sikalafo Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Witam Moje autko to A4 Diesel 2.0 automat, ostatnio mam z nim mały problem, mianowicie podczas zapalania na rozgrzanym silniku skaczą mi na chwilę obroty silnika i pojawia się ciemny dym z rury wydechowej, po wystąpieniu tych objawów autko ewidentnie straciło swoją moc ;( na każdym z biegów ma zamułke. Nie znam się na tyle żeby cokolwiek podejrzewać czy przypuszczać co mogło sie uszkodzić, niedługo wybieram się na warsztat, bo muszę i tak wymienić amortyzatory, ale jeżeli ktoś miał podobne objawy prosił bym o jakąs pomoc w zdiagnozowaniu problemu i ewentualne przybliżeniu kosztów naprawy. Dzięki pozdrawiam Obroty: http://www.youtube.com/watch?v=L-GTbOM9xNQ Dym: http://www.youtube.com/watch?v=2PHV57uXD70
Rudi Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Z tym dymieniem to pewnie nieszczelność w dolocie. Ale radzę skontaktować się z kimś kto ma Vag (jeśli ty nie masz) i chociaż zczytać błędy. Taka moja propozycja
Grzegorz76 Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Nie jestem znawcą ale to tak wygląda jakby była ustawiona jakaś ogromna dawka rozruchowa. Ale niech się wypowiedzą fachowcy..
mlodyy Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 podepnij vag sprawdz bledy i zrob logi wszystko sie wyjasni
plochy Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 albo pompa do regulacji, albo nieszczelność w dolocie (sprawdź dokładnie wszystkie gumowe węże). Jeśli gazujesz go trochę na co dzień powinien być widoczny wyciek oleju (zabrudzony silnik, jakaś obudowa itd...) w miejscu w którym jest pęknięcie. Jak nic nie widać sprawdź koniecznie (zdjecie obudowy silnika od dołu) rurę od intercoolera do turbo - dziwnie powyginany w chińskie S wąż ciśnieniowy (gruby) to niestety czasami pęka.