Bobasan Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Witam wszystkich. Proszę o analizę logów po wymianie rozrządu w ASO VW Wojtanowicz... wcześniej autko zawitało do Dynosoft Wrocław ( 171KM/368Nm). Moim zdaniem po wymianie rozrządu brakuje trochę koksu, dodam tylko że po wizycie w Dyno śmigało elegancko. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i rady. Basic Settings BS 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a20ba19ab883e023.html BS 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/022a87276c717924.html BS 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c83001b0dfc34bc.html Statyczne S 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ffb79e50d9e844e2.html S 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2dae060114a238e4.html S 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c9e7a130d1e994c.html S 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/73d28a1f6bf5428b.html S 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b6a527c69676c804.html S 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/61a19e746735f1e2.html S 018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/865160dc8f8c27f1.html S 023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7208d215060a4bba.html Dynamiczne D 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a3dc729d94b1067.html D 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/17286fb9d4581a70.html D 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/268ff3c37dc9508b.html D 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bee717d13b8c1d03.html D 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1116d27c7ebb923d.html D 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d084fc5fd07b7fc.html D 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5df953f405da9135.html Z góry dziękuje.
DareQ Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Rozrzad, termostat, pompki OK. Ale: - niedoladowanie w zakresie 2500-3200rpm - przepływka tnie dawki paliwa
przemik Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 niedoladowanie w zakresie 2500-3200rpm Pewnie lekko sie kierowniczki przycinają. Oprocz tego wszystko cacy... Pochwal sie wykresem...
Bobasan Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Opublikowano 28 Lipca 2009 Wykres jest już od dawna na forum: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_wyniki_pracy_mirassa_dynosoft_day_wroclaw-t79726.0.html. Martwi mnie to niedoładowanie...rzeczywiście w grupie 11 widac istotę problemu. Ciekawy jest fakt że przed wymianą rozrządu niby wszystko grało, autko zbierało się aż miło, natomiast wczoraj jak wyjechałem z ASO czułem że przy wyższych obrotach trochę brakuje koksu... Kierownice raczej nie powinny się przucinac...chociaż ostatnio jeżdze służbówka, a A4 odpoczywa w garażu. Pytanie co jest istotą problemu?
przemik Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Nie sadze zeby to byl problem przeplywomierza... Mysle, ze warto by pokazac logi dynamiczne chlopakom z Dynosoftu Pozdrawiam
Bobasan Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Opublikowano 29 Lipca 2009 No jestem już umówiony na jutro...chciałbym jeszcze żeby wypowiedzieli się na ten temat "herosi" tego forum. Mam nadzieję że zerkną na mojego posta. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 28 Lipiec 2009, 11:45_________________________________________________Dzisiaj przyjrzałem się logom ponownie...i nie zauważyłem żeby przepływka odcinała paliwo, tak jak pisał wcześniej kolega. Jedyny problem to niedoładowanie... Niepokoi mnie jeszcze fakt iż spalanie wzrosło...na mieście z 7l do 8,5-9 Pomocy.
letallec Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 Ja również nie widze tam nic zlego oprocz tego niedoladowania. Jedz na korekte softu
spanky Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 - przepływka tnie dawki paliwa jezeli masz na mysli koncowke obrotow to ja bym sie zastanaowil czy to lmm czy ogranicznik dymienia jest tak poprowadzony ... [bo jak widac auto po sofcie] Do samego zainteresowanego generalnie auto wyglada na zdrowe i to tyle co mozna powiedziec , jezeli problem nie daje CI spac to proponuje podjechac do dynosoftu oni dlubali fure i napewno rozwieja Twoje watpliwosci ... p.s a brak moczu moze wlasnie spowodowany jest tym lekkim niedoaldowaniem w najbardziej uzytecznym przedziale obrotow ....
Bobasan Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Opublikowano 29 Lipca 2009 [ Do samego zainteresowanego generalnie auto wyglada na zdrowe i to tyle co mozna powiedziec , jezeli problem nie daje CI spac to proponuje podjechac do dynosoftu oni dlubali fure i napewno rozwieja Twoje watpliwosci ... p.s a brak moczu moze wlasnie spowodowany jest tym lekkim niedoaldowaniem w najbardziej uzytecznym przedziale obrotow .... Dzieki wielkie za pomoc. Jutro furmanka jedzie do chłopaków z Dyno...mam nadzieję że korekta przywróci jej wigor. Wracając do spalania, myślisz że niedoładownie może powodowac wzrost paliwożerności auta? Pozdrawiam.
spanky Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 Wracając do spalania, myślisz że niedoładownie może powodowac wzrost paliwożerności auta? Pozdrawiam. w Twoim przypadku nie ....
Bobasan Opublikowano 30 Lipca 2009 Autor Opublikowano 30 Lipca 2009 No to problem spalania rozwiązany....dziwna sprawa ale wina najprawdopodobniej leży po stronie...paliwa :gwizdanie: Od początku jak mam autko, tankuje tylko V-Power na Shell'u i do głowy by mi nie przyszlo że zalali mi taki gnój!! Dzisiaj zatankowałem do pełna (V'ka również na Shell'u )...przejechałem 10km, patrze na kompa a tam 6,5l/100km ( miasto ) . Dla pewności, przejechałm sie jeszcze jakieś 30 km autostradą, później znowu miasto...spalanie wróciło do "normalnego" poziomu. Uffff.... Teraz tylko korekta softu i mam nadzieje że wszystko wróci do normy. Pozdrawiam.
spanky Opublikowano 30 Lipca 2009 Opublikowano 30 Lipca 2009 Teraz tylko korekta softu i mam nadzieje że wszystko wróci do normy. Pozdrawiam. a po co korekta softu ?
Bobasan Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Opublikowano 31 Lipca 2009 a po co korekta softu ? korekta ze względu na niedoładowanie...[br]Dopisany: 31 Lipiec 2009, 09:52_________________________________________________Już po sprawie...w dniu dzisiejszym chłopaki z Dyno skorygowali soft....rezultaty , merc 2,2cdi nie dał rady . Autko śmiga jak marzenie...spalanie w normie...nic tylko jeździc Pozdrowienia dla wszystkich, jeszcze raz dzięki za pomoc i zainteresowanie tematem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się