mech15 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Cześć Mój problem wygląda tak: zrobiłem 100 km autem po górach, dojechałem na miejsce bez żadnego problemu 110 koników ciągnęło równo. Auto zaparkowałem pod gołym niebem, dziś cieplutko było nawet. Po 5-6 godz wróciłem odpaliłem auto. Pojawiła się kontrolka AIR BAG i auto było bardzo słabe. Zgasiłem, podczas ponownego odpalenia obroty podskoczyły do 2000 i opadły, wskazówka obrotów jeszcze drgnęła minimalnie do dołu. Powtórzyłem odpalenia wszystko tak samo: AIR BAG się świeci, skok obrotów przy odpaleniu, auto słabe że aż żal ;( W domu zrobiłem auto scana, oto wyniki: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 018 S Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1621 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 3 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109) 04-00 - Mechanical Malfunction Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 820 043 D Coding: 04143 Shop #: WSC 06325 Note: Excessive Comm Errors Address 15 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 959 655 L Component: Airbag 7 Audi 0503 Coding: 00106 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199) 32-10 - Resistance too High - Intermittent Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 861 A Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D02 Coding: 00140 Shop #: WSC 00000 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0329232 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal to Low - Intermittent Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 862 257 K Component: ZV-Pumpe, Funk D05 Coding: 12864 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed End ------------------------------------------------------- Wykasowałem je wszystkie. Kontrolka AIR BAG zniknęła, ale błąd 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109) 04-00 - Mechanical Malfunction został. Nie wiem co te wszystkie błędy oznaczają. Auto ciągle słabe, przy odpalaniu skok obrotów do 2000. Czekam na podpowiedzi
Szymonss Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 ja odkąd autko kupiłem świeci się mi airbag ale żadnego spadku mocy nie czuje... niestety nie pomoge ;(
mech15 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Spoko już mam odp na moją największą bolączkę (błąd 01237), nie szukałem najpierw na forum bo moje wkurwienie tym, ze na ponad 100 km trasy powrotnej musiałem ustępować miejsca matizom, swiftom i wszelkim żęchom drogi, sięgnęło zenitu!!!!! Błąd poduszki wykasowałem i się nie świeci. Pozdr
SZYCHA Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 stawiam na nastawnik pompy wtryskowej Sprawdz wtyczki przewody przy pompie. A jak tam logi ? Pozdrawia Szycha
spanky Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Spoko już mam odp na moją największą bolączkę (błąd 01237), nie szukałem najpierw na forum bo moje wkurwienie tym, ze na ponad 100 km trasy powrotnej musiałem ustępować miejsca matizom, swiftom i wszelkim żęchom drogi, sięgnęło zenitu!!!!! Błąd poduszki wykasowałem i się nie świeci. Pozdr wymieniles 109-tke ?
mech15 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Na razie przeczyściłem śrubę i nakrętkę na niej - pomogło na jedno odpalenie :/ (auto śmigało aż miło). Sprawdzę jeszcze wiązkę do czujnika, jeśli nie pomoże, to wymienię 109. Spanky, masz jakieś dodatkowe rady? Co myślisz o błędzie poduszki??
Harysiak Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Witam panów !!!!!!!!!! Chciałbym jeszcze przez chwile pociągnąć ten temat,otóż mam pytnie dzisiaj wczasie jazdy zapaliła mi się kontrolka air bag na czerwono, z autkiem nic się nie dzieje ale jestem wydygany bo niewiem co się może wydażyć . Proszę o radę bo martwi mnie ta czerwona kontrolka. Pozdrowionka!!!
SZYCHA Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Zaczne od kolegi MECH mam coś na temat twojego błądu AIRBAG`a 01217 Side Airbag zapalnikiem, Driver's Side-N199 - Odporność wartość zbyt duża Możliwe przyczyny: przecięcty, nacięty kabel wiązki Boczne poduszki powietrznej jednostki, stronia kierowcy wadliwego Airbag Control Module-J234-wadliwe Możliwe skutki: Uruchomenie bocznych poduszek, lub brak zadziałania w potrzebie Działanie korygujące: - Naprawa okablowania zgodnie z okablowaniem diagramie.............. i tu zaczął bym od siedzeń ...wtyczki, kabelki itp. Jesli nie to obstawiał bym taśme w kierownicy. - Wymień boczne poduszki powietrznej jednostki, po stronie kierowcy....( hard opcja) - Wymień moduł poduszki powietrznej Kontrola-J234 - (hard opcja) A teraz Harysiek.... Chłopie tak żeś się wstrzelił w watek że nie wiadomo o co chodzi. A propos watek dptycvzy głóewnie spadku mocy silnika a tu AIRBAGI... Pozdrawia SZYCHA
mech15 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 no taki tytuł wątku Sprawdziłem wtyczki pod siedzeniem i są strasznie luźne, tzn zatrzask nie trzyma dobrze kostki po spięciu więc pewnie tam jest problem. Po wykasowaniu błędu AIR BAG, błąd powrócił tylko raz i na razie spokój. Poduszki nie mogły się uruchomić, bo było by je widac , no i chyba nie było potrzeby ich uruchamiania po auto stało na poboczu cały dzień. Co do N109tki, to działa, ale w kratkę. Mam wrażenie, że w upalny dzień sobie nie radzi, a wieczorem git. Tak, czy inaczej idzie do wymiany. AIR BAGa na razie będę obserwował. dzieki za pomoc SZYCHO P.S. ja też dostałem tego pierdzielca![br]Dopisany: 04 Sierpień 2009, 00:06_________________________________________________Wymiana N109tki całkowicie rozwiązuje problem. Koszt w IC (rzeszów) to 220 PLN Pozdr[br]Dopisany: 14 Sierpień 2009, 09:36_________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Witam przedstawiam świeże logi do oceny. Pierwsze dwa z dynamicznych były robione na 4 biegu, reszta na 3 Statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36707.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36701.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36704.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36703.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36706.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36702.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36705.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36700.html Basic Settings: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36709.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36711.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36708.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36710.html Dynamiczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36716.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36719.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36715.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36718.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36717.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36714.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/macheczko_36713.html
ciahciah Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 minimalnie statyczny kąt wtrysku jest źle ustawiony można by przeplywke przemyć, może to by poprawiło wstawanie turbo dawkę vagiem zwiększ, też powinno pomóc
mech15 Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 minimalnie statyczny kąt wtrysku jest źle ustawiony na razie tego nie ruszam by poprawiło wstawanie turbo chodzi ci o dynamiczne 11? _________________________________________________ 2 miesiące temu był zrobiony rozrząd - wszystko z nim git?
ciahciah Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 tak, chodzi mi o 011, możesz też wyczyścić kolektor ssący, z przeplywką uważaj, a dawkę vagiem przestaw w logach praca rozrządu ok
mech15 Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 kat jeszcze siedzi, ale już niedługo. Po wyrzuceniu zrobić dynamiczne 011?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się