Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Proszę o analizę logów - problem z doładowaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, proszę o analizę logów.

Autko śmigało aż miło do czasu gdy podczas przyspieszania na chwilkę przestało ciągnąć i zaczęło przyspieszać tzw krótkimi skokami. Do 3tys. obrotów i pedał gazu jest wciśnięty do polowy jest ok ( zegar Boost pokazuje do 0,5 bara ) natomiast gdy gaz jest w podłodze autko pływa słychać jak turbina tłoczy powietrze i zaraz przestaje, zegar Boost pokazuje 1,1 - 1,3 a wskazówka faluje miedzy tymi wartościami potem doładowanie spada na 0,5 bara.

Specyfikacja mojej A4

Chip moc ok 180KM i 290 Nm ( niestety bez hamowni ) :(

Turbo K04-015 ( nówka sztuka )

DV dokładnie taka ( nowa ) http://cgi.ebay.com.au/PLUMB-BACK-Blow-Off-Valve-BOV-WRX-S13-S14-S15-R32-R33_W0QQitemZ150325690987QQcmdZViewItemQQptZAU_Car_Parts_Accessories?hash=item23001c026b&_trksid=p3286.m20.l1116

Filtr powietrza K&N wkład do fabrycznej puszki.

Wskaznik doładowania boost Auto Gauge seria smoke

Są to pierwsze moje logi jeżeli potrzeba zrobić jeszcze jakąś grupę proszę powiedzieć. Wiem, że AEB jest ubogi w czujniki ale może coś wypatrzycie.

Logi dynamiczne

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e39b7a612d640f47.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/807bf15bc7924287.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ece37e589cec4a6a.html

Logi Statyczne

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ac64b079e40ef30.html grupa 002

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b3ea5cd2612ad91e.html grupa 011

Opublikowano

przepływka powinna pokazywać conajmniej 150g przy wyższych obrotach... ale czekaj na ekspertów :cool1: od których dostaniesz ochrzan za to że robisz 3 grupy naraz :thumbdown:

Opublikowano

Logi są za krótkie, dla przepływki daj do 6000RPM, kanał 25 też za krótki i nie widać obrotów. Ale wysterowanie N75 na poziomie 5% daje do myślenia. Wygląda na to , że ecu chce obcinać doładowanie.

Opublikowano

Witam

Temperatura silnika jest za niska,lub nie dogrzałeś silnika.

Sondę zrób statyczne 7,8.Przepływka ma dość wysoką wartość do dawki paliwa

Pozdrawiam

Opublikowano

Loguj każdą grupę osobno, wtedy jest większa częstotliwość odczytu.

Przepływomierz ładnie zmierzył.

Natomiast występuje jakiś problem z regulacją ciśnienia.

I to jest problem, bo u mnie nawet kiedy układ był nieszczelny i DV uszkodzony, to nie było takich odchyłek.

Opublikowano

Panowie zrobię logi zgodnie ze wskazówkami jutro wieczorem i w nocy wrzucę na forum.

dzięki bardzo za cenne uwagi

:> :>

zobaczymy co się wykluje [br]Dopisany: 23 Lipiec 2009, 15:28_________________________________________________Witam, przedstawiam nowe logi mam nadzieje, ze będą czytelniejsze.

Przed robieniem logów znalazłem błąd przepływomierza, który wykasowałem ale po zrobieniu logów znowu się pojawił.

Podczas robienia logów ciśnienie doładowania pływało w zakresie 2000 do 3000 między 3000 a 5000 stabilizowało się na 1 bar natomiast po przekroczeniu 5000 tys spadało na 0,5 bara.

1 Fault Found:

16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High

P0103 - 35-10 - - - Intermittent

Oto moje wypociny :confused4: STATYCZNE

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4611ea6efdb0ebff.html grupa 000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ca993b86904bdf08.html grupa 001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/713798ac625dde77.html grupa 002

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a86cbd69eb140daf.html grupa 007

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/49777e7700193624.html grupa 008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8bdb7a64ed859d03.html grupa 011

Dynamiczne

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/68ff15291d19ffad.html grupa 000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ec827a26c7868952.html grupa 002

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f716957875da8a4d.html grupa 007

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/484d1010116c36df.html grupa 008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/343ca55abf321255.html grupa 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f40c6c80828ac1e7.html grupa 025

Pozdrawiam i czekam na analizę

Opublikowano

odnosnie tego bledu, mialem taki blad, po wyjeciu przeplywomierza okazalo sie ze nie mialem tego male drucika w puszce co zakonczylo sie wymianna przeplywomierza.

Opublikowano

Panowie nie wiem co jest przyczyna tego błędu ale gdyby przepływka była walnięta dawałaby stała wartość zobaczcie sobie grupę 002 dynamiczną a tam przepływka szwankuje w zakresie 2000-3500 ( i tu mi samochód szarpie ) potem jest idealnie aż do 5000 nastepnie spadek mocy i lipa.

Rzucę na nią okiem może coś znajdę

Opublikowano

przepływka do wymiany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...