Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż licznika z Audi A6 C5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja pływak zrobiłem tak20111116193227.th.jpg

wywierciłem otwór o średnicy jak w oryginalnym miejscu tylko że po drugiej stronie z zachowaniem odpowiednich wymiarów i kątów jak w oryginale, po prostu symetryczne odbicie. Dzięki temu jak mi sie znudzi od a6 i założe sobie licznik od a4 to pływak i tak sie nada, po prostu przełoże czujnik miejscami i już. Miałem obawy czy nie będzie się zapierał o ścianki zbiornika ale jest ok, bo włożyłem wszystko pod kątem

Wszystko ok, tylko powiedz mi jak załatwiłeś sprawę trzymania się samego tego pływaka na nowym otworze? Przecież jego nie da się tak zapiąć jak z org. strony? Czy coś źle wnioskuje z tego obrazka i oględzin swojego pływaka(taki sam).

Opublikowano

kolego masz rację, trzymanie się pływaka załatwiłem w taki sposób że wykorzystałem istniejący tam otworek (otwór w który wchodził stalowy drut ramienia pływaka) i teraz wsadziłem pływak w nowy otwór i na trzpień (ten plastikowy który wsuwamy w nowy otwór) wsunąłem podkładkę a na końcu wsadziłem zawleczkę w ten mały oryginalny otworek w plastikowym trzpieniu.

Opublikowano

Dzięki, to się biorę za robotę;) Obawiam się jeszcze czy aby na pewno będzie to symetryczne odbicie pasowało, tzn właśnie czy ta góra od "uchwytu" pływaka nie będzie zawadzała po przełożeniu na druga stronę ale to musze już na żywo ocenić ale pewnie już nie będzie problemu.

Jeszcze dzięki pomocy MaxsteRR'a doszedłem do wniosku jak załatwić sprawę przygasania panela klimatronika, zamiast wstawiać potencjometr, to na pin bodajże 15 -Terminal 58d dać 12v np. po stacyjce(wypiąć pin z kostki i wtedy na niego dać). Jeszcze nie próbowałem ale powinno działać.

Opublikowano

Panowie wiecie jak za pomoca vag-a w liczniku z a6 zmienic jasnosc podswietlenia? bo jak wiadomo po przelozeniu do a4 licznika od a6 nie ma regulacji jasnosci podswietlenia licznika :/ a standardowe ustawienie jest za ciemne :/

Opublikowano

Kolego wmontuj potencjometr . Opis kilka postow wyżej, bo jak widzę za pomoca vaga to ciężko lub niemozliwe.

Opublikowano

SOLSKIER a co z krańcówkami drzwi ??

Opublikowano

Przy okazji tego wątku, sory jak coś przeoczyłem lub niedoczytałem :gwizdanie:,ale chciałem się dowiedzieć czy w modelu Audi z 99r. bez fis-a da się wstawić licznik z fisem :mysli:.

Opublikowano

Przy okazji tego wątku, sory jak coś przeoczyłem lub niedoczytałem :gwizdanie:,ale chciałem się dowiedzieć czy w modelu Audi z 99r. bez fis-a da się wstawić licznik z fisem :mysli:.

do każdego modelu bez fisa da się go wstawic :good: od dawna się do tego zabieram, ale boję się zabawy z immo..

Opublikowano

A mi udało się tak poprawić wsad icznika że poprawnie pokazuje poziom paliwa. Przetestuje przez kilka dni i opisze co i gdzie.

Opublikowano
A mi udało się tak poprawić wsad icznika że poprawnie pokazuje poziom paliwa. Przetestuje przez kilka dni i opisze co i gdzie.

bez zabawy z odwracaniem pływaka ? jesli tak to czekamy na opis i opinie jak wszystko działa :)

Opublikowano

No to czekamy z niecierpliwością na relację jak poprawić wsad.

Sam mam ten sam kłopot z tym wskazaniem.

billwolf skoro powiedziałeś A.... to musisz dokończyć swoją myśl.

A czy ktoś ma pomysł jak sprawić żeby działała sygnalizacja otwartych drzwi??

Opublikowano

Żeby poprawnie wskazywało poziom paliwa w naszym nowym pięknym liczniku VDO od A6 należy:

1. Kupić odpowiedni interfejs do odczytu/zapisu zawartości pamięci licznika np.: Interfejs VAG K+CAN Commander 1.4 ( 59 pln )

2. Zassać z netu programik do tego interfejsu : VAG K+CAN Commander 1.4 full (china)- i tutaj proszę uważać bo sporo programów jest zawirusowanych.

