Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o analizę logów po wymianie rozrządu i wirusie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Proszę o analizę logów po wymianie rozrządu w ASO VW Wojtanowicz... wcześniej autko zawitało do Dynosoft Wrocław ( 171KM/368Nm).

Moim zdaniem po wymianie rozrządu brakuje trochę koksu, dodam tylko że po wizycie w Dyno śmigało elegancko.

Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i rady.

Basic Settings

BS 000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a20ba19ab883e023.html

BS 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/022a87276c717924.html

BS 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c83001b0dfc34bc.html

Statyczne

S 000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ffb79e50d9e844e2.html

S 001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2dae060114a238e4.html

S 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c9e7a130d1e994c.html

S 004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/73d28a1f6bf5428b.html

S 007

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b6a527c69676c804.html

S 013

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/61a19e746735f1e2.html

S 018

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/865160dc8f8c27f1.html

S 023

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7208d215060a4bba.html

Dynamiczne

D 000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a3dc729d94b1067.html

D 001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/17286fb9d4581a70.html

D 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/268ff3c37dc9508b.html

D 004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bee717d13b8c1d03.html

D 008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1116d27c7ebb923d.html

D 010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d084fc5fd07b7fc.html

D 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5df953f405da9135.html

Z góry dziękuje.

Opublikowano

Rozrzad, termostat, pompki OK.

Ale:

- niedoladowanie w zakresie 2500-3200rpm

- przepływka tnie dawki paliwa

Opublikowano

niedoladowanie w zakresie 2500-3200rpm

Pewnie lekko sie kierowniczki przycinają.

Oprocz tego wszystko cacy... :)

Pochwal sie wykresem... :wink4:

Opublikowano

Wykres jest już od dawna na forum:

http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_wyniki_pracy_mirassa_dynosoft_day_wroclaw-t79726.0.html.

Martwi mnie to niedoładowanie...rzeczywiście w grupie 11 widac istotę problemu.

Ciekawy jest fakt że przed wymianą rozrządu niby wszystko grało, autko zbierało się aż miło, natomiast wczoraj jak wyjechałem z ASO czułem że przy wyższych obrotach trochę brakuje koksu...

Kierownice raczej nie powinny się przucinac...chociaż ostatnio jeżdze służbówka, a A4 odpoczywa w garażu.

Pytanie co jest istotą problemu?

Opublikowano

Nie sadze zeby to byl problem przeplywomierza...

Mysle, ze warto by pokazac logi dynamiczne chlopakom z Dynosoftu :wink4:

Pozdrawiam

Opublikowano

No jestem już umówiony na jutro...chciałbym jeszcze żeby wypowiedzieli się na ten temat "herosi" tego forum.

Mam nadzieję że zerkną na mojego posta.

Pozdrawiam.[br]Dopisany: 28 Lipiec 2009, 11:45_________________________________________________Dzisiaj przyjrzałem się logom ponownie...i nie zauważyłem żeby przepływka odcinała paliwo, tak jak pisał wcześniej kolega.

Jedyny problem to niedoładowanie...

Niepokoi mnie jeszcze fakt iż spalanie wzrosło...na mieście z 7l do 8,5-9 :wallbash:

Pomocy.

Opublikowano

Ja również nie widze tam nic zlego oprocz tego niedoladowania. Jedz na korekte softu :hi:

Opublikowano

- przepływka tnie dawki paliwa

jezeli masz na mysli koncowke obrotow to ja bym sie zastanaowil czy to lmm czy ogranicznik dymienia jest tak poprowadzony ... [bo jak widac auto po sofcie]

Do samego zainteresowanego

generalnie auto wyglada na zdrowe i to tyle co mozna powiedziec ,

jezeli problem nie daje CI spac to proponuje podjechac do dynosoftu oni dlubali fure i napewno rozwieja Twoje watpliwosci ...

p.s a brak moczu moze wlasnie spowodowany jest tym lekkim niedoaldowaniem w najbardziej uzytecznym przedziale obrotow ....

Opublikowano

[

Do samego zainteresowanego

generalnie auto wyglada na zdrowe i to tyle co mozna powiedziec ,

jezeli problem nie daje CI spac to proponuje podjechac do dynosoftu oni dlubali fure i napewno rozwieja Twoje watpliwosci ...

p.s a brak moczu moze wlasnie spowodowany jest tym lekkim niedoaldowaniem w najbardziej uzytecznym przedziale obrotow ....

Dzieki wielkie za pomoc.

Jutro furmanka jedzie do chłopaków z Dyno...mam nadzieję że korekta przywróci jej wigor.

Wracając do spalania, myślisz że niedoładownie może powodowac wzrost paliwożerności auta?

Pozdrawiam.

Opublikowano

Wracając do spalania, myślisz że niedoładownie może powodowac wzrost paliwożerności auta?

Pozdrawiam.

w Twoim przypadku nie ....

Opublikowano

No to problem spalania rozwiązany....dziwna sprawa ale wina najprawdopodobniej leży po stronie...paliwa :gwizdanie:

Od początku jak mam autko, tankuje tylko V-Power na Shell'u i do głowy by mi nie przyszlo że zalali mi taki gnój!!

Dzisiaj zatankowałem do pełna (V'ka również na Shell'u )...przejechałem 10km, patrze na kompa a tam 6,5l/100km ( miasto ) :naughty:.

Dla pewności, przejechałm sie jeszcze jakieś 30 km autostradą, później znowu miasto...spalanie wróciło do "normalnego" poziomu. Uffff....

Teraz tylko korekta softu i mam nadzieje że wszystko wróci do normy.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Teraz tylko korekta softu i mam nadzieje że wszystko wróci do normy.

Pozdrawiam.

a po co korekta softu ?

Opublikowano

a po co korekta softu ?

korekta ze względu na niedoładowanie...[br]Dopisany: 31 Lipiec 2009, 09:52_________________________________________________Już po sprawie...w dniu dzisiejszym chłopaki z Dyno skorygowali soft....rezultaty :naughty:, merc 2,2cdi nie dał rady :naughty:.

Autko śmiga jak marzenie...spalanie w normie...nic tylko jeździc :wink4:

Pozdrowienia dla wszystkich, jeszcze raz dzięki za pomoc i zainteresowanie tematem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...