zizel Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 panowie przymierzam sie do przekladki zegarow 1/2 fis na full fis i wszystko juz wiem poza tym ze nie wiem jak ogarnac sprawe immo, posiadam immo 3 wiec bede potrzebowal tylko i wylocznie nowych zegarow z immo3? jest w stanie mi ktos pomóc w ogarnieciu tego tematu?
zizel Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Wnioskuje ze immo3 bo produkcja listopad 2000 i na vagu w zakładce innstruments wyskakuje 14 cyfrowy vin i 17 cyfrowy jakiś kod w formie XXXXX....
bediks Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 No to fakt pin z obecnego zegara masz ? Jaeger czy vdo ?
zizel Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Zegary jaeger, pin będzie na zawieszce do kluczyka? Jak tak to mam. A jak nie to jak go wyciągnąć?
bediks Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Jesli masz na zawieszcze 4 cyfrowy numer bez liter lub 5 cyfrowy bez liter zaczynający się od 0 to ok jak nie to wyciągnięcie go będzie drogie, bo zwykłym kablem tego nie zrobisz
mcaris Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Witam dzis zamontowałem ful fis do audiolki oraz tempomat prościzna ). Licznik to angol 4b0920981j chciałbym założyć tarczki od od EU i pewnie potrzebny będzie wsad od eu czy ktoś z forumowiczów mógłby podrzucić lub przerobić na eu moj. Kolejne pytanko czy aby pokazywał chwilowe spalanie to trzeba ciągnąć od ecu przewód? i nie wyświetla otwartych drzwi kierowcy , na starym wyświetlało czy to wina licznika?? I w skazanie paliwa hmmm nie wiem czy jest ok bo przed montażem wskazówka była na połowie a po założeniu nowego wychyliła się o jedną kreskę w prawo jest ok??? Będę wdzięczny za pomoc link do pliku: ecu a4.bin pobierz za darmo - Hosting plików
bediks Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Skoro założyłeś licznik z a6 tzn ze powinieneś wiedzieć o tym ze paliwo będzie pokazywać odwrotnie i wraz z upływem wahy w baku wskazowka będzie szła na Full, co do drzwi nie wyświetla Ci się bo w a4 było to sterowane bezpośrednio do licznika a w a6 przez modul komfortu
mcaris Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Ok dzieki za szybką odp. Z drzwiami spoko nie musi być pokazywane a ze wskazaniem paliwa da radę zrobić przerobienie wsadu żeby pokazywało ok czy tylko przeróbka mechaniczna wchodzi w grę ??
bediks Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 W dieslu rozwiązują to tak ze montyja pływak w baku od a6 a czy w benzynie to nie wiem, co Ty maszz też nie wiem bo nie uzupełniony profil
mcaris Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Jak widać mam diesla , gdzieś czytałem że w vagu można rezystancją sie pobawić i ustawić , tylko nie mmoge odszukać w który miejscu w vagu , byłbym wdzięczny za link do tematu. A czy pompa cała pompa od a6 podejdzie P&P do a4 bez przeróbek??
zizel Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Tak wygląda ta zawieszka wiec sam nie wiem czy któryś numer to pin?
bediks Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Dokladnie I usuń to zdjęcie Wejdź w vagu w licznik i w login wpisz ten cały nr czyli 0.... Jesli nie wy***ie błędu tzn ze jesteś farciarzem bo ponoc jak zmienili z immo2 na 3 to przestali dodawać pin do zawieszki, ja np nie mam, Krótko mówiąc zaoszczedziles dużo kasy Co do plywaka, poszukaj jest opis tu na forum co do plywaka a rezystancja mozesz się pobawic oczywiście ale nie odwrocisz nią działania plywaka bo jest tez opcja bez zmiany plywaka przelutowujr się kable przy swoim i też jest gdzieś opis
mcaris Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Zastanawia mnie zmiana wsadu i chyba wymienie wsad z 4b0 na 8d0 powinno śmigac bo widze że organizacja eprom jes podobna
bediks Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 a to licznik crypto czy nie?? bo duze prawdopodobienstwo upierdolenia licznika chyba ze wiesz co robisz, to mozesz dzialac
zizel Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 wpisywalem ten numer w zakladce login ale nie wchodzil. wiec co teraz?
Banan Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zastanawia mnie zmiana wsadu i chyba wymienie wsad z 4b0 na 8d0 powinno śmigac bo widze że organizacja eprom jes podobna wgrywałem wsad Arkadiush-owi do licznika z anglika A6 C5 - wsad o tym samym numerze D12 z A4 B5 EU nic się nie zepsuło i śmiga , zrobiłem to na stole podpięty pod zasilacz komputerowy ty masz ten licznik bez crypto bo jest z auta rocznik 1999 ---------- Post dopisany at 13:14 ---------- Poprzedni post napisany at 13:13 ---------- wpisywalem ten numer w zakladce login ale nie wchodzil. wiec co teraz? No to masz zły pin lub Jeager się broni
szogun0 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Bo już wiele razy pisałem. Nie dawali PIN-u od 22 tygodnia 2000 r. a więc od chwili wprowadzenia Immo 3. Kod na przywieszce, to mechaniczny kod klucza.
Banan Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 W Elsie trafiłem na info że od 18 tygodnia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się