sstudi Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Czy wie ktoś czym się różni bezpiecznik nr 28, 32 i 34 - wszystkie to "sterowanie silnikiem", a dokładnie? Czy po wyjęciu którego z nich (ewentualnie wszystkich na raz) samochód nie odpali wogóle? Odpowiedź nasuwa się sama ale czasami rzeczy oczywiste nie zawsze są takie. I jeszcze jedno pytanie. Czy po wyciągnięciu bezpieczników, próbie uruchomienia silnika bez nich a następnie uruchomieniu silnika już z bezpiecznikami nie wyskoczą błędy/problemy? Jest jeszcze bezpiecznik nr 15 - zespół wskaźników i sterowniki
Sztomel Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 przecież możesz to sprawdzić sam doświadczalnie : wypinasz jeden ze wskazanych bezpieczników, odpalasz silnik (albo i nie ale przynajmniej się starasz :>) a następnie podpinasz Vaga i czytasz co ten pokazał, wsadzasz bezpiecznik z powrotem, kasujesz błąd Vagiem i tak kolejno z każdym bezpiecznikiem i dowiesz się za co który jest odpowiedzialny - nie bój się z autkiem nic się nie stanie.
sstudi Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2009 wiem,że moge to sam zrobić doświadczalnie...ale jest jeden mały problem...nie mam vaga
Sztomel Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 no to żałuj, bo bez niego jak bez ręki a raczej jak bez wiedzy co się z autem dzieje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się