Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 130 KM AWX Telepotanie silnikiem i słabo sie zbiera


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, jestem tu nowy ale mam nadzieje że jak najwięcej osób postara się odpowiedzieć na moje pytania. Otóż mam problem ze swoim autkiem ( AWX 130 KM, 180 tyś km, rok 2002) Pierwsza sprawa to telepotanie silnika. Otóż jak odpale samochód to czuje jak od czasu do czasu szarpie silnikiem. Najczęściej dzieje sie to jak jeżdze i mu troche przycisne a następnie stane np na czerwonym świetle i zrzuce go na luz, to wtedy zaczyna telepotać. Dzisiaj rano jak go odpaliłem i nie był jeszcze zagrzany to było ok. Kolejna rzecz to bardzo słabo mi sie zbiera na 2 biegu na wolnych obrotach. Dla porównania przejechałem się audi a4 110 KM i okazało sie że mój jest dużo słabszy. Byłem u mechaników, którzy to podpinali do komputerów i żadnych błędów. Wymieniłem przepływomierz i żadnych zmian. Najgorsze jest te przyspieszanie na 2 biegu, dopiero jak wskoczy na wyżssze obroty to wtedy idzie, a np w tym audi 110 KM którym sie przejechałem to wystarczył lekki gaz i już mielił jak oszalały. Pomóżcie, co to może być i gdzie sie najlepiej z tym udać w woj śląskim, bo z tego co widze to większość mechaników to partacze i sami nie wiedzą co to jest, nawet nie mają odpowiednich programów komputerowych. Jedni stawiali takie diagnozy: zawieszony wtrysk, czujnik EGR, zapchany katalizator, przepływomierz, jakiś zawór N75 i takie tam inne, ale każdy mówi co innego. Ja potrzebuje spacjalisty i sprawnego autka, bo niestety sie na tym nie znam. Pomóżcie, pozdrawiam.

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 18-04-2007, 10:30 ]

regulamin (punkt 1), potem odblokujemy temat

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 18-04-2007, 10:51 ]

odblokowany

Opublikowano

zrób logi dynamiczne i ewentualne błędy i wrzuć na forum może coś znajdziemy

Opublikowano

Mam taki sam problem. Komputer błędów nie wykazuje. Sprawna turbina, czyszczone ERG, pompo-wtryskiwacze pracują w granicach normy. Co to może być?

Opublikowano

W obydwu przypadkach, zarówno Robert w Twoim i Jurka potrzebne są logi - statyczne, statyczne BS oraz dynamiczne. Nie macie gdzie zlogować aut to poszukajcie spotów w Waszym regionie i umówcie się z kolegami na podpięcie pod Vaga. Oczywiście przed logowaniem proszę odczytać błędy bo może ich nie być wcale, mogą być standardowe albo wręcz od razu wskazujące na przyczynę niedomagania.

Opublikowano

moze to głupota ale czasami potrafi filtr paliwa sie okrutnie zabic gnojem po 10tys km... nie raz szukałem mózgu w tyłku przez podobne problemy a okazało sie ze winowajca był f.paliwa. zawsze mozna go zdemontowac i z niego spusci zawartosc...

Opublikowano

a jak tam sprzęgło? vag-em tego nie sprawdzisz

Opublikowano

daleko masz do Rybnika ? mamy kolege na forum

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...