PABLO Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Nie kupuj 1.6 chyba że faktycznie chcesz jezdzic do pracy i bez szaleństw ale stawiałbym już lepiej na 1.8 bo przy spokojnej jezdzie będą podobnie palić ale za to na trasie odczujesz tą róznice przy wyprzedzaniu
tw182 Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Ja miałem podobny dylemat, wystarczyło się przejechac obydwoma, posprawdzac ceny częsci i wybor był oczywisty - 1.6! Pali mniej, mimo ze uzytkownicy ADRow probuja sie pocieszac ze tyle samo co ADP, ceny częsci nizsze, prosty konstrukcyjnie silnik 8v, osiagi nie są aż tak słabe (moja pociagnęla 190). Jesli 1,8 to z turbo, bo tu juz jednak czuc roznicę
Wihajster Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Ja następny zakup planuje B6 2.0 benzyna chcesz kupić najgorszy silnik jaki kiedykolwiek włożyli do audi?
MIIKEW Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 a czemu jest najgorszy ? tak w skrócie, mały OT zrób bo nie jestem w temacie
baraka Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 a ja polecam ten silnik 1.6,brak dwumasa,nieskomplikowana konstrukcja prosty silnik niema sie co psuc,mechanicy go chwala ze to zadne awaryjne 20v,,i czesci duzo tansze np za kompletne sprzeglo sachsa z gwarancja placilem dzis 460zl,,a i czuc wciskanie w fotel przy rozpedzaniu mnie wystarcza ten ADP silniczek fajnie juczy i to mi sie podoba,wiec jesli chcesz duzo tansze czesci to polecam ADP
ROBERT Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Ja następny zakup planuje B6 2.0 benzyna chcesz kupić najgorszy silnik jaki kiedykolwiek włożyli do audi? No właśnie kolego wytłumacz czemu "najgorszy". Z tego co wiem jest to jeden z najbardziej "żywotnych" silników,a na tym najbardziej mi zależy. Wiem że spala sobie troszeczkę oleju , ale podobno tak mają , za to można śmiało ponad 500 tys.km. nim nakręcić.Moc może nie jest oszałamiająca jak na 2 litry tylko 131 KM ,ale jest to silnik nie wysilony i dlatego tyle wytrzymuje. Jak tak to doradź jaki silnik mam wybrać. Napewno napiszesz 2.4 albo 3 litry. Mi nie zależy tak na mocy jak na wytrzymałości silnika. A co do 1.6 to tak jak pisałem wcześniej dużo tańszy w serwisowaniu i naprawach. A różnica w mocy nie jest aż taka duża między 1.6 a 1.8.
Nosfer Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 a ja polecam ten silnik 1.6,brak dwumasa,nieskomplikowana konstrukcja prosty silnik niema sie co psuc,mechanicy go chwala ze to zadne awaryjne 20v,,i czesci duzo tansze np za kompletne sprzeglo sachsa z gwarancja placilem dzis 460zl,,a i czuc wciskanie w fotel przy rozpedzaniu mnie wystarcza ten ADP silniczek fajnie juczy i to mi sie podoba,wiec jesli chcesz duzo tansze czesci to polecam ADP W 1.8 jest podobnie jesli chodzi o prostotę konstrukcji i bezawaryjność, spalanie 1.6 i 1.8 jest właściwie identyczne, z tym, że wsadzając do wolnossącego 1.6 - 4 osoby+jakiś bagaż to jest już ciężka sprawa.. Jeśli przyczyną, że nie chce kupić diesla jest brak kasy, to jednak poszukałbym 1.8 w wypasie niż 1.6. Bujam się 1.8 i nie czuje rewelacji, na 1.6 bym się juz nie przesiadł. Chociaż wiadomo - kwestia potrzeb. Najgorsze w tych dwóch silnikach to jednak spalanie. w mieście 10 jest niewyjęte ;P
letallec Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 1.6 daje rade tylko z kierowca na pokladzie. Jesli niczego od niego nie oczekujemy, to spełni nasze oczekiwania w 100%. Nie ma watpliwosci ze jego konstrukcja jest najprostsza z mozliwych(brak turbo, 8 zaworów), co czyni go dobrym i bezawaryjnym. Wszystko jest kwestia tego, czego sie od auta oczekuje. Co do 2.0, to spełni on oczekiwania tylko najmniej wybrednych użytkowników. Ja bym go nie wziął, dlatego ze jest slaby, nieekonomiczny, występuje w ubogich wersjach wyposazenia, itp.
