andrzej28 Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 1 Fault Found: 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground Jak w temacie proszę o podpowiedzi. Czy to jest przepływomierz czy coś innego? W miarę umiejętności stworzyłem na razie tylko logi statyczne i proszę o ich ocenę. Jeśli logi wykonane są niepoprawnie to proszę o jakieś wskazówki. dzieki
Darev Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 to proszę o jakieś wskazówki ... wskazówki to masz tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html - błąd dotyczy przepływomierza
andrzej28 Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Opublikowano 12 Lipca 2009 Dzięki za wskazówki. Niestety muszę pożyczyć laptopa żeby zrobić logi dynamiczne. Czy błąd 00553 wskazuje że przepływomierz kwalifikuje się do wymiany czy może są inne przyczyny moich problemów z autkiem. Przed chwilą wymontowałem przepływomierz (chciałem go przeczyścić) ale wygląda na czyściutki ,filtr powietrza też czysty. Autko strasznie kopci czarnym dymem gdy prze gazuje zaczyna się trząść i faluje na obrotach, musiałem ratować się gazem żeby nie zgasł. Czy przyczyną takiego zachowania jest tylko przepływomierz? Proszę o pomoc.
spanky Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 Dzięki za wskazówki. Niestety muszę pożyczyć laptopa żeby zrobić logi dynamiczne. Czy błąd 00553 wskazuje że przepływomierz kwalifikuje się do wymiany czy może są inne przyczyny moich problemów z autkiem. Przed chwilą wymontowałem przepływomierz (chciałem go przeczyścić) ale wygląda na czyściutki ,filtr powietrza też czysty. Autko strasznie kopci czarnym dymem gdy prze gazuje zaczyna się trząść i faluje na obrotach, musiałem ratować się gazem żeby nie zgasł. Czy przyczyną takiego zachowania jest tylko przepływomierz? Proszę o pomoc. albo sam przeplywomierz arbo instalacja ... posprawdaj kabelkologie oraz wtyczke [przeczysc]
andrzej28 Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Opublikowano 14 Lipca 2009 Dzięki bardzo, sprawdziłem instalacje, wypiąłem kostkę kilkakrotnie. Auto przestało kopcić wreszcie jakoś jeździ. Muszę jeszcze usunąć nieszczelność w interculeze i ustawić kąt wtrysku. Dzięki za odpowiedzi i obszerne informacje zamieszczone na forum
andrzej28 Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Opublikowano 15 Lipca 2009 Zrobię jak tylko pozbędę się dolegliwości, ustawię poprawnie kąt wtrysku i zlikwiduje nieszczelność interculera i tu moje pytanie do was. Czy da się to jakoś wyleczyć czy wymiana na nowy. Z tego co wiem ktoś klei plastiki , ktoś spawa aluminium ale czy naprawa wytrzyma pod ciśnieniem?
darkopolo Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 Zrobię jak tylko pozbędę się dolegliwości, ustawię poprawnie kąt wtrysku i zlikwiduje nieszczelność interculera i tu moje pytanie do was. Czy da się to jakoś wyleczyć czy wymiana na nowy. Z tego co wiem ktoś klei plastiki , ktoś spawa aluminium ale czy naprawa wytrzyma pod ciśnieniem? Nie baw się w taki pseudo naprawy,kup ori Boscha.Nie z Allegro!Kolega kupił do 1Z z allegro i po 1/2 roku się wysypał.
andrzej28 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2009 W miarę możliwości po ustawieniu kąta wtrysku zrobiłem logi dynamiczne i statyczne. Proszę o ich analizę i ocenę. Logi statyczne: Logi dynamiczne:
spanky Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 marne szanse zeby ktos meczyl sobie wzrok przy tym smietniku ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się