bhuyaaka 0 Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Witam zakupiłem A4 2.5 Q - jestem juz po wymiance rozrządu - przed oddaniem do wymiany auto zaczęlo mi się sporadycznie troszke dusić, rano nie odpalało na pyk, troszke zakopciło. Mechanik - naprawde dobry żaden podrzędny garażowiec - stwierdził ze pompa wtryskowa się konczy - odebrałem autko po rozrządzie, generalnie jest ok, ale głośniej chodzi i jest na trybie awaryjnym (czy tryb awaryjny powoduje tą głośną prace silnika)- mechanik stwierdził ze w pompie cos tam nie załącza, i generalnie zaleca zrobienie z pompą porządku - odstawiam w poniedziałek znowu:(. Jakie są objawy końca pompy. Czy zna ktoś jakąś firmę niewyjebke, która oferuje regenerowane pompy wtryskowe z gwarancją - w okolicach Poznania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slaweq 1 Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Nie wiem czy wystepują wczesniejsze objawy gdy pompa zaczyna siadać U mnie auta smigało bez zarzutu, zgasło w trakcie jazdy i juz nie zapaliło... Co do regeneracji..., zakład Bosch-Serwis Śmietana, miejscowośc Kobiór Co prawda nie w okolicy Poznania, tylko na Śląsku, ale wysyłka kurierem i w ciagu 2-3 dni masz zrobioną pompke w domu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trzeniu Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Polecam również ten zakład o którym napisał Sławek Link to comment Share on other sites More sharing options...
bhuyaaka 0 Posted July 15, 2009 Author Share Posted July 15, 2009 no ok tylko skoro ja mam w trybie awaryjnym i jedzie normalnie - czasami ten tryb się wyłącza i jest ok przez chwilę to mozliwe ze pompa padła na 100% Link to comment Share on other sites More sharing options...
slaweq 1 Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Pompa może być w 100% sprawna a padnięte może być cos innego... Nie ma co gdybać..., Podepnij auto pod kompa i bedziesz wiedział co jest nie tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flyer 3 Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 no ok tylko skoro ja mam w trybie awaryjnym i jedzie normalnie - czasami ten tryb się wyłącza i jest ok przez chwilę to mozliwe ze pompa padła na 100% Watpie zeby to byla pompa... jak robil rozrzad? Na blokadach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomziom1 0 Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Podepnę się pod temat u mnie VAG 311.2 nie chce sie połączyć z pompą wtryskową cały czas brak komunikacji jak myślicie czemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bhuyaaka 0 Posted July 15, 2009 Author Share Posted July 15, 2009 no ok tylko skoro ja mam w trybie awaryjnym i jedzie normalnie - czasami ten tryb się wyłącza i jest ok przez chwilę to mozliwe ze pompa padła na 100% Watpie zeby to byla pompa... jak robil rozrzad? Na blokadach? tego nie wiem - mysle ze powinien wiedziec jak sie to robi zeby było dobrze - Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwy2731 0 Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 z pompa mozesz sie polaczyc jedynie KTSem,i to bezposrednio pod pompe, musisz sprawdzic kat wtrysku bo czesto przyczyna jest zacierajacy sie nastawnik kata wyprzedzania, no i sterownik ktory albo nie dziala albo nie trzyma parametrow,a i wtedy bedzie dymil, najlepiej wyslij pompe i jak postawia ja na stol to bedzie wszystko jasne.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bhuyaaka 0 Posted July 15, 2009 Author Share Posted July 15, 2009 ok podepne pod kompa i zobaczę... ale mówie zadymił dwa razy przed rozrządem - po wymianie nic nie dymi tylko głosniej chodzi - mocno "terkocze" jak starszy diesel i jest w trybie awaryjnym Link to comment Share on other sites More sharing options...
slaweq 1 Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Podepnę się pod temat u mnie VAG 311.2 nie chce sie połączyć z pompą wtryskową cały czas brak komunikacji jak myślicie czemu. W tym przypadku pewnie padła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flyer 3 Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 ok podepne pod kompa i zobaczę... ale mówie zadymił dwa razy przed rozrządem - po wymianie nic nie dymi tylko głosniej chodzi - mocno "terkocze" jak starszy diesel i jest w trybie awaryjnym Wybacz, ale pad pompy od razu po wymienia rozrzadu? Nie wydaje Ci sie to dziwne? :gwizdanie: :gwizdanie: Ja bym zlogowal auto, sprawdzil jak zostal zrobiony i ustawiony rozrzad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bhuyaaka 0 Posted July 15, 2009 Author Share Posted July 15, 2009 a czy ktos sie orientuje czy w okolicach poznania istnieje firma lub serwis który sprawdzi mi takie rzeczy UCZCIWIE. jak się okaże ze koles sciemnia to chyba "zatłuke" gnoja Link to comment Share on other sites More sharing options...
