marii15 Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 Witam. Kilka dni temu jechałem w nocy i jak przyszło przycisnąć do wyprzedzania to nagle światła auta za mną znikneły :> (czarny dym je zasłonił), i to nie była granica rozsądku dla diesla. Dalej już nie kadze. EGR wyczyszczony, przewody do N75 wymienione, reszta przejrzana, wyczyszczona i dociągniete opaski. Filtr powietrza nowy i przepływomierz wyczyszczony. Auto scan - zero błędów. Na oko jest lepiej. Zrobiony komplet logów i prośba o analize: BS - 000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/580b2a750970e9f1.html 003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c52d51ce0b4d054e.html 004 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/37cc4a11ada81347.html 011 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/db6da9583f29cb96.html statyczne - 000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/656c42510333737b.html 001 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2e705504d9a39d21.html 003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f4c6a2be72bc783a.html 004 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ae1f131e91e75a50.html 007 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/43181b758270b3c4.html 013 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/10fe350491505461.html 023 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f139ae2584272f6d.html dynamiczne - 000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1711bff58072a9b9.html 001 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/12ba08074159238e.html 003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a766caec0bd5b005.html 004 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/52ca1b1b028eda33.html 008 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/cd1a226e9dad4013.html 010 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/269801fe156274a9.html 011 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c86626c3bd003e87.html Jak cos nie tak umieszczone to opierdziel i do kosza.
przemik Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 ustaw statyczny kąt wtrysku... reszta jest dobrze Pozdrawiam
marii15 Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Opublikowano 15 Lipca 2009 Dziękuję przemik, tak mi się wydawało, ale potrzebowałem jeszcze innych opinii. Jutro kąt wtrysku do idzie do poprawy. Pozdrawiam.
odzim Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 jak juz sie czegos czepic to turbo by moglo odrobine wczesniej sie podnosic masz prawidlowe ladowanie dopiero przy 2000tys a mogło by byc juz przy 1600-1700 tys obr
marii15 Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Opublikowano 15 Lipca 2009 Może już wymagać czyszczenia, bo auto było jezdzone z lekką nogą i jak je kupiłem to spodziewałem się tego. Ale poczekam jeszcze troche, będę teraz jechał w trasę autostradą to je trochę rozruszam. A czy późne wstawanie turbo to VTG zapieczone czy katalizator juz zawalony? Dzięki za ocenę. Pozdrawiam.
odzim Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 turbo jest ok nic tam robic nie trzeba to nie jego wina , kat wywalic i bedzie git :> :> :>
spanky Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 jak juz sie czegos czepic to turbo by moglo odrobine wczesniej sie podnosic masz prawidlowe ladowanie dopiero przy 2000tys a mogło by byc juz przy 1600-1700 tys obr pewnie kat zabity ....
marii15 Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Opublikowano 17 Lipca 2009 Kąt statyczny ustawiony. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d39a091f60410f3a.html Auto śmiga aż miło. Co do wywalania katalizatora to jeszcze poczekam.
odzim Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 czekaj , jak go w koncu wywalisz bedziesz myslal czemu tak późno to zrobilem :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się