wojtek555 Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Witam, Jakiś czas temu autko zaczęło mi więcej spalać (co najmniej 1-2l w mieście przy takiej samej dynamice jazdy). Na ostatnim przeglądzie nic mi nie wykryli (ale pewnie ograniczyli się do sprawdzenia samych błędów, a o ich braku to i bez nich wiem...). Zebrałem się za logi i ze wstępnej analizy widzę coś z EGR zaworem... Możecie spojrzeć i potwierdzić co to może być. Coś oprócz tego jeszcze nie hula? BS: 003 011 Dynamiczne: 001 003 004 008 010 011 Statyczne: 001,003,004 007,013,014 018,023
przemik Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 Do wymiany - termostat Do sprawdzenia - przewodu ukladu podcisnienia oraz sterowania EGR i klapy gaszącej. Dawno w tym aucie był zmieniany rozrzad ?
wojtek555 Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Opublikowano 29 Lipca 2009 rozrząd jakieś 15tyś temu, a jest coś co wskazuje potencjalne z nim problemy?
spanky Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 Do sprawdzenia - przewodu ukladu podcisnienia oraz sterowania EGR i klapy gaszącej. a po co ? [tak pytam z ciekawosci ]
przemik Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 Do sprawdzenia - przewodu ukladu podcisnienia oraz sterowania EGR i klapy gaszącej. a po co ? [tak pytam z ciekawosci ] Na podstawie tego co widac w 003 BS i 011 BS... chyba ze to norma...
spanky Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 Na podstawie tego co widac w 003 BS i 011 BS... chyba ze to norma... jak dla mnie to norma ....
wojtek555 Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Opublikowano 31 Lipca 2009 ok, wymienie termostat przy najbliższej okazji. A z tym EGRem to może być coś podobnego do poniższego? Tutaj równiez cały czas zawór był zamknięty (100,6%) i wymiana kabelków z wtyczką pomogła. http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=202923 Reszta wygląda w miarę OK?
przemik Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 Nic nie rob z EGR - skoro rozrząd byl wymieniany 15 tys temu to skupiłbym sie na ustawieniu kąta synchronizacji.
spanky Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 zostaw EGR .. masz wazniejsze rzeczy do zrobienia ....
wojtek555 Opublikowano 16 Października 2009 Autor Opublikowano 16 Października 2009 powyższe poprawiłem już dawno, jednak dopiero teraz zebrałem się na ponowne logi. Ustawiono kąt synchronizacji (jest teraz równe 0). Po wymianie termostatu temperatura po rozgrzaniu jest ok.87, czasem dochodzi ponad 89. Załączam nowe logi: dynamic 001 dynamic 003 dynamic 004 dynamic 008 dynamic 010 dynamic 011 static 001,003,004 static 007,013,014 static 018,023 bs 003 bs 011[br]Dopisany: 10 Październik 2009, 22:44_________________________________________________widzi ktoś z Was jeszcze jakieś niedoskonałości? Spalanie zauważalnie się poprawiło, ale cały czas jeszcze autko zużywa trochę więcej niż jeszcze pół roku temu a styl jazdy został mi raczej ten sam... Przy dodawaniu gazu od ok. 2100 obrotów słychać ciche świsty, na pierwszy rzut oka nie znalazłem żadnej nieszczelności, ale może jednak... Na podstawie logów da się stwierdzić na którym miejscu powinienem się skupić?
przemik Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 W mojej ocenie jest OK... skad ten termostat masz ?
spanky Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 cos ten termostat jakis taki lichy ...
wojtek555 Opublikowano 18 Października 2009 Autor Opublikowano 18 Października 2009 termostat wymieniany w ASO... Wcześniej temperatura nie przekraczała 84, dzień po wymianie termostatu (jeszcze w lecie) autko rozgrzewało się do ok. 88.9, teraz jak robiłem logi kilka dni temu było dość mroźno i o te 2-3 stopnie mniej, ale i tak lepiej niż przed wymianą... ale wątpię by temperatura na zewnątrz miała na to aż taki wpływ... możliwe by tak szybko oryginalny termostat mi się już popsuł i niedomykał?
PAWEL69 Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 możliwe by tak szybko oryginalny termostat mi się już popsuł i niedomykał? Możliwe jest że szwankuje sprzęgiełko wiskotyczne. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się