zajac109 Opublikowano 18 Lipca 2009 Opublikowano 18 Lipca 2009 witam znajomy ma audi a4 2,5 tdi z 2000 r i ma taki problem: zrobil remont silnika bo wałki byly uszkodzone, więc zrobil silnik, zrobił głowice, nowe wałki, wszystko na nowych czesciach febi, zapłacił ok 4 tys i po 10 tys km po zdjeciu pokrywy okazalo sie ze wałki sa wytarte tak, że prawie okragle i teraz pytanie co moze byc przyczyna tego ze zaistniala taka sytuacja, dodam ze auto jezdzilo bardzo fajnie, az pewnego dnia przestalo i wtedy wyszla ta sytuacja. Nie bylo butowane ani nic podobnego.
zajac109 Opublikowano 18 Lipca 2009 Autor Opublikowano 18 Lipca 2009 własnie tez o tym myslalem ale zostalo to sprawdzone i smarowanie jest OK
truckmaniac Opublikowano 18 Lipca 2009 Opublikowano 18 Lipca 2009 Jeżeli hydraulika jest OK, to jedyne, co mi przychodzi do głowy to jakaś wada materiałowa
Pszczółka12 Opublikowano 18 Lipca 2009 Opublikowano 18 Lipca 2009 Wałki z plasteliny. :gwizdanie: Fabryczne wytrzymują spokojnie 250-300tyś
marbol Opublikowano 18 Lipca 2009 Opublikowano 18 Lipca 2009 czy jest pewne że febi to właśnie febi? pochodzenie z pewnego żródła? bo nic innego nie można sobie wyobrazić
zajac109 Opublikowano 18 Lipca 2009 Autor Opublikowano 18 Lipca 2009 no wlasnie napewno sa febi, bo kolega teraz probuje je reklamowac ale z tego co slyszalem od znajomego mechanika, to najlepsze ori a co sadzicie o regenerowanych?
krzysiek23 Opublikowano 18 Lipca 2009 Opublikowano 18 Lipca 2009 tylko swiatek duzo osob poleca tego pana,zagadaj do kogos od 2,5 bo jest ich wielu i popytaj o niego
slaweq Opublikowano 18 Lipca 2009 Opublikowano 18 Lipca 2009 Jeśli regeneracja to tylko świątek http://www.swiatek.com.pl/go.live.php To co kolega zrobił to pewnie jakas lipa była..., były juz takie przypadki, że nowe wałki niewiadomego pochodzenia wycierały się po kilku tys km
Alona Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 po 10 tys?? :shocked: :shocked: skoro koleg brał z pewnego źródła, to nie ma co - trzeba reklamować!!!!!! przeciez to aż niemożliwe, że wałki febi sie wytarly po 10 tys. jakaś lipa pewnie była, no i cena tez jakoś dziwnie mała jak na ori częsci... reklamacja reklamacja, żadna regenracja!!!!! :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
bogdansky Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 a odma? nie chcial bym widziec tego co zostalo w oleju
A4szczepan Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 w tych silnikach wałki to pięta achillesowa niewiem chyba chcieli zarobić na wymianach też mam ten motor i narazie odpukać nic sie nie dzieje
zajac109 Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Opublikowano 29 Lipca 2009 no wlasnie kazalem sie koledze dopytac mechanikow czy wymienili albo czyscili odme
rav Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 czy wymienili albo czyscili odme Odmy się nie czyści ją się wymienia. A najlepiej na now typ która się nie zapycha.
augustA4 Opublikowano 30 Lipca 2009 Opublikowano 30 Lipca 2009 Jeżeli wałki rozrządu nie wytrzymują 10 tyś km to jest to nie tylko wada materiałowa ale również zła obróbka cieplna wałka. Jeżeli były to oryginalne febi to tylko reklamacja. Natomiast jeżeli nie to moim skromnym zdaniem nowe nie regenerowane. Jeżeli zużycie krzywej jest duże to regenerowane wałki nie wytrzymają długo. Oczywiście można to zrobić ale nawet pan Świątek nie da ci gwarancji na 200 tyś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się