trynity00 Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 Witam, proszę o analizę logów. Autko śmigało aż miło do czasu gdy podczas przyspieszania na chwilkę przestało ciągnąć i zaczęło przyspieszać tzw krótkimi skokami. Do 3tys. obrotów i pedał gazu jest wciśnięty do polowy jest ok ( zegar Boost pokazuje do 0,5 bara ) natomiast gdy gaz jest w podłodze autko pływa słychać jak turbina tłoczy powietrze i zaraz przestaje, zegar Boost pokazuje 1,1 - 1,3 a wskazówka faluje miedzy tymi wartościami potem doładowanie spada na 0,5 bara. Specyfikacja mojej A4 Chip moc ok 180KM i 290 Nm ( niestety bez hamowni ) Turbo K04-015 ( nówka sztuka ) DV dokładnie taka ( nowa ) http://cgi.ebay.com.au/PLUMB-BACK-Blow-Off-Valve-BOV-WRX-S13-S14-S15-R32-R33_W0QQitemZ150325690987QQcmdZViewItemQQptZAU_Car_Parts_Accessories?hash=item23001c026b&_trksid=p3286.m20.l1116 Filtr powietrza K&N wkład do fabrycznej puszki. Wskaznik doładowania boost Auto Gauge seria smoke Są to pierwsze moje logi jeżeli potrzeba zrobić jeszcze jakąś grupę proszę powiedzieć. Wiem, że AEB jest ubogi w czujniki ale może coś wypatrzycie. Logi dynamiczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e39b7a612d640f47.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/807bf15bc7924287.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ece37e589cec4a6a.html Logi Statyczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ac64b079e40ef30.html grupa 002 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b3ea5cd2612ad91e.html grupa 011
GRazny Opublikowano 21 Lipca 2009 Opublikowano 21 Lipca 2009 przepływka powinna pokazywać conajmniej 150g przy wyższych obrotach... ale czekaj na ekspertów od których dostaniesz ochrzan za to że robisz 3 grupy naraz
201ty Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Logi są za krótkie, dla przepływki daj do 6000RPM, kanał 25 też za krótki i nie widać obrotów. Ale wysterowanie N75 na poziomie 5% daje do myślenia. Wygląda na to , że ecu chce obcinać doładowanie.
trynity00 Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Opublikowano 22 Lipca 2009 Ok dzięki Panowie za uwagi zrobię jeszcze raz logi i wystawie ponownie. Może jutro mi się uda
mstan Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Witam Temperatura silnika jest za niska,lub nie dogrzałeś silnika. Sondę zrób statyczne 7,8.Przepływka ma dość wysoką wartość do dawki paliwa Pozdrawiam
szogun0 Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Loguj każdą grupę osobno, wtedy jest większa częstotliwość odczytu. Przepływomierz ładnie zmierzył. Natomiast występuje jakiś problem z regulacją ciśnienia. I to jest problem, bo u mnie nawet kiedy układ był nieszczelny i DV uszkodzony, to nie było takich odchyłek.
trynity00 Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Opublikowano 25 Lipca 2009 Panowie zrobię logi zgodnie ze wskazówkami jutro wieczorem i w nocy wrzucę na forum. dzięki bardzo za cenne uwagi :> :> zobaczymy co się wykluje [br]Dopisany: 23 Lipiec 2009, 15:28_________________________________________________Witam, przedstawiam nowe logi mam nadzieje, ze będą czytelniejsze. Przed robieniem logów znalazłem błąd przepływomierza, który wykasowałem ale po zrobieniu logów znowu się pojawił. Podczas robienia logów ciśnienie doładowania pływało w zakresie 2000 do 3000 między 3000 a 5000 stabilizowało się na 1 bar natomiast po przekroczeniu 5000 tys spadało na 0,5 bara. 1 Fault Found: 16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High P0103 - 35-10 - - - Intermittent Oto moje wypociny STATYCZNE http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4611ea6efdb0ebff.html grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ca993b86904bdf08.html grupa 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/713798ac625dde77.html grupa 002 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a86cbd69eb140daf.html grupa 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/49777e7700193624.html grupa 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8bdb7a64ed859d03.html grupa 011 Dynamiczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/68ff15291d19ffad.html grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ec827a26c7868952.html grupa 002 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f716957875da8a4d.html grupa 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/484d1010116c36df.html grupa 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/343ca55abf321255.html grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f40c6c80828ac1e7.html grupa 025 Pozdrawiam i czekam na analizę
fend18 Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 odnosnie tego bledu, mialem taki blad, po wyjeciu przeplywomierza okazalo sie ze nie mialem tego male drucika w puszce co zakonczylo sie wymianna przeplywomierza.
mstan Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 Witam Faktycznie czeka Cię wymiana przepływki (wysokie napięcie) Pozdrawiam
trynity00 Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Opublikowano 27 Lipca 2009 Panowie nie wiem co jest przyczyna tego błędu ale gdyby przepływka była walnięta dawałaby stała wartość zobaczcie sobie grupę 002 dynamiczną a tam przepływka szwankuje w zakresie 2000-3500 ( i tu mi samochód szarpie ) potem jest idealnie aż do 5000 nastepnie spadek mocy i lipa. Rzucę na nią okiem może coś znajdę
trynity00 Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Opublikowano 28 Lipca 2009 Dzięki za rade zaczynam szukać przepływki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się