proton2 0 Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Podzielam tutaj zdanie Flyer-a. Nie wydaje mi się, żeby przyczyną trybu awaryjnego była tutaj sama pompa. Raczej problemem będzie źle ustawiony rozrząd, albo jakiś problem wywołany przez mechanika przy składaniu wszystkiego do kupy po wymianie rozrządu. U mnie w trybie awaryjnym też silnik pracował jak w starym traktorze, ale przyczyną nie była pompa tylko czujnik ciśnienia w doładowania. Podjedź na najbliższy spot w swojej okolicy, niech Ci podłączą vag-a i coś się wyjaśni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
?awa 0 Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 a ja obstawiam zły kąt wtrysku... Miałem to samo po wymianie rozrządu i "mechanik" zaczął mi cisnąć że może wtrysk sterujący padł :gwizdanie:... A więc zakupiłem interfejs i razem z chłopakami z forum ustawiłem kąt wtrysku i do dziś wszystko lata... Zanim oddasz gdzieś auto podepnij pod Vag'a i sprawdź chociaż błędy... jak się pojawi 00550 to kąt wtrysku do ustawienia... Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
bhuyaaka 0 Posted July 17, 2009 Author Share Posted July 17, 2009 pojechałem do niezależnego serwisu - podłaczyli po kompa - bład 0226 (regulacja początku wtrysku) - czyli jednak pompa?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wowo 0 Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 Nie. Kąt wtrysku do regulacji Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trzeniu Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 czyli niepoprawnie wykonana robota mechanika Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flyer 3 Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 pojechałem do niezależnego serwisu - podłaczyli po kompa - bład 0226 (regulacja początku wtrysku) - czyli jednak pompa?? Tak jak napisali koledzy. Kat wtrysku do regulacji - prosta sprawa, ale jak widac co drugi mechanik sobie z tym nie radzi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HONZIK79 0 Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 koledzy a co powiecie na ten problem ??? bo auto staneło jak wmurowane i nie pali błedy z VAGA :01318-control module for injection pump (j399) 49-10- no communications-intermittent Link to comment Share on other sites More sharing options...
slaweq 1 Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 koledzy a co powiecie na ten problem ??? bo auto staneło jak wmurowane i nie pali błedy z VAGA :01318-control module for injection pump (j399) 49-10- no communications-intermittent To samo co u mnie..., pompa do regeneracji Link to comment Share on other sites More sharing options...
bhuyaaka 0 Posted July 19, 2009 Author Share Posted July 19, 2009 pojechałem do niezależnego serwisu - podłaczyli po kompa - bład 0226 (regulacja początku wtrysku) - czyli jednak pompa?? Tak jak napisali koledzy. Kat wtrysku do regulacji - prosta sprawa, ale jak widac co drugi mechanik sobie z tym nie radzi... Jutro jade do tego mechanika. Ci w serwisie twierdzą ze w pewnych przypadkach moze to byc poczatek konca pompy - czy pompa siada nagle czy jest to raczej rozłożone w czasie?. Druga sprawa jaki jest koszt regeneracji z jaką gwarancją - ten mechanik wysyła gdzies do gdańska - i mówi ze około 3000 zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwy2731 0 Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 na 100% pompa sie konczy a mianowicie jesli mowi ci ze regulacja poczatku wtrysku to znaczy ze nastawnik kata wtrysku nie dziala tak jak trzeba, wiec do wymiany masz sterownik bo to jest integralna czesc z nastawnikiem, do tego zestaw uszczelnien membrana i robocizna, w lublinierobia to za 2tys. z roczna gwarancja.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
slaweq 1 Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Druga sprawa jaki jest koszt regeneracji z jaką gwarancją - ten mechanik wysyła gdzies do gdańska - i mówi ze około 3000 zł Zakład o którym Ci pisałem regeneruje pompy za 2000 brutto. Dają rok gwarancji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now