goral 81 Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Opublikowano 9 Lipca 2009 podalem linka do tej 1,6 bo miala fajny wypas, ale jesli to auto ma stracic moc po wlaczeniu klimy? to ja dziekuje prawda taka jest ze potrzebne mi autko, nie mam zbyt wiele kasy bo moje stare sie rozalilo totalnie a jeszcze go splacac musze wiec, chce miec audi pomimo ze tamto tez bylo audi i padlo, choc wsadzilem w nie kupe pieniedzy. nie chce 80 bo mi sie nie podoba, wole a4 chocby z 94r albo 100/a6 c4 ot cala prawda. co do 2.0 w b6 kolega taka kupil i do dzis pluje sobie w brode ze to zrobil, jego zdanie.
sołtys85 Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Powiem tak moje auto też traci bardzo duzo mocy przy właczonej klimie. Szczególnie czuć to w miescie przy ruszaniu, później nie czuć rożnicy. I jeszcze jedna kwestia auto nie jedzie wogóle poniżej 2 tyś obrotów - totalny muł. Mam jeszcze opla vectre 2.0 8V i powiem, że po miescie duzo lepiej sie jeździ 8V niż 20V. Poruszajac temat finansowy nie wiem czy A4 jest dbrym pomysłem tym bardziej, że masz raty za poprzednie auto. Jest to drogi w utrzymaniu samochód, ze wzgledu na zawieszenie. Nie bedzie już tej bajki z bezawaryjnością zawiechy w porównaniu z audi 80 b4. Jesli ma to być auto oszczędne to polecam instalację LPG sporo jest aut z instalkami na allegro. Jeśli chodzi o auta z turbiną polecane w tym temacie to nie są one tak oszczedne jak wszyscy mówią. Mi spala około 11l Lpg w trasie i 13-14 po mieście. Dokładnie sie zastanów przed zakupem, żeby poźniej nie załowac 2 razy.
Nosfer Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Ten link który wkleiłeś No i masz fajną wersję, kiera od esy, kox fotele - wg. mnie chyba najładniejsaze jakie wyszły do B5, klimatronic.. czego więcej ..
goral 81 Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Opublikowano 9 Lipca 2009 1,8t to tylko zadbane, nie interesuje mnie teraz ten silnik. problem z 80 jest taki ze praktycznie zadna nie ma klimatronica, malo ktora klime. zostaje wiec 100tka, tylko z jakim silnikiem? 2.0 nawet nie wiem czy z takim byla, ale 115km to zamalo na ta bude, 2,3mechaniczny wtrysk (tylko 3gen LPG, problemy masakara odpada) i zostaje 2,6 2,8. tdi tez odpada w tej kasie ktora mam bo za tamtego dalem 11tys i nawet roku nie przejezdzilem nim a wpakowalem w dziada 8tys no tez mi sie ona podoba ale problem w tym ze troche kasy mi braknie a nie chce i nie moge pozyczyac kasy mysle jeszcze na taka puknieta lekko: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=85451091&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=74&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=97&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&minFirstRegistrationDate=1994-01-01&maxPrice=3001&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=ONLY_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=EstateCar&tabNumber=1 tylko powiedcie przy jakim przebiegu zdziera sie mieszek w a4?? bo moja 100 miala 360tys i mieszek byl caly )
sołtys85 Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 tylko powiedcie przy jakim przebiegu zdziera sie mieszek w a4?? bo moja 100 miala 360tys i mieszek byl caly ) Ja mam 253 tyś km i mieszek jest w idealnym stanie ale nie wierzę, że jest oryginalny!!! Pedały zaczynają sie zdzierac przy takim przebiegu jak ja mam i kierownica skórzana jest juz dosyc wytarta. Stan siedzeń raczej jeszcze nie poprzecierane (kubełki)
goral 81 Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Opublikowano 9 Lipca 2009 to jeszcze spytam czy mieszek moze byc az tak waznym dowodem na ogromny przebieg?