3. Po podłączeniu i zainstalowaniu interfejsu należy odczytać zawartość pamięci licznika w następujący sposób:

- uruchamiamy program i ustawiamy odpowiedni port naszego interfejsu,

- w Target ( Electronik control unit) wybieramy: 07 Kombi,

- w connection type wybieramy : k- line,

- naciskamy przycisk : Open chanel, czekamy na połączenie z licznikiem.

- special functions: Instrument/Immobilizer( otworzy nam się nowe okno), Read:

w tym momencie jeśli wszystko dobrze podłączyliśmy i zainstalowaliśmy powinna nam się zczytać zawartość pamięci licznika.

WAŻNE:

KONIECZNIE NALEŻY ZAPISAĆ ZAWARTOŚĆ PAMIĘCI PRZED DOKONANIEM JAKICHKOLWIEK ZMIAN, ŻEBY UNIKNĄĆ PROSZENIA KOLEGÓW O POPRAWNY WSAD!!!!

- Save to file i tutaj wpisujemy symbol swojego licznika ( np. 4B0 920 900 J- taki był w moim przypadku) z dopiskiem : oryginalny!!!

Teraz zabieramy się do przerobienia naszego wsadu. Potrzebny będzie nam program do edycji plików: WINHEX. Należy podmienić zawartość od adresu $14A do $1A2. Poprawne zawartości umieszczę w pliku lub w razie problemow mogę przerobić ten wsad komuś. Teraz już tylko należy wgrać przerobiony wsad do naszego licznika naciskając przycisk Load from file, następnie Write i gotowe.

Celowo nie pisze jak krok po kroku przerabia się to w programie WINHEX gdyż nie jest to jakoś skomplikowane i wystarczy poszukać w internecie, a jeśli ktoś sobie nie poradzi to proszę podesłać to chętnie pomogę.

UWAGA !!!

Po dokonaniu zmian w liczniku koniecznie należy odpiąć kostki od licznika na 30s. lub odpiąć akumulator !!!!!

Tylko poprawne przerobienie wsadu gwarantuje poprawne działanie licznika. Jeśli coś pójdzie nie tak należy spowrotem wczytać zawartość oryginalnego wsadu i koniecznie odłączyć kostki od licznika na 30s. !

Ja przerabiałem licznik od A6 2000r. 2.5 tdi o numerze 4b0 920 900 J 1/2 fis VDO . Po przejechaniu około 300 km wszystko działa jak należy.

Nie ma jednego uniwersalnego wsadu ponieważ w każdym są zawarte indywidualne informacje na temat kluczy, przebiegu, pinu, dlatego trzeba przerabiać swój.

P.S. Nie biorę żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody które mogą powstać podczas korzystania z tej instrukcji. Nie jest dopuszczone kopiowanie / rozpowszechnianie tego tekstu bez zgody i wiedzy autor. W/w sposób działa na 100 procent w liczniku 4b0 920 900 J. Jeśli nie posiadasz odpowiednich umiejętności nie rób tego!!!!

Opublikowano

Koledzy zamontowałem licznik z fisem do siebie jest to licznik z a4 96 rok taki doo mnie pasował idealnie tylkok jest taki problem ze z dzien fisu prawie nie widac a wieczorem lub w nocy jest idelanie krecilem pokretłem od przyciemniania i nic moze ktos ma jakis pomysł co z tym zrobic

Opublikowano

Witaj,

Kolego ciężka sprawa, jeśli masz licznik z automatyczną regulacją podświetlenia to musisz albo się przyzwyczaić albo przelutować potencjometr. Nie pytaj mnie jak bo sam nie wiem, na forum znalazłem tylko taką informację.

Opublikowano

A powiedzcie mi czy zegarty od A6 bedą pokazywały otwarte drzwi w A4? gdzies czytałem ze idzie to przez moduł komforu w A6 i nei bedzie.mam A4 i zegar Jager z białym podświetleniem ori,tam mi pokazuje, ale chciałem zmienić na VDO i do TDI A4 jest cieżko z pełnym fis te z białym podświetleniem.W moim juz fis siada.

Opublikowano

WItaj,

Ja mam od a6 z pełnym FIS ale nie wskazuje mi otwartych drzwi. Nawet na forum A6 jednym to działa innym nie. Najlepiej jakby wyciągnąć kodowanie z licznika z działającą tą funkcją i wtedy zrobić tak u siebie ale kto wie. :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...