domjenick Opublikowano 3 Października 2009 Autor Opublikowano 3 Października 2009 moze-dla wiekszego "utrzymania" kompresji-ale DV dziala w dwie strony-kruciec z DV,wraz z dodanym kruccem -u mnie wchodzi w rure, idaca od filtra pow-drugi jest w rurze od IC-z Twojego rysunku wynika,ze byl (DV)wpiety odwrotnie,niz moj-jakkolwiek zrobisz "splittera"- kruciec bez dziurki,musi sie znajdowac od strony IC,inaczej cisnienie bedzie uciekac
grubsor Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 gubsor nagraj na jakies urzadzenie i pochwal sie podaj dodatkowe info czy masz na ori filtrze czy storzek czy jak nagram jutro na aparat i wrzucę widze ze jesteś z wwa możesz na własne uszy usłyszeć jak chcesz. na ORI puszcze było cicho po zarzuceniu stożka zaczęło syczeć
tauron Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 moze-dla wiekszego "utrzymania" kompresji-ale DV dziala w dwie strony-kruciec z DV,wraz z dodanym kruccem -u mnie wchodzi w rure, idaca od filtra pow-drugi jest w rurze od IC-z Twojego rysunku wynika,ze byl (DV)wpiety odwrotnie,niz moj-jakkolwiek zrobisz "splittera"- kruciec bez dziurki,musi sie znajdowac od strony IC,inaczej cisnienie bedzie uciekac ok czyli tak jak myslałem , dzięki bedę cos kombinował . [br]Dopisany: 04 Październik 2009, 02:35_________________________________________________no i jeszcze jedno pytanko czy dzwiek jest slyszalny na biegu jałowym ? czy tylko przy obciążeniu np.tak jak na nagraniu podczas jazdy ??
Buba Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 dzwiek uslyszysz tylko przy obciazeniu. Najlepiej wrzuc dwojke lub trojke do 4-5tysRPM i pusc pedal gazu. U mnie na samym TIPie slychac Pssss ale tylko na zewnatrz. Jak dmucha 1Bar to juz wogole poezja i muzyka dla uszu. Moskal wczoraj jezdzil to stwierdzil ze tez chce TIPa Po zalozeniu Pipercrossa efekt jeszcze lepszy ale Mixture Adaptation sie zaraz pokazywal. Mozliwe ze gdzies lapal lewe powietrze bo stozek byl ogromny i ledwo sie miescil a ja go na szybko montowalem. Wydaje mi sie ze nie ma sensu wydawac kase na jakies BOV czy inne gadzety. Na poczatku lepiej to zainwestowac w TIP bo robi swoja robote
wypsiu Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 to mi przypomina jazdę scaniom v8 podczas redukcji jest taki sam odgłos i teraz będziecie syczeć po całej Polsce
tauron Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 no wlasnie z tym stożkiem mam tez Pipercrossa ale jest on tak duży że praktycznie na styk wchodzi , bez tego 10cm. odstępu od przepływki to może uda mi się go ulokować jakoś . :gwizdanie:[br]Dopisany: 04 Październik 2009, 12:10_________________________________________________i zastanawiam się czy wogóle go tam montować
domjenick Opublikowano 4 Października 2009 Autor Opublikowano 4 Października 2009 no wlasnie z tym stożkiem mam tez Pipercrossa ale jest on tak duży że praktycznie na styk wchodzi , bez tego 10cm. odstępu od przepływki to może uda mi się go ulokować jakoś . :gwizdanie:[br]Dopisany: 04 Październik 2009, 12:10_________________________________________________i zastanawiam się czy wogóle go tam montować montuj-ja zalozylem stozek,zaraz za przeplywka-jezdze ponad rok i nie ma zadnych problemow z nia...
Nosb Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 Montujcie TYLKO dobre stozki ( pipercross lub ITG) , dbajcie o ich czystosc ( sa preparaty do mycia i nasaczania) , i koniecznie musicie zamontowac oslone pod niego aby nie lapal syfu spod auta. Wdg mnie odpusccie sobie te bovy i inne wynalazki Dobrzy stozek daje efekt i nie wplywa na prace silnika jak am to miejscie w przypadu bov'ow ... Ja dobrze radze a wy robcie co chcecie Sam stozek da efekt ktorego szukacie PS : mam itg jezdzei juz kawalek i tez nic sie nie dzieje PS1 : tauron masz na 100% zle wpiety zawor ma byc odwrotnie to raz , dwa sprawdzales czy jest dobry ?
