variocustoms Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Jak w temacie, czy ma ktoś jakieś doświadczenia w B8 z tym systemem? Zalety - wady?
norbi3000 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 jezeli jest to system dzieki ktoremu ustawiasz zawieche w trybach individual, dynamic,comfort i auto, to ojciec ma to u siebie w b8 i jest strasznie zadowolony z tego, w trybie comfort auto plynie kiera lekko chodzi, w trybie dynamic kiera chodzi twardziej i kazdy nawet najmniejszy ruch przeklada sie na jezdnie, auto jest sztywniejsze w tym trybie, w trybie auto jest taki kompromis a individual to z tego co wiem to sie dopasowuje do stylu jazdy kierowcy, u nas w b8 sa 4 tryby, ale widzialem tez b8 bez trybu individual
dlaczego Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Jest to system dający możliwość dostosowania poszczególnych układów samochodu do indywidualnych potrzeb/upodobań możesz modyfikować: reakcję na naciśnięcie na pedał przyspieszenia siłę wspomagania i o ile jest opcjonalny dynamiczny układ kierowniczy stopień przełożenia zachowanie skrzyni biegów (tylko automat) - nie ma trybu "s" wybieranego dźwignią o ile jest drive select zawieszenie o ile jest opcjonalne o zmiennej charakterystyce tryb indywidual dostępny zdaje się przy pełnym MMI z navi
norbi3000 Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 aha to ten uklad audi drive select tez jest w naszej b8
Szybki_Lopez Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Bez MMI nie ma trybu Individual, w którym można każdy parametr osobno ustawić, jak kolega napisał. Mam takie urządzenie (właśnie bez MMI). W trybie Dynamic jest inna reakcja na pedał gazu (wrażliwy), mało wspomagana kierownica i twarde zawieszenie. W trybie Comfort na odwrót. BTW tryb Comfort w Audi, to trochę bardziej sztywne zawieszenie niż w typowym francuzie, nie mówiąc już o brykach z USA. Jest tryb Auto, który teoretycznie ma dostosowywać się do jazdy ale raczej przypomina średnią z obu trybów. Efekt jest np. taki, że jak pod światłami zmienisz z Comfort na Dynamic, i zapomnisz o reakcji pedału gazu to zrywasz asfalt, ew. całujesz w zderzak samochód przed Tobą. Jest jeszcze osobny układ, który nazywa się Dynamic Driving i on w powoduje, że zmienia się przełożenie układu kierowniczego, zależnie od prędkości. Ja tego nie mam, to się ni wypowiem. pozdro
Bart-S Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Minęło już troszkę czasu - najprawdopodobniej system Drive Select jest Wam już lepiej znany Możecie powiedzieć coś więcej na temat zawieszenia w tym systemie? Jak to jest rozwiązane - jakiś dodatkowy regulator zmieniający twardość amortyzatora? (sprężyn to chyba nie dotyczy bo w takim przypadku zmieniała by się wysokość zawieszenia).
Broker89 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Podbijam zapytanie powyżej. Jestem na etapie poszukiwań b8 w 3.0 diesel'u i gdy widzę ADS w szczegółach oferty raczej opuszczam stronę. Czy jest się czego obawiać w kwestii awaryjności i serwisowania (głównie rozchodzi się o zawieszenie magnetyczne)?
wrclaguna Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 System jest mało awaryjny ale jak cos sie wykruszy to niestety koszta wielkie (amorki ) .
Broker89 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Domyślam się, że firmy zewnętrzne jak Bilstein, Koni, Tein itd. takich amortyzatorów nie produkują? Czyli w razie biedy po zakup tylko do ASO? Na allegro widziałem używane części to w porównaniu do zawieszeń pneumatycznych koszta podobne.
ciasnyWiesiek Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 ma ktos namiar jak ustawic parametry silnika, niestety nie mam ADS ale czytalem ze idzie skonfigurowac motor vagiem
wrclaguna Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 ma ktos namiar jak ustawic parametry silnika, niestety nie mam ADS ale czytalem ze idzie skonfigurowac motor vagiem Czyli masz sam DS ? Do poczytania AudiEnthusiasts Vag Com
gados82 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Panowie podepnę się pod temat. Przeglądam B8 w poszukiwaniu ideału i kilka razy trafiłem na samochody z ADS. Czy ten system wiąże się z innymi amorkami niż w standardzie ?
marda16 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Godzinę temu, gados82 napisał: Panowie podepnę się pod temat. Przeglądam B8 w poszukiwaniu ideału i kilka razy trafiłem na samochody z ADS. Czy ten system wiąże się z innymi amorkami niż w standardzie ? Tak ,oraz musisz się liczyć z wiekszym wydatkiem na ewentualne naprawy ich....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się