Marcin. Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Ponieważ ewidentnie odczuwałem niedobór koni w mojej S4, udałem się na hamownię. Jakieś pomysły, skąd taki wynik? Przypominam fabryka deklaruje 344 KM & 410 Nm. Przebieg mocy i momentu zgodny z fabrycznym, tylko sporo niżej...
Tukan Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Diagnoza VAG pokaze co i jak moze przeplywka??moze co innego....
Marcin. Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2007 VAG nie pokazuje żadnych błędów.
poziek Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 nie zawsze pokaże błąd przepływki - jedź do serwisu i niech podmnienią przepływomierze
Marcin. Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2007 A mają przepływomierze na podmianę? Może lepiej podjechać do Unitronica albo Diagtronica?
Tukan Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 VAG-iem musisz zrobic logi wstawic na forum a tu juz koledzy zinterpretuja co i jak i wszystko bedzie jasne
Norbi Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Falujący moment, stawiam na przepływomierz.
Jaro Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 najprawdopodobniej przepływomierz, A w serwisie takie rzeczy to mają :biggrin: ale trochę Cię skasują za samo sprawdzenie
Norbi Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Opublikowano 29 Kwietnia 2007 A mają przepływomierze na podmianę?Może lepiej podjechać do Unitronica albo Diagtronica? Nie ma przepływek na podmiane w ASO. Musisz kupić i jeżeli chcesz mieć gwarancje to oni muszą ją wymienić, kolega Poziek może coś na ten temat powiedziec W Diagtroniku nie beda mieli takiej przepływki. Jeżeli byłoby odwrotnie to dam Ci znać. Bede u nich niebawem.
Marcin. Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Z rozmów z Kocarem wynika, że te silniki często mają sporo mniej koni, z reguły w okolicach -30 KM. U mnie brak trochę więcej, ale hamownia w Łodzi charakteryzuje się słabym nadmuchem, więc można dodać około 10 KM. Chciałbym, żeby to była przepływka, ale obawiam się że ten silnik taki po prostu jest :frown:
pre_pl Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 Marcin., nie dawałeś czasem ostro w palnik jak jechałeś do Łodzi ?
Marcin. Opublikowano 1 Maja 2007 Autor Opublikowano 1 Maja 2007 pre_pl, zdecydowanie jechałem wolno :smile: A czy to może mieć jakieś znaczenie?
Elberoth Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 Sprawdź jakie masz wartości z przepływki w g/s w Vagu (Block 001) oraz jakie wartosci w Block 032 (drugie okienko - Multiplicative). Jak te ostatnie znacząco odbiegaja od 0% (np. 15%) to pewnikiem walnieta przepływka.
Marcin. Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Opublikowano 10 Maja 2007 Żeby sprawdzić wartości to muszę się udać do ASO, a na razie cierpię na brak czasu W każdym razie, albo zakładam do niego pełnego Milteka + remap, albo zmieniam na RS6.
poziek Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 + remap by who ?? Jeśli moge spytać ??Możesz wpaśc do wawy, zrobimy ci logi :twisted:
Elberoth Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 W ASO to ci gówno sprawdzą. Takie jest moje zdanie.
Marcin. Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Opublikowano 10 Maja 2007 + remap by who ?? Jeśli moge spytać ??Możesz wpaśc do wawy, zrobimy ci logi :twisted: Albo Kocar albo Unitronic. Dzięki za propozycje :smile: Ewentualnie gdzie i kiedy? [ Dodano: 10-05-2007, 17:47 ] W ASO to ci gówno sprawdzą. Takie jest moje zdanie. Też się tego obawiam A kto w takim razie dobrze to zrobi?
Elberoth Opublikowano 10 Maja 2007 Opublikowano 10 Maja 2007 Musisz zainwestować 100zł w kabelek Vag-Com z Allegro, ściagnąć sobie wersję freeware VAGa-Coma i jazda robić logi ! (zakładam że Laptopa posiada ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się