Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów

Mam problem z moją AUDI: auto nie ma przyspieszenia (siły), oraz obroty falują (silnik tak jakby szarpał, nierówno pracował) najbardziej gdy silnik jest zimny, natomiast po rozgrzaniu też falują obroty lecz może troszkę mniej.

Nie mam pojęcia co mam robić.

Zrobiłem więc logi statyczne i dynamiczne.

Grupy 000 nie udało mi się zrobić, ponieważ program krzyczał, że musi być aktywowany, a ja nie wiem jak to mam zrobić.

Proszę o ocenę logów statycznych i dynamicznych i pomoc w tej sprawie.

Logi statyczne:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d932371798a99bb6.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/72b8c72d9e6f267c.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ded7aa813c742a6.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f9be5f0425058d3b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/56ecf37a2fa174a8.html

Logi dynamiczne:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/795b14b5f0f3526e.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a4e0880ed07c7a21.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7884e76daa6eff22.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f077214fa3d181e0.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2b82141bc428a53b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1011cb410e3a9752.html

Pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

Bedziesz musial sie zaopatrzec w pelna wersje VAG... do oceny kondycji silnika potrzebne sa logi grup w trybie "Basic Settings" oraz grupa 000.

Dodatkowo proponuje zapoznac sie z tym tematem : http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

bedziesz wiedzial jakie grupy robic a jakich nie.

Co do Twojego problemu : z opisu i z logów wynika, ze konieczne bedzie wyczyszczenie nastawnika oraz wymiana termostatu.

Jest tez spore niedoładowanie (stad motor nie ma siły :wink4:) - nalezy sprawdzic stan wezy ukladu dolotowego oraz poprawnosc domykania sie zaworu upustowego.

Reszta wyjdzie po zamieszczeniu pozostalych logów.

Opublikowano

Jeśli ktoś posiada pełną wersję VAG, to może by udostępnił.

Ja posiadam wersję 3.11 i 4.09, ale za pomocą ich nie mogę wykonać pełnych logów:

grupy 000 oraz Basic Settings.

Może ktoś wie, kto by się podjął z okolic Warszawy wyczyścić nastawnik w pompie?

Po czym poznajesz, że trzeba wyczyscić ten nastawnik i wymienić termostat?

Opublikowano

JA tez szukam kogos do wyczyszczenia nastawnika z okolic warszawy !!!!

Opublikowano

Nie chce mi się patrzeć na wszystko.

Po 1 logu widzę, że turbina nie pompuje tyle ile powinna. Masz dziurę w dolocie, albo uszkodzony zaworek sterowania turbiną, albo problem z podciśnieniami, albo problem z samą turbiną. Musisz jeszcze poszukać lub zrobić logi jak podpowiadają koledzy.

Opublikowano

Nie mam niestety pelnej wersji programu VAG, żeby te logi zrobić.

Gdyby któyś z kolegów miał to byłbym wdzięczny za udostępnienie.

Mój adres mailowy: [email protected]

Z góry dzięki za pomoc

Opublikowano

Moge podać namiary na chlopaka z Warszawy(Rembertów) ktory czysci nastawniki - info na PW.

Opublikowano

Jesli mozesz to podaj namiar do niego.

Dobrze robi, sprawdzony jest?

[br]Dopisany: 30 Lipiec 2009, 12:00_________________________________________________Auto już zrobione.

Wina tkwiła po stronie pompy wtryskowej - popękane w niej były sprężyny.

Pompa była do wymiany.

Kolega Adamm wymienił mi pompę i wyczyścił nastawnik.

Tera auto chodzi jak powinno, trzyma równe obroty, silnik ma siłę.

Wielkie dzięki dla kolegi Adama.

Pozdrawiam

Paweł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...