Entreri 0 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Witam, Od pewnego czasu pojawily się drgania w zakresie predkości ok od 100-140 km/h, ale tylko przy dodawaniu gazu. Drgania przenoszą się na cały samochód. Objawy: 1. Im mocniej depcze tym drgania są większe. Jeśli bardzo powoli przechodze zakres to drgania sa male 2. Im wieksze obciązenie tym drgania wieksze przy przyspieszaniu pod gorke to samo. Z górki prawie nie odczuwalne. 3. Jak nie dodaje gazu w wspomnianym przedziale to drgan nie ma. 4. Sprawdzalem na biegu 3,4,5 i na kazdym to samo w tym zakresie predkosci Jeżdze na 18''/235/40. Skrzynia biegów malual 5. Proszę Kolegów o pomoc . Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdzi 45 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Entreri a nie wynika to bardziej z obrotow silnika ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Entreri 0 Posted July 13, 2009 Author Share Posted July 13, 2009 Wlasnie sprawdzalem to na roznych biegach tak zeby byly rozne predkosci obrotow i to samo na kazdym z biegow 3,4,5[br]Dopisany: 13 Lipiec 2009, 09:51_________________________________________________Wyglad na to ze powinienem umiescic ten temat w dziale zawieszenia sorry Koledzy za niedopatrzenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdzi 45 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Czy ja wiem Audi to jak na razie jedyna mi znana marka ktorej auta maja problemy z nieokreslonymi wibracjami nie dajacymi sie w zaden sposob zjdjagnozowac Link to comment Share on other sites More sharing options...
storm37 1 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 moze dwumas juz niedomaga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daimos 2 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 na początek poduszki silnika do sprawdzenia przyczyną może być też dwumas, pompowtryskiwacze :gwizdanie: Link to comment Share on other sites More sharing options...
dssn 0 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Zabłocone felgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
ste1 0 Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 Mialem cos podobnego, wymienilem drazki kierownicze i pomoglo Link to comment Share on other sites More sharing options...
domelq 2 Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 jak nie zależnie od obrotów to mogą byc felgi opony a jak nie to od zawiechy Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooralos 0 Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 zacznij od oglądnięcia kol, sprawdź czy felgi proste, wyważone, czy nie są po wewnętrznej stronie zabrudzone Link to comment Share on other sites More sharing options...
migdalek1985 0 Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 Przy takim szarpaniu silnikiem to jedyna możliwością jest dwumas tez mi to kiedyś dolegało. Powiedz mi czy nie zwiększałeś mocy silnika ? Uszkodzony wtrysk tez wywołałby szapanie ale o dynamicznej jeździe to już nie ma mowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Entreri 0 Posted August 4, 2009 Author Share Posted August 4, 2009 Przez pewien czas mnie nie bylo - urlop . Ale Koledzy powaznie wzialem sie za te drgania i tak: 1. Wyprostowalem felgi i wywazylem - praktycznie nic to nie dalo drgania nadal pozostaly co wiecej po przejechaniu ok 1000km pojawily sie nowe w zakresie od 40-70 km/h. 2. Pojechalem do jeszcze jednego mechanika postawil na przeguby wewnetrzne, wiec wymienilismy i od tamtej pory auto poprostu plynie!! zero jakich kolwiek wibracji. Z tego co rozmawialem to bardzo czesto zdaza sie ze te przeguby sie wyrabiaja. Dzieki za pomoc Koledzy pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
element 0 Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Ja obstawiam pompowtryskiwacze Właśnie sam będę je wymieniał, u mnie nie chodzi o predkość tylko raczej o obroty miedzy 1800 a 2200. sprawdzałem już poduszki, zawieszenie, nawet rozkrecałem silnik i sprawdzałem kolo dwumasowe, pada na pompowtryski. Bałem się tego jak ch...ra ale niestety trzeba będize wyłożyć z 4-5 kafli. Miej nadzieję, ze u Ciebie to nie to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek234 0 Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 A sprawdzałeś wydech, ja miałem podobnie przymierzałem się do dwumasa ale wymieniłem plecionkę i po sprawie -drgania znikneły. Jej oglądanie właściwie nic nie daje bo u mnie wyglądała jak nowa - trzeba wymienić żeby się przekonać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazuyaet 0 Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Witam JA mam podobny problem u mnie drgania zaczynają sie od 120 km/h w góre. Drgania są bardziej odczuwalne na gładkiej nawierzchni. na koleinach można powiedziec ze sie nie odczuwa. przy 120 na zgaszonym silniku te samdrgania. Drążek zmiany biegów nie lata ale jak trzyma sie reke na nim to czuje sie wibracje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