Buba Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 jest patent na wlozenie stozka i zachowanie 10cm nawet z tym ogromnym pipercrossem. trzeba tylko miec TIP, kawalek rurki i kolanka z kwasowki i spawarke. Jedyna opcja bezpiecznego, glosnego PSSSSSS to TIP i stozek w seryjnych autach. W dlubanych 1.8T i 2.7biT to z tego co czytam to wszyscy seryjne puszki stosuja bo sa wydajniejsze ale to przy grubych projektach
domjenick Opublikowano 4 Października 2009 Autor Opublikowano 4 Października 2009 Dobrzy stozek daje efekt i nie wplywa na prace silnika jasne,ze tak-sam stozek i DV tez robi "pszzzyt" -"splitter" to tylko eksperyment,ktory jest prubowany przez innych...
tauron Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 PS1 : tauron masz na 100% zle wpiety zawor ma byc odwrotnie to raz , dwa sprawdzales czy jest dobry ? wiem że był zle założony dletego narysowałem szkic żeby się upewnić bo coś mi tu nie pasowało, no tak nie wiem czy jest zawór dobry bo nie jestem pewien jak się go sprawdza , czytałem gdzieś na forum o tym ale nie wiem ile w tym prawdy . możesz mi po krótce opisać co i jak bo zielonka ze mnie w te sprawy. wiem np. że zaworu N75 nie da się sprawdzić a dv ?
moro99 Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 Jedyna opcja bezpiecznego, glosnego PSSSSSS to TIP i stozek w seryjnych autach. Co to jest TIP ?
domjenick Opublikowano 4 Października 2009 Autor Opublikowano 4 Października 2009 turbo inlet pipe-po polsku do rura dolotowa z filtra do turbo-stosuje sie takie rozwiazanie po to,zeby podczas duzego doladowania ,w przypadku zapchanego filtra powietrza-nie wystapilo zjawisko zassania gumowej rury doprowadzajacej powietrza do turbo-co wiaze sie ze spadkiem mocy-zapopieganie takim zjawiskom inaczej...
moro99 Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 a to tego cuda nie ma w standardowym filtrze z pucha ? - wybaczcie ale jestem zielony w mechanice ...
domjenick Opublikowano 4 Października 2009 Autor Opublikowano 4 Października 2009 a to tego cuda nie ma w standardowym filtrze z pucha ? - wybaczcie ale jestem zielony w mechanice ... nie ma-standardowo jest gumowy dolot- wybaczamy...
tauron Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 mam dojscie chwilowo do rur :gwizdanie: , jakies parametry muszą być zachowane ? tzn odległości i srednice ? przy turbinie jest mniejsza śr. jak przy puszce .
domjenick Opublikowano 4 Października 2009 Autor Opublikowano 4 Października 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/18t_i_27bit_filtr_powietrza_pipercross-t26825.0.html szukac,szukac Panowie...
Nosb Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 tauron dmuchnij w jedna strone w druga i zassaj powietrze tym malym wezykiem ma nei przepuszczac powietrza w zadna a po zassaniu powietrza podniesc ma sie tloczek jesli przepuszcza tzn kolego ze nie miales doladowania
tauron Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 hmm moze to by wyjasniło brak (jak dla mnie ) konikow , od kiedy kupilem autko zawsze twierdzilem że brak efektu jak na te 150km , tlumaczylem sobie to ze felgi i oponki robia swoje , z reszta sam nie wiem . mialem przed nia calibre 115 km. i lepiej sie zbierala dobra ale nie o tym ten temat , zobacze jak to działa po poludniu i wtedy bedzie wsio jasne .
moskal Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Moskal wczoraj jezdzil to stwierdzil ze tez chce TIPa musze potwierdzić , napaliłem sie jak szczerbaty na suchary na tego TIP-a
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się