pawelwor Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Jeśli chodzi o zjechane "+" w podszybiu to lutownica w rękę i zrób sobie wyżłobienia tak, żeby można było je odkręcić większym płaskim śrubokrętem Może woda leje Ci się w tym samym miejscu do środka co i u mnie.. Przed zrobieniem zdjęć było w tym miejscu dużo syfu i kawałek silikonu, który stwardniał i odpadł od miejsca w którym powinien być, czyli tam gdzie rudego widać.
kebes Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Myslalem zeby pogrzac srubokret i wypalic nim - zeby moc odkrecic i dokrecic ale lutownica to tez niezly pomysl, dzieki..no zobacze dzis wszystko rozkladam co mi sie uda, i bede szukal moze znajde ktoredy to leci..jakby ktos mial jeszcze jakis pomysl albo rade to jestem otwarty na sugestie i z góry dzieki ---------- Post dopisany at 17:50 ---------- Poprzedni post napisany at 17:49 ---------- Jeśli chodzi o zjechane "+" w podszybiu to lutownica w rękę i zrób sobie wyżłobienia tak, żeby można było je odkręcić większym płaskim śrubokrętem Może woda leje Ci się w tym samym miejscu do środka co i u mnie.. Przed zrobieniem zdjęć było w tym miejscu dużo syfu i kawałek silikonu, który stwardniał i odpadł od miejsca w którym powinien być, czyli tam gdzie rudego widać. http://images42.fotosik.pl/320/300ba416e6416466m.jpg http://images40.fotosik.pl/1527/2f4941108da5abe7m.jpg http://images37.fotosik.pl/1497/2c2aa055f7e13a95m.jpg http://images37.fotosik.pl/1497/54d7b3ced400f18dm.jpg http://images50.fotosik.pl/1544/c11957642a970349m.jpg No mialem tez dziure w tym miejscu ktore zaznaczyles zakleilem ja klejem do szyb moze to cos da...ktos jeszcze ma jakies sugestie??
DementorIRL Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Panowie, a jak to jest z filtrem kabinowym? Czy filtr powinien być jakoś zabudowany czy osłonięty tylko tym czarnym podszybiem? U mnie po ściągnięciu podszybia jest goły filtr kabinowy, który już robi się mokry :/
pawelwor Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Panowie, a jak to jest z filtrem kabinowym? Czy filtr powinien być jakoś zabudowany czy osłonięty tylko tym czarnym podszybiem? U mnie po ściągnięciu podszybia jest goły filtr kabinowy, który już robi się mokry :/ Nad filtrem powinna być jeszcze rynienka, jeśli jej nie ma to obowiązkowo dokup. Widać ją na tym zdjęciu: ---------- Post dopisany at 16:58 ---------- Poprzedni post napisany at 16:52 ---------- Kebes, dzisiaj uszczelniłem i u siebie. Proponuję dla pewności jeszcze wyjąć obudowę filtra (tą, w którą wkłada się filtr, jest na 3 nakrętki roz.10) i obkleić jakimś silikonem wnękę wokół dolnej uszczelki. Przy okazji za nią jest dużo syfu, to zaopatrz się w odkurzacz, żeby do środka nie poleciało
kebes Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 No ostatnio jak to rozkrecałem to wyjąłem wszystko do gołej blachy ale nie mialem pod reką żadnego sylikonu i nie mialem jak uszczelnic obudowy filtra a tym klejem do szyb wolalem tego nie robic...wogóle to doszedlem do wniosku ze to podszybie jest kiepsko skonstruowane, powinno byc jakos lepiej rozwiazane u mnie nie trzyma sie bardzo scisło szyby moze to własnie wina tych plastikowych + ze sa wyrobione i nie moge ich dobrze dokrecic, patrzylem u sasiada który ma a4 96r i nie ma + tylko dosc spore - i podszybie za***iście przylega do szyby..musze jeszcze w tym pogrzebac, narazie czekam na kolege ktory ma przyjechac w czwartek i poszukamy od spodu tej rurki od skraplacza klimy bo nie moglem znalezc sam..przy okazji uszczelnie to co mowisz, i prysne caly samochod kerszerem i zobacze czy nadal gdzies leci ta woda bo wole byc pewien ze juz nie zaleje mi auta zanim włoże spowrotem cale wnetrze...
DementorIRL Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 A jak ta rynienka tam siedzi? Jakieś zatrzaski, śrubki?
pawelwor Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Kebes, wylot tej rurki znajdziesz mniej więcej nad katalizatorem schowany za osłoną termiczną (wkładasz rękę między karoserię, a osłonę). Ręką wyczujesz lekko wypukłą czarną gumową zatyczkę DementorIRL, rynienkę wsuwa się w metalowe coś tam, które są po obu stronach obudowy filtra. Na tej stronie masz foty jak to wygląda http://audi.pacula.eu/audi-a4-b5-wymiana-filtra-kabinowego-foto-story/ (czwarty wiersz, pierwsza fota)
kebes Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Tylko ze ja mam chyba 2 katalizatory bo mam V6-stke ;p nie wiedzialem ze tam jest jakas zatyczka, myslalem ze jakas rurka ze swobodnym odplywem i tamtedy skrapla sie woda z klimy...a wogole to chyba musze zainwestowac w taki plastik nad akumulatorem itd jak jest na tych zdjeciach z wymiany filtra kabinowego bo tego nie mam,ale pewnie to by i tak nic nie pomoze jak by zalewalo auto gdzies tamtedy...
pawelwor Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 A no tak, zapomniałem że masz benzynę, bo pisałem jak to jest w TDI Tak więc jak stoisz przodem do silnika to po lewej, mniej więcej pod akumulatorem na lewo od skrzyni biegów.
DementorIRL Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 Ja dzisiaj zainwestowałem w nową rynienkę nad filtrem kabinowym i mam nadzieję, że to zakończy na dobre temat z wodą w aucie.
kebes Opublikowano 6 Maja 2012 Opublikowano 6 Maja 2012 No ja uszczelnilem obudowe filtra kabinowego i mam nadzieje ze juz nie zobacze wody w srodku..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się