dareksa1 Opublikowano 30 Lipca 2009 Opublikowano 30 Lipca 2009 Witam kolegów Mam problem z moją AUDI: auto nie ma przyspieszenia (siły), oraz obroty falują (silnik tak jakby szarpał, nierówno pracował) najbardziej gdy silnik jest zimny, natomiast po rozgrzaniu też falują obroty lecz może troszkę mniej. Nie mam pojęcia co mam robić. Zrobiłem więc logi statyczne i dynamiczne. Grupy 000 nie udało mi się zrobić, ponieważ program krzyczał, że musi być aktywowany, a ja nie wiem jak to mam zrobić. Proszę o ocenę logów statycznych i dynamicznych i pomoc w tej sprawie. Logi statyczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d932371798a99bb6.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/72b8c72d9e6f267c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ded7aa813c742a6.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f9be5f0425058d3b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/56ecf37a2fa174a8.html Logi dynamiczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/795b14b5f0f3526e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a4e0880ed07c7a21.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7884e76daa6eff22.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f077214fa3d181e0.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2b82141bc428a53b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1011cb410e3a9752.html Pozdrawiam Paweł
przemik Opublikowano 30 Lipca 2009 Opublikowano 30 Lipca 2009 Bedziesz musial sie zaopatrzec w pelna wersje VAG... do oceny kondycji silnika potrzebne sa logi grup w trybie "Basic Settings" oraz grupa 000. Dodatkowo proponuje zapoznac sie z tym tematem : http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html bedziesz wiedzial jakie grupy robic a jakich nie. Co do Twojego problemu : z opisu i z logów wynika, ze konieczne bedzie wyczyszczenie nastawnika oraz wymiana termostatu. Jest tez spore niedoładowanie (stad motor nie ma siły ) - nalezy sprawdzic stan wezy ukladu dolotowego oraz poprawnosc domykania sie zaworu upustowego. Reszta wyjdzie po zamieszczeniu pozostalych logów.
dareksa1 Opublikowano 30 Lipca 2009 Autor Opublikowano 30 Lipca 2009 Jeśli ktoś posiada pełną wersję VAG, to może by udostępnił. Ja posiadam wersję 3.11 i 4.09, ale za pomocą ich nie mogę wykonać pełnych logów: grupy 000 oraz Basic Settings. Może ktoś wie, kto by się podjął z okolic Warszawy wyczyścić nastawnik w pompie? Po czym poznajesz, że trzeba wyczyscić ten nastawnik i wymienić termostat?
f16mysliwiec Opublikowano 30 Lipca 2009 Opublikowano 30 Lipca 2009 JA tez szukam kogos do wyczyszczenia nastawnika z okolic warszawy !!!!
szogun0 Opublikowano 30 Lipca 2009 Opublikowano 30 Lipca 2009 Nie chce mi się patrzeć na wszystko. Po 1 logu widzę, że turbina nie pompuje tyle ile powinna. Masz dziurę w dolocie, albo uszkodzony zaworek sterowania turbiną, albo problem z podciśnieniami, albo problem z samą turbiną. Musisz jeszcze poszukać lub zrobić logi jak podpowiadają koledzy.
dareksa1 Opublikowano 30 Lipca 2009 Autor Opublikowano 30 Lipca 2009 Nie mam niestety pelnej wersji programu VAG, żeby te logi zrobić. Gdyby któyś z kolegów miał to byłbym wdzięczny za udostępnienie. Mój adres mailowy: [email protected] Z góry dzięki za pomoc
przemik Opublikowano 30 Lipca 2009 Opublikowano 30 Lipca 2009 Moge podać namiary na chlopaka z Warszawy(Rembertów) ktory czysci nastawniki - info na PW.
dareksa1 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Jesli mozesz to podaj namiar do niego. Dobrze robi, sprawdzony jest? [br]Dopisany: 30 Lipiec 2009, 12:00_________________________________________________Auto już zrobione. Wina tkwiła po stronie pompy wtryskowej - popękane w niej były sprężyny. Pompa była do wymiany. Kolega Adamm wymienił mi pompę i wyczyścił nastawnik. Tera auto chodzi jak powinno, trzyma równe obroty, silnik ma siłę. Wielkie dzięki dla kolegi Adama. Pozdrawiam Paweł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się