element 0 Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Jeśli byłaby to plecionka trzęsło by tez na postoju, to tylko podczas jazdy. a ile kosztuje plecionka? Rozkręciliśmy silnik by dobrać się do kola dwumasowego i sprzęgła, wszystko ok ,natomiast przy przęglądaniu wtrysków wyszło, że ktoś przy nich grzebał i je juz regenerował. Dlatego podejrzenie na nie. teraz czytając posty, wydaje mi się, że kazdy ma problem z wtryskami Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazuyaet 0 Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 U mnie problem z drganiami nawet jest jak przy 120 zgasze silnik. Zreszta każdy może to sobie przetestować to wykluczy np. wtryski. A mampytanie czy jak sie zgasi silnik to czy nadal mogą dochodzić drgania od skrzyni biegów i koła dwumasowego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobek80081 0 Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 U mnie panowie jest tak: koła wyważone felgi proste ale od 80km/h zaczyna się padaka drgania kiery i całej budy :kwasny:ja stawiam na opony fulda carat exelero 225/17/45.Czytałem gdzieś że są trefne moje akurat made in china.Ale jak to nie bedą opony to powidzcie od czego zacząć.Jutro zmienie na zimówki na ori felach 15,zobaczymy. .Widze że możliwości jest wieleeeee....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdzi 45 Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 bobek80081 w twoim przypadku stawiam na przeguby Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobek80081 0 Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 A jest jakaś możliwość sprawdzenia przegłubów czy aby napewno to ich winna?Bo to napewno nie tani element a nikt nie chce pieniędzy wyrzucać w błoto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daimos 2 Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 Przeguby wewnętrzne ciężko sprawdzić, praktycznie jak nie wymienisz to się nie przekonasz, można też wymienić smar na nowy ale jak są bardzo zużyte to za bardzo nie pomoże. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobek80081 0 Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Wydawało mi się że przegłub gdy jest zużyty to przy ruszniu na skreconych kołach "tyrkocze",ale widocznie nie tylko to jest objawem zużycia.Czyli mam rozumieć że ktoś już przerabił ten problem z drganiami i okazało się że to przegłuby miały wine? Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdzi 45 Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 tak np: w B5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazuyaet 0 Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 WitamJA mam podobny problem u mnie drgania zaczynają sie od 120 km/h w góre. Drgania są bardziej odczuwalne na gładkiej nawierzchni. na koleinach można powiedziec ze sie nie odczuwa. przy 120 na zgaszonym silniku te samdrgania. Drążek zmiany biegów nie lata ale jak trzyma sie reke na nim to czuje sie wibracje. A co sądzicie u mnie, bo nikt jeszcze nie odpisał. Dodam jeszcze że 10000km temu miałem wymieniane tarcze klocki i łożyska w przednich kołach. MOże też tu leż przyczyna . MOżna to sprawdzić na jakiejś stacji diagnostycznej Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdzi 45 Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Ogolnie to powiem wam ze znalazlem pewna prawidlowosc.ja tez borykam sie z drganiami ale wczoraj oddalem auto na serwis.Mialem pare spotkan za miastam wiec poporsilem o auto zastepcze.Dostalem nowa B8 2.0 TDI. Auto mialo 2 tys przebiegu , no nowka sztuka i ku mojemu zaskoczeniu w pewnym przedziale obrotow ( zwlaszcza na 4 biegu ) wyczuwalne byly wibracje w pewnym przedziale obrotow.czuc je bylo na lewarku i fotelu pasazera bo nawet moja lepsza polowa ktora nie ma za bardzo to taich rzeczach pojecia od razu zwrocila mi uwage , mowac widzisz wibruje jak u nas.Wydaje mi sie ze ma to cos wspolnego polozeniem silnika, nie wiem tylko czemu w niektorych autach to jest a w innych nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sieczek26 0 Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 miałem to samo w focusie drgało autem przy dodawaniu gazu od 70km w góre wymieniłem łożysko podpory półosi ale nie buło zmian więc wymieniłem półośki z angola i wstawiłem i przestało drgac a i jak go rozpędzonego dalem na luz to nic mi nie drgało czyli to samo co u ciebie NAPĘD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now