Ryba2007 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Witam Mam taki problem 1) Jak samochód pracuje na jałowym biegu i jak trzymam go na wysokich obrotach np.6000 to po kilku sekundach spada silnik jakby tracił moc i wraca z powrotem na obroty. 2)Silnik pracuje na wolnych obrotach dodaje gazu odpuszczam i dodaje gazu to strzela w rurę .Efekt jest taki jak by chodził jak Subaru 3)Podczas jazdy :gdy przyspieszam płynie nic sie nie dzieje, ale gdy od puszcze pedał gzu i raptownie dodam to sie zadławi i po kilku sekundach przyspieszy.Tak tez sie dzieje jak jadę z stałą prędkością to tez potrafi sie przydławic i po kilku sekundach wróci na obroty. Co robiłem: Wyczyściłem i zaddaptowałem przepustnice Wymieniłem świece zapłonowe Wymieniłem filtr paliwa i sprawdziłem ciśnienie pompy paliwa Wyczyściłem filtr powietrza i przepustnice. Oczywiście samochód był podłączony do komputer i brak błędów Co myslicie na temat moich usterek w aucie?
schiller Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 oj pachnie mi tu rabnieta przeplywka...
Gregory88 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 ja mam ten sam problem tylko tyle ze jak jade ze stala predkoscia i odpuszcze gazu na dluzsza chwile i ponownie wcisne to wtedy sie zadlawi :frown: i jedzie dalej o co chodzi??? byl na kompie i nic nie wykazalo :confused:
Ryba2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Sorry Schiller czy to ci pachnie?
Gość spedyt Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Ryba2007, to taki zwrot tylko
schiller Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 chodzilo mi o zepsuty przeplywomierz.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 chodzilo mi o zepsuty przeplywomierz. może być i przepływka ale poza tym cewka zapłonowa, może kable albo sonda lambda (ale to już musiałby być agonalny stan)
Ryba2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2007 sonde lamda wymieniłem bo na komputerze pokazywała bład jak by cewka padła tez by pokazał komputer [ Dodano: 27-04-2007, 20:00 ] Ryba to moja ksywka za szkoły podstawowej i tak zostało do teraz
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 jak by cewka padła tez by pokazał komputer niekoniecznie. Wypalona cewka po prostu wysyła coraz słabszy sygnał, ECU nie musi tego odczytać jako błądz.
Ryba2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2007 a gdzie sie moze znajdowac przepływka a jest inny sposób sprawdzenia cewek niz komputer serwisowy?Oczywiscie oprucz kupienia wszystkich nowych?
szogun0 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Przepływomierz jest w obudowie filtra powietrza. Cewki sprawdzisz oscyloskopem.
Ryba2007 Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2007 przepływka to to samo co przepływomierz?a jesli nie to gdzie znajduje sie przeplywka?
Gregory88 Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Ryba2007 ja wlasnie dzis wymienilem kable i jest gitara na szczesci autko juz sie nie dlawi tylko idzie jakos mi sie tak wydaje zywiej
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Opublikowano 28 Kwietnia 2007 przepływka to to samo co przepływomierz?a jesli nie to gdzie znajduje sie przeplywka? tak to to samo.
Gregory88 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Opublikowano 30 Kwietnia 2007 sprawdz te kable ja mialem przebicie i dlatego tak sie dzialo
DieselPower Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 Mój Brat to Mial w Oplu 3.0 Mv6 wymienil kable i hula, pozdr
Ryba2007 Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Opublikowano 9 Maja 2007 Witam.Miałem rozwalony przepływomierz. :biggrin:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się