Nosfer Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 to jeszcze spytam czy mieszek moze byc az tak waznym dowodem na ogromny przebieg? A skąd będziesz wiedział czy jest oryginalny ? _________________________________________________ [Wcześniej pisałem o tej B5 1.8 - za nie całe 3.000euro z 98roku. ] Ta, którą teraz wkleiłeś jest bez klimy no i nie ma zdjęć wnętrza - szkoda..
goral 81 Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Opublikowano 9 Lipca 2009 ta ostatnia rozbita ma klimatronic
Nosfer Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 A, rzeczywiście.. Nie zwróciłem uwagi. Ona to chyba tylko delikatnie puknięta jest, bo na masce tylko lekki wgniot widać. Tak to spoko, fajnie byłoby zobaczyć fotę wnętrza. Ile zł chcesz przeznaczyć na auto ? I jakie wyposażenie (Klima - a reszta jak będzie to dobrze, jak nie to nie ?)
goral 81 Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Opublikowano 9 Lipca 2009 powiem tak im mniej tym lepiej, bo zostanie mi na notariusza za mieszkanie:) ta za 1900E mi sie podoba, moge narazie smigac na benzynie, a czesci kupic z allegro byle czarne jak z niemiec to do 10000zl a jesli od nas to 12 tak klima kombi i reszta wsio ryba, kierownica i 4 kolko ) a no, i nie zielonaaa[br]Dopisany: 09 Lipiec 2009, 20:32_________________________________________________http://otomoto.pl/audi-a6-C8695969.html a co powiedcie na taka a6?
7ka Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 takze sie zastanawiam nad 4 cilindrami.. 1.6 i 101 km.. mysle ze dla kogos kto jezdzi i nie szaleje to bedzie dobre auto# 1.8 wiadomo ze 20V napewno lepiej chodzi 1.8T napewno ma swietne osiagi ale ja nie jestem zwolennikiem turbo.. ze wzgledu na koszty naprawy (niedawno robilem w 730d) ja powiem tak.. gdybym znalazl zadbane A4 to nawet nad V6 bym sie zastanowil
Audi TM3 Opublikowano 9 Września 2018 Opublikowano 9 Września 2018 (edytowane) No to teraz ja sie wypowiem Audi A4B5 1.6 AHL 1998R kupilem go jako złom za 2500 tyś Auto jeździło max 160km/h Stwierdziłem tak ze skoro kupuje auto 1.6i LPG a wszyscy uwazają ze to nie jedzie to ja go odrestauruje i udowodnie ze łykne nie jedno 1.8 (audi/ford/Golf) i teraz jak to zrobilem : Graty co wymienilem i nie bede pisal firm bo kazdy ma swoje zdanie i doświadczenia. Wszystko kosztowalo mnie ok 1500 zl Pompa paliwa/filtrpaliwa/koszyczki i uszczelki wtryskiwaczy /zawor cisnienia paliwa/czyszczenie wtryskow. Swiece/kable/cewka/nowa masa Filtr powietrza/przeplywka/czyszczenie przepustnicy/czyszcze kolektora ssącego. Uszczelnienie ukladu ssącego bardzo wazne i uszczelnienie ukladu wydechowego Nowa lambda Nowa mapa ECU i teraz tak : Paliwo tylko bp98 spalanie ok 10l /srednie spalanie gazolina ok 12/14 (wszystko takze po serwisie) cisnolem sie z mondeo 1.8 i przykro mi nie dal rady. V max mojej audi 220km/h Ciekawostki : pompa paliwa filtr paliwa i wtryski sa te same co w 1.8 swiece kable to samo. Rozni sie oczywiste glowica ale nowa mapa robi swoje. Wazne aby zadbac o dobre chlodzenie. Ja nie mam klimy visko chlodzi + dodatkowy elek. Wiatrak. Skrzynia to samo co w 1.8/ takze. Moja audi swietnie sie zbiera przy masie sedan. I V max zadowala a trasa srednio 160kmh. Zdrowa kondycja silnika nowy osprzęt i wszystko wystrojone to tajemnica. Edytowane 9 Września 2018 przez Audi TM3
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się